Oberhausen, Flasshofstrasse 38, Anita

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oberhausen, Flasshofstrasse 38, Anita

In het laufhaus in oberhausen de blonde duitse Anita bezocht die op de begane grond zit.

Kamer
    Anita zit op kamernr 5, begane grond.
    Meteen bij binnenkomst rechtsaf en dan kamernr 5.

Dame
    Anita is duitse, 1m76, cup-D echt, kont maat 40 en lang blond haar.
    Schat haar eind 20.

Goede uitstraling, maar communicatief komt ze wat rustig over en niet echt een feestnummer.

Sessie
    Gekozen voor 30 euro a pmc, lederfetish, anfassen en oliemassage.

Op bed beland begon ze eerst rustig met trekken, waarbij ik haar dikke cup D borsten masseerde.
    Op het moment dat ze bij pijpen aanbelandde, vroeg ze of ik pzc wilde (20 euro meer).
    In mijn geiligheid "ja" gezegd en zo gebeurde het. Ze gaf alleen aan dat ik niet in de mond mocht komen.
    Pmc was goed, maar niet goed genoeg om ook echt klaar te komen. Daarna vroeg ze of ze het met oliemassage zou afmaken.

Werkhistorie
    Zegt sinds 3 weken in Oberhausen te werken.
    Daarvoor gewerkt in de "ying yang" in Roermond.

Gaf aan vroeger wel meer in de rosse buurten in het ruhrgebied gewerkt te hebben.

Conclusie
    Op zich ok en normale ruhrgebied sessie.
    Echter de 20 euro die ik bijbetaald heb voor pzc vond ik toch te veel.
    Voor 30 euro had ik de sessie prima gevonden, maar voor 50 euro vond ik het toch te weinig waar voor me geld.
    Reden is vooral dat haar werk allemaal wat plichtmatig overkomt. Loopt niet echt soepel en telkens na 5min stopt ze en vraagt of ze verder moet met hetzelfde of wat anders.

Re: Oberhausen, Flasshofstrasse 38, Anita (goed)

Ja klopt helemaal. Ben een week geleden ook bij haar geweest, in eerste instantie was het moeilijk kiezen met een ruime keuze aan lekkere dames in dit laufhaus. Gekozen voor Anita omdat ze er heel netjes uitziet, straalt een bepaalde degelijkheid uit. Eenmaal binnen was het erg matig, ze kijkt je amper aan en het loopt erg stroef. Ik had er meer van verwacht, zeker gezien ze bij een saunaclub heeft gewerkt. Die dames hebben toch altijd wat meer "flair". Ben binnen geweest voor 30 euro volgens de standaard acties en bijbehorende prijzen. Als de sex tegenvalt maar de dame er wel lekker uitziet dan heb ik altijd zoiets van: jammer maar helaas, het kostte ook maar 30 euro.

Commentaar

Re: Oberhausen, Flasshofstrasse 38, Anita (goed)

Ben gisteren ook bij haar binnengeweest. Zit op de begane grond direct rechts.
      Alhoewel ze wel een aardige meid is kan ik de andere recensies over haar alleen maar onderschrijven. Stug, stroef, lusteloos, zakelijk en totaal temperamentloos. Ze ligt onder je als een dode mus.
      Mijn mening over Duitse vrouwen wordt hierdoor alleen maar weer bevestigd. Duitse vrouwen zijn gewoon waardeloos in bed. Na een stuk of 40 ervaringen met Duitse vrouwen zowel in de pay6 als prive durf ik dit rustig te beweren. Er zat er geen één goede tussen. Geen wonder dat in Duitsland de prostitutie zo bloeit. De mannen moeten toch ergens heen.
      Nee, Anita is qua karakter best wel een aardige meid dat geloof ik graag. Ik denk dat ze gewoon een ander beroep moet gaan zoeken.

Commentaar

Re: Oberhausen, Flasshofstrasse 38, Anita (voldoende)

Omdat er altijd veel discussie is op het forum over de indeling van het laufhaus maar een plaatje gemaakt met rode pijl welke kamer het is (een plaatje zegt meer dan woorden):

[IMG]i52.tinypic.com/2d1kz9w.png[/IMG]

Commentaar

Aan het werk...
        X