Oberhausen, Flasshofstrasse 45, Yoti

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oberhausen, Flasshofstrasse 45, Yoti

Maandag nacht na Duisburg te hebben bezocht nog even doorgereden naar Oberhausen.
    Eerst wat gedronken in mijn favoriete cafeetje en toen ééns rustig door de Flasshofstrasse gewandeld. Ook hier weinig activiteit. Bijna geen wandelaars om 12.15 en weinig dvp's aanwezig. Dit is toch wel ééns anders geweest. Vooral als ik terugdenk aan 2006 toen ik voor het eerst in deze straat kwam. Maar goed. In Haus 45 zat een mooi donker meisje genaamd Yoti. Yoti komt uit Ghana en aangezien ik wel weer ééns zin had om een Afrikaans meisje te bezoeken bij haar naar binnen gegaan. De Afrikaanse vrouwen hebben in dit vak niet zo'n goede reputatie. Ik had dus vooraf nog mijn twijfels maar deze bleken bij Yoti volledig ongegrond. Een lief meisje die ondanks dat ze nog niet zo erg lang in Duitsland werkt toch al aardig goed Duits spreekt. Eerst even lekker gekletst en geknuffeld en daarna overgegaan op een zeer goede blowjob. Daarna lekker afgemaakt in doggy style. Ik was volledig voldaan. Een prima sessie.
    Wat me nu ook weer opviel was de totaal andere beleving in Oberhausen. In Duisburg op de kamers is er meestal veel lawaai. Muziek, Tv's die hard aanstaan, telefoons die overgaan, lawaai buiten de kamer. Niets van dit alles in Oberhausen. Op de kamer hoor je niets van buiten. In dit geval zat de kamer ook wel aan de achterkant van het gebouw. Geen lawaai op de kamer. Ik had echt het idee dat ik gewoon bij dit meisje thuis was.
Aan het werk...
X