Oberhausen, Flasshofstrasse 37, Jasmin

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oberhausen, Flasshofstrasse 37, Jasmin

Gisteren voor het eerst weer sinds lange tijd de Flasshofstrasse in Oberhausen bezocht. Blijft toch een heel gezellig Red Light district vind ik. Veel restaurants, barretjes eromheen en veel leven daar op straat. Doet toch anders aan als Duisburg dat zich meer op een industrieterrein bevindt maar waar het aanbod toch veel groter is. Wat me opviel dat er vooral in het Eroscenter een paar bloedmooie meiden zaten afkomstig uit Polen. Een met donker en een met blond (geblondeerd) haar. Zij zaten op de begane grond in kamer 1 en 2. Iemand misschien al ervaring met deze dames opgedaan?
    Ik heb echter toch gekozen voor Jasmin in Haus 37 schuin tegenover het Eroscenter. Een hele lieve Turkse dame van 36 jaar oud die er ook nog ééns goed uit ziet. Is helemaal mijn type. Ik had haar in het verleden, z'on 2 jaar terug ook al ééns gespot en nu werd het toch tijd om haar uit te testen.
    Ik moet zeggen een zeer goed ervaring met haar gehad. Ze is erg vriendelijk, praat graag en de sex is gewoon goed. Lekker geknuffeld, een heerlijke blowjob gehad en het afgemaakt in missio waarbij ze zelf ook heerlijk meebeweegt en enorm geile taal uitslaat en lekker meekreunt. Haar kamer ligt helemaal achterin het pand, dus niemand die het hoort.
    Ik kom in de toekomst zeker nog een keer bij haar terug!!
    Ze gaf zelf aan dat ze niet iedere dag werkt dus een beetje geluk moet je hebben om haar aan te treffen.

Re: Oberhausen, Flasshofstrasse 37, Jasmin (uitstekend)

Is dit niet Jasmin die voorheen op nummer 34 zat? Alles klopt behalve haarkleur en dat is te verven.

Over die Jasmin bestaat al een topic.
    Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Re: Oberhausen, Flasshofstrasse 37, Jasmin (uitstekend)

Ik denk het bijna niet want Jasmin heeft zover ik weet altijd al op dit nummer gezeten. Ik heb haar daar al ééns een paar jaar geleden gespot.

Commentaar

Aan het werk...
      X