Oberhausen, Flasshofstrasse Luft Hause, Indira, ex Karina (DR)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oberhausen, Flasshofstrasse Luft Hause, Indira, ex Karina (DR)

Karina stond als 2de dame op het programma na een 18 jarig diamantje uit Letland waar ik geen recensie van ga schrijven...ga zelf maar op onderzoek uit.
    Karina zit op de 3de etage van het nieuwe vulkaanhuis.

Karina is een domenicaanse, jong, 19 jaar, 155 cm, dikke borsten beetje hangend ze heeft een kind, lekker beetje vollere billen, erg levendig, erg vurige ogen.
    Heel touchy en heel spontaan erg gezellig..heb op de gang een hele tijd met har gekletst als ik weer eens langs kwam...lekker die kont knedend met mijn handen. chemie ws goed..ik vond haar direkt sympathiek.

Op haar kamer eerst een minuut of twintig onze gesprekken van de gang voortgezet...en lekker gekust met haar maar denk dat ze dat niet standaard doet..ze deed het terughoudend. Mischien wordt het beter als je vaker komt. Service was heel vurig, latina style, en goed, rijden kan ze als de beste, heerlijk grinden met die latina billen samengevouwen over je lid. Na de gebruikeliijk standjes het afgemaakt op zijn russisch en de saus lande op haar borsten, nek en gezicht, ze moest er zelf hard om lachen omdat het onverwacht kwam...voor mij een heerlijke finisch.

Heerlijk spontaan ding, vurige service doet veel moeite, ga hier zeker op herhaling als de kans zich voordoet...je weet het nooit bij die meiden..here today , gone tomorrow en soms zitten ze er jaren.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Karina(bijzonder goed)

Afgelopen zaterdag heb ik deze dame ook bezocht en heb een soortgelijke (alleen lange discussie vanwege taalbarriere overgeslagen), in ieder geval geweldige tijd doorgebracht met deze sympathieke, energieke en goedgevormde dame. Ze bezorgde mij een onvergetelijke GFE, kom ook zeker bij haar terug.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Karina(goed)

Karina zit nu op de tweede etage van het nieuwe deel van het Vulkanhaus. Heb haar al zo vaak gesproken en gezien maar nog nooit bezocht. Dat werd dus hoog tijd en gisteren is het er dan ook van gekomen. Echt een uitstekende ervaring met deze leuke Dominicaanse dame gehad en inderdaad een erg gezellige meid om mee te praten als je zelf ook een beetje tijd en aandacht aan deze dame besteed. De sex was van hoog niveau. Heerlijke blow-job. Volgens mij echt een beetje haar specialiteit. Daarna een heerlijke reverse cow-girl en afgemaakt lekker in doggy voor die grote spiegel.
      Daarna dus nog een leuke after-sex talk met haar gehad. Voordat ik het wist was ik al een half uurtje bij haar op de kamer en dat voor 30 euro.
      Kortom, een heel gewillig leuk meisje. Echter, mij vertelde ze me dat ze 26 jaar is en ik denk dat dat ook zo is. De in eerdere genoemde recensies genoemde 19 jaar is ze geloof ik niet.
      Voor vurige Latina sex zit je bij haar helemaal goed!

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Karina (DOM, K101)(uitstekend)

Karina, heeft nu kamer 105. Haar naam staat op de deur. Een toppertje mooie hangende cup C met een paar grote tepels er op. Over latina ASA maar niet te spreken, lekker vol met een sappige vrucht er tussen. Voor mij een toppertje. Leeftijd is 28 jaar vertelde ze mij.

Commentaar

Oberhausen, Flasshofstrasse Onbekend, Indira

Na mijn bezoek aan Joy in de Flasshofstrasse even wat gegeten en was ik toe aan een tweede ronde. Mijn voorkeur ging weer uit naar Joy, maar ik miste bij haar het gfe gevoel. In het laufhaus, ingang bij de pinautomaat, meteen rechts, tweede deur, zag ik een zeer aantrekkelijke latina. Ze heet Indira en is afkomstig uit de Dominicaanse Republiek. Ze heeft in het verleden 3 maanden in Nijmegen gewerkt en ze verstaat en spreekt een klein beetje Nederlands. Na Nijmegen heeft ze lange tijd in Duisburg gewerkt, in het laufhaus 19 op de binnenplaats via de ingang aan de Vulkanstrasse. Ik kon geen rencensie van haar vinden in de rubriek Duisburg. Enfin, ze werkt sinds kort dus in Oberhausen.

Indira is een schat van een vrouw, vriendelijk, lief glimlachend en ze stelt je meteen op je gemak. Ze is slank noch dik met mooie rondingen op de juiste plaats. Volle borsten en heerlijke billen. Ik werd meteen verliefd op haar. Na de afhandeling van de financiële verplichtingen begon ze me meteen teder te zoenen. Ze weet precies wat een man nodig heeft en doet haar uiterste best om het naar je zin te maken. Ze is heel relaxed en geen klokkijkster. Ze weet je heel goed op te geilen door de magistrale pijpbeurt afgewisseld met zoenen en liefkozingen. De behandeling komt niet gespeeld over, ze geeft zich helemaal over. Na een paar standjes kon ik het niet meer ophouden en kwam ik, met haar boven op mij.
          Daarna nog even in haar armen gelegen en wat nagepraat. Ik vond het heerlijk met haar te babbelen.

Herhalingsgevaar is 100 procent en ik ben blij dat ze zover van mij vandaan verblijft. Ik moet er niet aan denken dat ik dichtbij haar zou wonen. Dan zou ik elke dag terugkomen.

Commentaar

Re: Oberhausen, Flashofstrasse, Indira, ex Karina (DR)

Kan samen met
            http://www.hookers.nl/showthread.php?t=317421

Done. Dp.

Commentaar

Re: Oberhausen, Flashofstrasse, Indira, ex Karina (DR)

Nog aanwezig, heb het weekend plannen

Commentaar

Aan het werk...
              X