Oberhausen, Flasshofstrasse 32, Christina (Ita)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oberhausen, Flasshofstrasse 32, Christina (Ita)

In het Laufhaus Flasshofstrasse 32 staan de mooiere dames van die straat, waaronder ook een paar leuke blondines. Op de eerste verdieping kamer 7 trof ik deze Christina, die naar eigen zeggen afkomstig is uit Italië . Mee naar binnen dus maar .

Uiterlijk

Christina is een goed verzorgde natuurlijke blondine van naar schatting midden twintig. Prima figuur, mooie benen, fraaie natuurlijke B-cup en gelaatstrekken als van een godin uit de klassieke oudheid.

Cijfer uiterlijk: 7,8

Diensten

Voor 30 euro kreeg ik een standaard afwerkbeurt met een korte staande lichaamsverkenning. 'Anfassen' is in de Laufhausen inbegrepen bij het instaptarief, wat betekent dat over spelen met de poes tijdens het pijpen niet moeilijk wordt gedaan . Glijmiddel werd op mijn verzoek beperkt en daardoor was het neuken heel aangenaam. Er moest wel flink doorgeneukt worden, want Christina zuchtte en steunde, niet zozeer vanwege de opwinding, maar omdat het optrekken van haar benen tijdens de missionarishoudgreep haar blijkbaar moeite kostte. Gelukkig kon ik het net op tijd afmaken.

Cijfer diensten: 7,3

Communicatie

Christina spreekt goed Duits, dus de verbale communicatie was geen probleem. Dame was verder vriendelijk en kwam relaxt over.

Cijfer communicatie: 7,5

Eindcijfer Christina: 7,5

Conclusie: Goed uitziende en vriendelijk blondine met behoorlijke dienstverlening
    And then, God created Bulgarian women........

Re: Oberhausen, Flasshofstrasse 32, Christina (Ita) (goed)

Vanavond ook deze Christina bezocht.
    Ze werkt al een tijdje in het laufhaus in Oberhausen (kamer strak naast Gabriëlla).

Christina droeg vanavond een uitdagende glansbikini waardoor ze extra opviel.
    Bij mijn eerste gesprekje ben ik verder gelopen en doorgereden naar Essen. Na Essen toch nog maar even via Oberhausen terug na huis, aangezien ik Christina toch eigenlijk wel wilde bezoeken.

Sessie
    Gekozen voor leerfetish, pijpen, anfassen en oliemassage. Voor de leerfetish vroeg ze 20 euro meer, maar aangezien Christina erg betrouwbaar overkomt dus maar die 20 extra betaald.

Eenmaal op bed begon ze mij eerst te teachen, waarbij ik haar lerenbenen moest likken en daarna haar borsten.
    Hierop ging ze vol met haar lerenpoes op mijn gezicht zitten en moest haar gaan likken.
    5min later ging ze in standje 69 met de lerenkont in mijn gezicht zitten en begon een pmc sessie waarbij ze rustig en lekker diep pijpte.
    Tijdens het pijpen teachde ze met haar lerenkont door deze vol in mijn gezicht te drukken en smeekte dat ik haar met mijn tong moest verwennen.
    Na 15min pakte ze de oliefles, verwijderde de condoom en begon in standje 69 mij af te trekken, waarbij ze weer vol overgave haar lerenkont in mijn gezicht drukte.

Conclusie
    Zeer goed uitziende blondine die zeer betrouwbaar overkomt.
    Aan de deur krijg je al een goed gevoel bij haar.

Ze heeft haar kamer gezellig ingericht, net of je op een meisjeskamer bent i.p.v. een afwerkkamer.

Ze kletst niet veel, maar geeft af en toe een vriendelijke glimlach en kreeg aan het einde een ondeugend kneepje in mijn kont met een knipoog.

Commentaar

Re: Oberhausen, Flasshofstrasse 32, Christina (Ita) (uitstekend)

deze dame het zij een tatoo op haar borst blond krullend en een mooie lieve glimlach zoja kan je mij dan even een mail terug sturen en zeggen waar ik deze meid kan vinden groeten frans

Commentaar

Re: Oberhausen, Flasshofstrasse 32, Christina (Ita) (uitstekend)

Omdat er altijd veel discussie is op het forum over de indeling van het laufhaus maar een plaatje gemaakt met rode pijl welke kamer het is (een plaatje zegt meer dan woorden):

[IMG]i52.tinypic.com/2nkkuxk.png[/IMG]

Commentaar

Aan het werk...
        X