Oberhausen, Flasshofstrasse 39, Jane Maria (Dom.Rep.)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oberhausen, Flasshofstrasse 39, Jane Maria (Dom.Rep.)

Gisterenmiddag weer eens naar Oberhausen gereden op zoek naar mijn favo latina Diana, maar helaas die was er niet. Omdat het te koud was en ik geen zin had om verder naar Duisburg of Essen te rijden, maar in andere dame in hetzelfde huis genomen. Een rijpe slanke Dominicaanse, wel met lekkere kont.
    De dame zat in huis nr. 39, aan de zijkant, 2e raam links.

Prima ervaring, uitgebreide wasbeurt (beide) voor en na het vuurwerk. Lekker geil voorspel, het begon al op de trap naar boven toen zij haar kont even in mijn gezicht duwde.... ik hou daar wel van... Dame neemt de tijd en is vriendelijk en spreekt een paar woorden gebrekkig nederlands.

Eerst een redelijke uitgebreide pijpbeurt (kan beter, maar niet slecht) waarbij het zeker mogelijk was haar te beffen denk ik, ze duwde haar poesje bijna in mijn gezicht, echter ik ben geen befkoning, maar voor de liefhebbers is dat denk ik wel mogelijk bij haar. Hierna op zijn hondjes afgemaakt. Standje mocht ik kiezen.

Al met al een redelijke ervaring.
    ... je hoeft ze niet allemaal te haten om 1........

Re: Oberhausen, Flasshofstrasse 39, Jane Maria (Dom.Rep.) (goed)

Ben vorige week bij Jenny Maria geweest, mijn droom vrouw.

Zij is de aller-allermooist en allerleukste vrouw uit de Flasshofstrasse.
    Ze werkt daar al vele jaren op nummer 39 tegenover de muur.
    En ze wordt elk jaar mooier en vrouwlijker.
    Ze kan zo mooi poseren voor de spiegel en op bed en heeft een hele strakke buik en taille en een supervrouwlijke kapsel.
    Zij spreekt nederlands.

Commentaar

Afgelopen zaterdag ook naar oberhausen gereden maar het aanbod was zeer laag , maar omdat de nood hoog was toch maar even bij Jenny naar binnen gegaan deze iets oudere Dominicaanse schoonheid ziet er er nog lekker uit voor haar leeftijd P+N afgesproken voor 30 Eurie, na het wassen begon ze met pijpen dit was niet slecht maar ook niet geweldig mocht wel met mijn vingers aan haar poesje komen ( niet naar binnen ) en dat werdt aardig nat hierbij hield ze mijn hand zeer strak tussen haar benen geklemd , daarna overgegaan naar het betere werk en haar reversed cowgirl genomen waarbij ik een goed uitzich had op haar mooie kont en lekkere poesje vervolgens missio afgemaakt .

Al met al een niet onaantrekkelijke oudere Latino maar het brengt niets extra's zoals je bij zo'n iets oudere Latino zou verwachten de passie ontbreekt een beetje en het iets extra's om nog een keer terug te komen heb ik gemist.

Commentaar

Ik heb gehoord van Dolores dat Jenny Maria op vakantie is en dat ze weer terugkomt.

Commentaar

Aan het werk...
        X