Oberhausen, Flasshofstrasse 32, Maria

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oberhausen, Flasshofstrasse 32, Maria

Na een eerdere ietwat teleurstellende ervaring in Duisburg dan maar eventjes doorgereden naar Oberhausen. Een paar keer door De Flasshofstrasse gewandelt en een lekker soepje gegeten bij Mehmet. Was ik ook echt aan toe met dit druilerige koude weer. Daarna weer ééns door de straat gelopen maar kon niet echt dat vinden wat ik zocht. Maar plots op de bovenste etage van het Laufhaus stond ze voor me deze prachtige Spaanse Maria. Zeer vriendelijk en lief, een ietsiepietsie aan de mollige kant en prachtige lange krullende bruin/zwarte haren. Bovendien voorzien van een behoorlijke D-cup zoals ik dat graag zie. Eénmaal bij haar op de kamer bleef ze erg lief en vriendelijk. Gauw uitgekleed en al snel waren we met elkaar aan het knuffelen en strelen. Toen op het bed beland en alhoewel ik goed een uur daarvoor nog sex had gehad was bij mij alles op volledige oorlogssterkte hetgeen zij blijkbaar ook erg opwindend vond. Al gauw ging het condoom eromheen en ze wist niet hoe snel ze mijn apparaat in haar mondje moest krijgen. De pijpbeurt daarna was van grote klasse. Daarna weer lekker tegenelkaar aan gaan liggen en opnieuw begonnen met strelen. Hierbij kustte ze me ook en knabbelde ze lekker wat aan mijn oor. Daarna haar gevraagd bovenop me te komen en de sex die toen volgde was gewoon geweldig. Als je zo'n mooie vrouw bovenop je bezig ziet. Hoe die lekkere borsten op en neer gaan en hoe geil ze je aankijkt dan moet je gewoon wel geweldig komen. Wat dan ook gebeurde. Fantastische gfs dus gehad met deze uitermate lieve en vriendelijke dame. Kijk, dat is nu zoals sex moet zijn! De klik tussen ons was er en we werden gewoon beiden erg opgewonden van elkaar.

Re: Oberhausen, Flasshofstrasse 32, Maria (uitstekend)

In bovenaande kan ik me geheel vinden alleen vertelde ze tegen mij dat ze uit Roemenië kwam. Verder is het gewoon een relaxte meid met een stel lekkere boobies (DD) die de tijd voor je heeft.
    I am a sex machine ready to reload like an atom bomb about to oh oh oh oh oh explode.

Commentaar

bedoelen jullie dat meisje dat met 1 oog iets scheel kijkt? die hoorde ik volgens mij een x met een andere meid praten in een oost europese taal

Commentaar

Het is inderdaad de dame die wat scheel kijkt. Van dichtbij zie je het bijna niet, als ze een meter of twee (of verder) van je af staat zie je het overduidelijk. Persoonlijk vind ik dat wel iets hebben.

Commentaar

Aan het werk...
        X