Oberhausen, Flasshofstrasse 38, Kascha

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oberhausen, Flasshofstrasse 38, Kascha

Na een paar weken niet meer op de Flasshofstrasse te zijn geweest gisteren hier toch maar weer ééns naartoe gereden. Omdat ik er niet vaak kom had ik thuis al wat rondgekeken op de diverse fora welke vrouwen daar de beste service leveren. Sinds lange tijd weer op vrijdag op de Flasshofstrasse. Voor 4 jaar terug kwam ik er heel vaak in het weekend en ik moet zeggen wat een wereld qua verschil in drukte met toen. Ik kan me herinneren dat het er vrijdags altijd gezellig druk was maar nu, erg weinig wandelaars maar toch best nog veel dvp's en nog niet de allerlelijkste ook! Vooral dat Eroscenter. Wat een prachtige dames daar. Echte schoonheden. Eigenlijk had ik mijn zinnen gezet op May, een prachtige Thaise jonge dame maar ik vond haar te zakelijk overkomen. Toen zag ik op de eerste etage op kamer 14 de Poolse Kascha. Een prachtige blonde dame met bruingebrande huid. Ze is 25 jaar oud en spreekt zeer goed Duits. Ik kon me haar goede recensies herinneren en eigenlijk had ik best wel weer een keertje zin in een blonde dame. Dus 30 euro overhandigd en bij haar op de kamer gegaan. Om kort te zijn, ik vond haar service perfect. Ze begint al direct te teasen. We zaten op haar bed en ik mocht haar stevig knuffelen, lekker haar tepeltjes likken, haar overal masseren. Ze beleefd er zelf ook plezier aan. Ze is constant aan het giechelen en snort als een tevreden katje. Opvallend ook hoe warm en zacht haar lichaam aanvoelt. Bij mij kwam alles al aardig op oorlogssterkte dus tijd om het condoom erop te doen en te beginnen aan het pijpwerk. Ik moet eerlijk zeggen dat ik haar pijpkunsten iets minder vond dan de rest van de sex die ik met haar had. Ik mocht haar onder het pijpen echter wel lekker strelen en vingeren. En dat laat nu ook weer niet iedere dvp toe. Wat daarna volgde was echter absolute "oberklasse" zoals ze dat zo mooi zeggen in Duitsland. Eerst een perfecte cowgirl. Heerlijk hoe stevig en heftig ze me bereed onderwijl ik haar handen vasthield. Iets later pakte ik haar bekken goed vast en gaf zelf het tempo aan. Toen snel omgewisseld in de doggy. Wat een heerlijk gezicht en wat een prachtig achterwerk heeft deze jonge dame. Precies goed, gevoel is gewoon niet te omschrijven. Doggy een tijdje volgehouden en toen wilde ik ook nog even in missio met deze prachtige dame. Hup, dame op de rug gelegd, beentjes omhoog onder mijn armen zodat ik lekker diep in haar kon doordringen. Wat een heerlijk gevoel en geweldig dat je dan zo'n mooie dame onder je ziet krioelen. Ze genoot er zelf ook heerlijk van en dat is altijd mooi om te zien. Heb het tempo heftig opgevoerd en lekker het condoompje volgemaakt. Dit was een top performance! Hoe perfect kan sex zijn!
    Kascha kijkt ook absoluut niet op de klok en ook na de sex neemt ze alle tijd voor je. We hebben dan ook lekker nog een tijdje nagekletst. Kascha is gewoon een erg vriendelijke persoonlijkheid en een erg natuurlijke knappe jonge dame. Een bezoekje meer dan waard! Een opvallende vermelding verdient bovendien haar hygiene. Ze ruikt opvallend fris. Heeft een lekker parfum op en verzorgt zichzelf erg goed zag ik na de sex.

Re: Kascha, Flasshofstrasse 38 (Eroscenter), Oberhausen

ik ben vandaag eerst naar Duisburg gegaan. Was uitgestorven boel. Toen, na een tussenstop bij een privehuis, naar Oberhausen wat een mooie meisjes zitten daar nu

echt wel een stuk of 5 hele mooie. Ik ben naar Gabriella gegaan een 22 jarige hele mooie, lieve en leuke dame die ook nog eens heel goede service bied incl. PZC. Mooie meisjes zitten in het laufhaus (38). Gabriella zit en 34 geloof ik. 2 huizen voor 38. Je kan daar niet in wandelen maar Gabriella zit daar samen met een jong Hongaars meisje die misschien nog mooier is als Gabriella. In 38 zitten ook minsten 4 die ik had willen nemen (met name op nr 15 zit een meisje met een heeeerlijk kontje).

Het kan ineens weer super zijn in 1 stad en vaak is dat ook zo weer voorbij. Duisburg is momenteel een ramp.

Commentaar

Aan het werk...
    X