Oberhausen, Flasshofstrasse 31, Jana

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oberhausen, Flasshofstrasse 31, Jana

Gisteravond bij deze dame geweest.

Deze dame kwam zeer vrolijk en vriendelijk over toen ik haar raam passeerde.
    30 euro afgesproken voor het standaardprogramma.

Eenmaal boven op de kamer aangekomen beiden van onze kleding ontdaan en daarna beiden gewassen. Daarna op het bed plaatsgenomen en eerst rustig te tijd genomen om te strelen en aan mijn oorlelletje te likken. Daarna over naar Frans (zonder handinzet) en vervolgens op mijn verzoek zij bovenop en vervolgens in missio afgemaakt. Daarna ook rustig de tijd genomen om de boel weer op te ruimen.

Ze geeft de indruk dat ze plezier in haar werk heeft (of ze kan zeer goed toneelspelen).

Werken doet ze naar eigen zeggen 5 dagen in de week: Van dinsdag t/m zaterdag. Ze is overigens 20 jaar oud.

Ik ga hier zeker nog een keer terugkomen!!

Re: Oberhausen, Flasshofstrasse 31, Jana (uitstekend)

Gisteren weer bij Jana geweest.

Toen ik in de Flasshofstrasse stond, stond er een groepje mannen bij haar aan het raam en ook de volgende keren dat ik daar langs liep, stond er steeds een aantal mannen te praten aan het raam, dus eerst maar uiteindelijk besloten eerst maar even de spanning af te laten bij een andere dame.

Uiteindelijk was iedereen weg bij het raam en toen ik langs liep herkende ze me meteen van het vorige bezoek. Er was dan ook niet veel tijd nodig voor kennismaking en onderhandelen.

Eenmaal boven na het ontkleden gaf ze me terwijl ik me aan het wassen was, al een lekkere massage van schouders en rug, daarna staand nog even geknuffeld alvorens op het bed plaats te nemen.

Daar nog even strelen, alvorens een lekkere en lang pijpsessie te ondergaan. Daarna zij bovenop, doggy en afgemaakt in missio.

Ook na het hoogtepunt was er geen druk om snel weg te gaan. Ze begon me zeer ondeugend te kietelen (waar ik niet goed tegenkan), zelf kan ze er blijkbaar beter tegen.

Commentaar

Aan het werk...
    X