Oberhausen, Flasshofstrasse 17, Joy

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oberhausen, Flasshofstrasse 17, Joy

Ook een oude rot in het vak vergist zich nog wel eens. Ik wandelde binnen bij de Jamaicaanse Joy (pal tegenover de pisbakken), omdat ze een tikje mollig maar wulps lichaam had, en een leuke glimlach. Op de kamer was het allemaal niks. "Ik heb de centjes binnen, hoe snel krijg ik je weg". Ach, 20 jaar geleden waren wel 1 op de 3 bezoekjes eigenlijk een teleurstelling, nu is dat nog maar zelden. Risico van het vak.

Re: Joy

Oorspronkelijk geplaatst door politeman Bekijk bericht
    Jamaicaanse Joy (pal tegenover de pisbakken)
    Dit is hoogstwaarschijnlijk haus17 (tegenover de pisbakken en op een duits forum staat ook een getinte joy beschreven met cup-D in dit huis).

Commentaar

Re: Oberhausen, Flasshofstrasse 17, Joy(slecht)

Ook ik ben bij deze Joy geweest. Zij is eigenlijk afkomstig uit Nigeria maar Nigerianen hebben er nogal een handje van om te zeggen dat ze van Jamaica of Ghana komen. Ik werd verkocht door haar gezicht dat veel lijkt op dat van Carmen Hayes. Haar borsten zijn alleen niet zo groot als die van Carmen. Toen ik naar binnen ging heeft ze mij gepijpt. Dit was niet spectaculair. Daarna heb ik haar flink mogen stoten en mocht eigenlijk best lang doorgaan totdat ik zelf maar besloot dat er een eind aan moest komen voor het geld. We hadden 30 afgesproken maar ik had haar beloofd dat ze meer zou krijgen als ze haar werk goed zou doen. Dat had ze gedaan dus heb ik haar uiteindelijk 50 gegeven wat ze met alle dank aannam.

Commentaar

Aan het werk...
      X