Oberhausen, Flasshofstrasse 32, Johanna

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oberhausen, Flasshofstrasse 32, Johanna

Gisteren snel weer teruggereden naar Oberhausen. Had daar vorige week al de prachtige Poolse Johanna gespot. Ik kreeg haar gewoon niet meer uit mijn gedachten en na het lezen van een zeer positieve recensie over haar op Ruhr-forum.com besloten dat ik haar kost wat kost wilde proberen.
    Na aankomst op de Flasshofstrasse dus gelijk maar het Eroscenter binnengelopen om te kijken of ze nog aanwezig was en jawel, daar zat ze!
    Wowww, wat een mooie jonge dame. 25 lentes jong, donker haar en een mooi gebruind lichaam. En man, wat een figuurtje heeft deze vrouw. Zij resideert in kamer 1 op de begane grond. Naast haar in kamer 2 zit haar vriendin Marta die eveneens gezegend is met een prachtig uiterlijk. Ja, de meeste jonge Poolse vrouwen zijn nu éénmaal bloedmooi. Maar goed, voor 30 euro met haar afgesproken. Hoewel ze zelf niet erg spraakzaam is, zal wel komen omdat ze niet goed Duits spreekt en ook haar Engels is niet het je dat, is haar service erg goed. Ze begint je overal te strelen en te kussen en de blowjob die ze me gaf was werkelijk fenomenaal goed. Precies lekker stevig. Als je deze mooie meid met je bezig ziet dan word je wel opgewonden. Is dat niet zo, nou, dan is er iets niet goed. Al snel kwam ze bovenop me en begon me heerlijk te rijden. Ze is zo strak als maar kan en komt met haar gezicht lekker dicht bij je. Geeft een heel intieme dimensie en ondertussen mocht ik overal bij haar aankomen en het ritme bepalen. Ze gaf na een tijdje zelf aan of ik nog een andere positie wilde. Ja, ik was zo aan het genieten van deze wilde rit maar dan toch omgewisseld in doggy. Ook dit was werkelijk puur genieten. Wat heerlijk om dat lekkere lichaam te zien bewegen en krioelen en wat kijkt ze je geil aan in de spiegel. Overal mocht ik haar vastpakken. Steeds verder voerde ik het tempo op en stootte ik diep in haar. Ik kwam heftig klaar maar was ook gelijk bekaf van deze geweldige sex.
    De small-talk achteraf stelde niet zo veel voor en Johanna was achteraf ook druk bezig met haar telefoon maar wat geeft het: daar kom je ook niet voor. Wel voor super sex en dat geeft ze je zeker!!
    Jammer dat ze eind deze week vertrekt zoals ze zelf aangaf maar over een maand zal ze weer terugkomen. Nou, laten we dat dan maar hopen!!
    Kortom: super vrouw en herhalingsgevaar is 100% aanwezig!!!
Aan het werk...
X