Oberhausen, Flasshofstrasse 39, Christine

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oberhausen, Flasshofstrasse 39, Christine

Weer een cristine bezocht in het gebouw flasshofstrasse 39, en weer een andere dame. Volgens mij noemt de helft van de dames zich daar christine.

Goede ervaring gehad vanavond in bochum en daarna naar duisburg gereden. Weer niets interessants in duisburg en dus op de weg naar huis nog even via oberhausen gereden.
    Wilde checken of de 2 jonge meiden die ik een maand geleden in het laufhaus had bezocht aanwezig waren, maar helaas.
    Vond verder weinig leuks, maar had nog wel behoefte en uiteindelijk gekozen voor christine.
    Ze zat op een stoel in het kontakthof van gebouw 39. Een kleine vrouw van rond de 50, bobline zwart haar en droeg een lerenrok. Verder vielen haar dikke borsten op.
    Gewoon voor 30 euro gegaan en toen ze me in pand 39 naar haar kamer begeleidde, kwam ik halverwege de trap een spetter van een meid tegen (had deze dame nog niet voor het raam gezien). Kreeg het vage gevoel van binnen dat ik een zwaar verkeerde keuze had gemaakt

Afijn, deze christine komt uit frankrijk, denk 1m55, dikke kont en cup-E echt. Ze kwam vriendelijk en professioneel over, kwam de afspraak na, bedankte mij vriendelijk voor het bezoek, maar.... had gewoon het gevoel dat ik deze dame niet had moeten bezoeken, ze is niet me type en was blij dat ik haar kamer verliet en snel naar de auto kon om richting huis te rijden. Moment van verstandsverbijstering denk ik.

Echter voor de liefhebbers van een milf kan ik deze dame wel aanraden.

Re: Oberhausen, Flasshofstrasse 39, Christine (voldoende)

Afgelopen weekend ben ik op de terugweg uit Frankfurt hier in Oberhausen wezen kijken.
    Vroeger kwam ik vaak in Oberhausen.
    Tegenwoordig misschien 1 keer per jaar.

Deze dame is daar al meer dan 10 jaar werkzaam.
    Staat meestal buiten bij de muur.
    Ze heeft een zwarte cleopatra-style pruik op.
    Ze zegt dat ze uit Frankrijk komt maar die franstalige dames komen
    vaak uit Wallonië.

Ze doet alles zc, ook anaal zc.
    Heb haar 10 jaar geleden een paar keer gedaan.
    Na een paar keer geen zin meer in haar, ook niet na aanbiedingen van haar om het voor half geld te doen!

Ik vind haar nu een beetje onnatuurlijk uitzien.
    Misschien een nieuwe pruik, of een face-lift, of slechte make-up.

Heb gekozen voor Jenny (dom.rep.) die staat achter het raam
    op de hoek van dit huis.

Commentaar

Aan het werk...
    X