Oberhausen, Flasshofstrasse 27, Natalie

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oberhausen, Flasshofstrasse 27, Natalie

Natalie kende ik al vanuit de Dolls/club die vroeger om de hoek lag (5 jr geleden).
    Ik wam altijd graag bij haar maar plots was de club weg. Ze schijnt nogal wat omzwervingen gemaakt te hebben via Gelsenkirchen naar Wuppertal en daarna naar Mulheim.

Nu staat ze sinds 3 dagen achter het raam maar toch herkende ze me meteen
    Na een vridnelijke babbel aan het raam ben ik binnengegaan en zijn we naar haar kamertje gelopen.
    Allereerst een lange omhelzing met veel knuffels, ik was haar eerste klant vandaag en ze had er zin in. Nadat we beiden naakt waren verkenden we elkaars lichaam en bekeek ik haar nieuwe tatoo´s. Bij de vlammen boven haar kutje zei ze `Heisse Muschi` en moest ik even voelen Bij het likken van haar grote tepels begon ze steeds meer te zuchten en toen ik mijn hand liet zakken om nog eens haar Heise Muschi te voelen begon ze ongecontroleerd te schokken

Ze drukte me op bed enboog zich over me heen zodat haar borsten on mijn gezicht hingen, ik mocht mijn best doen...... Daarna zakte ze met haar vochtige spleetje over mijn been schuivend naar beneden en slurpte mijn geplastificeerde snorkeltje naar binnen. Ze heeft niets verleerd in die jaren. Na een minuut of 5 kroop ze weer naar boven en liet zich over me heen zakken. Ze was zo vochtig dat ik er zonder glijmiddel met gemak ingleed terwijl ze me diep in mijn ogen keek.
    Vol concentratie draaide en bewoog ze op en neer, we genoten er allebei van. Toen ze merkte dat ik zwaarder begon te ademen, voerde ze het tempo op totdat ik klaar kwam zoals ik al lang niet meer gekomen was. Langzaam reed ze door totdat ook zij tevreden was. Een echte GFE zoals ik al lang niet meer gehad had.

Wil je een echte MILF dan moet je bij Natalie zijn. Op haar oude adres staan nog een paar foto´s /http://www.xnatalie.com/
Aan het werk...
X