Oberhausen, Flasshofstrasse 32, Gabriëlla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oberhausen, Flasshofstrasse 32, Gabriëlla

Deze Russische dame bezoek ik sinds twee jaar regelmatig, ze zit in het laufhaus op de eerste etage kamer nr6.

Bij mijn laatste bezoek afgelopen vrijdag sprak ik zoals gewoonlijk af om voor 50 euro een half uur te blijven voor een standaart sessie PMC, NMC.

Zoals altijd was het pijpen waar ze weer mee begon van een zeer hoog niveau voor zover tenminste mogelijk is als het met condoom is, en na in een paar verschillende standjes te hebben geneukt trok ze me zonder condoom af, na me weer even te hebben gewassen bij de wasbak ben ik tenslotte weer naar huis gegaan.

Gabriëlla is één van de betere laufhaus/raamdames die ik ken, het pijpen en neuken is altijd, prima, ze is heel erg aardig, zeikt niet over de tijd en bovendien heeft ze een extreem mooi lichaam en een prachtig gezicht, kwa uiterlijk kan de gemiddelde vrouw uit de Playboy nog niet eens in haar schaduw staan, een absolute topper in Oberhausen.

Re: Oberhausen, Flasshofstrasse 32, Gabriëlla (goed)

Het is al bijna een jaar geleden. In het kader van de zoektocht naar mijn grote wandelliefde Eva (Bul), die ergens in het Ruhrgebied actief zou zijn, was ik afgereisd naar Oberhausen. Daar nam ik mijn intrek in een prima hotel op een steenworp afstand van de Flasshofstrasse (met dank aan wandelbroeder Paultje met het Paaltje voor deze gouden tip ). Het plan was die avond de Flasshofstrasse te verkennen en de volgende dag te gaan kijken in de Vulkanstrasse in het nabijgelegen Duisburg.

Eerlijk gezegd was ik niet ondersteboven van het aanbod in de Flasshofstrasse. Tenminste, totdat ik het enige Laufhaus daar betrad (de rest bestaat uit ramen zoals we die ook in Nederland kennen). Een keurige accomodatie met de betere meiden. En vooral die ene blonde stoot die meteen mijn hoofd op hol bracht . Ze stelde zich voor als Gabriëlla uit Rusland. Het instaptarief was 30 euro. Ik maakte er 50 van voor een half uur. Het zou mijn eerste betaalde wip worden op vreemde bodem .

De volgende dag vond ik mijn liefje Eva in Duisburg, en door alle emoties die het weerzien met haar opriep is een recensie van Gabriëlla er bij ingeschoten . Toen wandelbroeder Duitslandfan eerder deze week Gabriëlla ter sprake bracht werd ik mij bewust van dit verzuim .

De details van dat bezoek zijn inmiddels wat weggezakt en ik zal daarom afzien van mijn gebruikelijke cijfermatige beoordeling. Wel weet ik nog dat ik Gabriëlla erg aantrekkelijk vond. Ze sprak goed Engels en had de uitstraling van een luxe call girl. Ook is me bijgebleven dat ze gepassioneerd meedeed tijdens de seks.

Conclusie: De liefhebber van (vrij) lang en blond die in de buurt komt van de Flasshofstrasse in Oberhausen, kan zo doorlopen naar Gabriëlla
    And then, God created Bulgarian women........

Commentaar

Aan het werk...
    X