Oberhausen, Flasshofstrasse 38, Sarah

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oberhausen, Flasshofstrasse 38, Sarah

Naar het zoveelste ritje door de sneeuw naar de wandelgebieden in duitsland vanavond als 2e wandelgebied in oberhausen terecht gekomen.

Op de 1e verdieping van het Eros Center Laufhaus (huisnr 32) werd ik verblind door een prachtig ogende blondine. Was geschokeerd hoe knap ze was en kon alleen "Hallo" stamelen. Liep zonder te kletsen bij haar voorbij en pas 50m verder werd ik weer nuchter. Draaide me om, om naar haar toen toe gaan, maar een andere man liep al haar kamer in.

15min rondgelopen en teruggegaan. 5min gewacht tot ik haar deur open zag gaan. Wilde naar haar toe lopen, maar een andere wandelaar bleek vlak bij de deur te staan en binnen 30sec was ze weer bezet

Uiteindelijk naar een half uur had ik het rijk alleen en haar aangesproken.

Sarah is begin 20, lang blond haar tot over de schouder (lichte krul erin), prachtige helblauwe ogen, maatje 36, Cup-C (Siliconen) en eem mooi tuitmondje gekleurd in mooie rode lippenstift.
    Ze is tjechische, terwijl ik dat op het eerste gezicht niet verwacht had. Haar duits is zeer goed, waardoor de communicatie perfect ging.

Haar kamer bevind zich in het laufhaus op de 1e verdieping, kamernr 12.

Tijdens de actie kijkt ze je soms strak aan met haar prachtige blauwe ogen en toond een sensuele glimlach.

Ze had ook geen enkel probleem om de lerenbroek aan te trekken die ik bij me had en vroeg er niets extra's voor. Alles voor het begintarief van 30 euro.

Ze werkt nog t/m 20 februari en is dan even voor 1 weekje terug naar huis. Begin maart zou ze weer voor een aantal weken voltijds aanwezig zijn.

Re: Oberhausen, Flasshofstrasse 32, Sarah (uitstekend)

wat doet ze allemaal? mag je haar vingeren, beffen en aan haar tieten likken?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door lass1975 Bekijk bericht
      wat doet ze allemaal? mag je haar vingeren, beffen en aan haar tieten likken?
      Tja, lass1975, als je mijn recensie goed gelezen had droeg deze dame tijdens de actie een lerenbroek. Dan gaat vingeren en beffen wat moeilijk
      Haar borsten met me handen gevoeld.
      Haar echter 1x bezocht. Kom niet wekelijks in Oberhausen en de laatste keer was haar deur dicht en had geen zin om voor de deur te blijven wachten.

Denk dat je haar zelf even moet bezoeken en je wensen aan haar voorleggen, dan weet je het snel genoeg. Je weet via mijn recensie in ieder geval dat het een knappe jonge blondine is uit tjechie.

Commentaar

Vanaf na een rondje laufhauses lopen in Duisburg even in Oberhausen geweest.
        En eindelijk Sarah weer ontmoet. Ze zag er weer super knap uit, maar kwam iets minder vriendelijk over dan mijn 1e bezoekje bij haar.

Voor dezelfde service van 30 euro als de 1e keer gekozen en was weer genieten.

Tijdens het aankleden begon Sarah aan een heel ritueel. Zichzelf wassen, make-up bijwerken, bed verschonen, fris luchtje spuiten in de kamer. Ze had ook nog een fitness apparaat in de kamer staan. Ja, ja, deze dame is goed bezig. Vandaar dat haar kamerdeur zo vaak dicht is.

Sarah vertelde dat ze op 01-04-2010 naar huis gaat voor 2 weken. Dan werkt ze weer van 15-04-2010 t/m 13-05-2010 in Oberhausen

Commentaar

Mijn excuses :
          Het laufhaus is correct, maar moet Flasshofstrasse 38 zijn
          (p.s: zeer complex. 1 laufhaus - bestaande uit 2 nummers, betreffende nummers 32 en 38)

Dank voor de correctie, Stef. Adres aangepast. (A)

Commentaar

Re: Oberhausen, Flasshofstrasse 38, Sarah (uitstekend)

Sarah is verhuisd naar kamernr 11, verdieping 1 in haus 38 (recht tegenover haar oude kamer, 3 deuren verder).
            Reden: Op haar oude kamer is het toilet defect en de klusjesman is op vakantie

p.s:
            Haar maar weer eens met een bezoekje vereerd.
            Was haar 1e klant naar haar zomervakantie en ze had nog weinig zin om te beginnen. Naar mijn bezoekje liep ze met me mee de trap af in een badjas, want ze was toe aan sterke koffie.
            Ze zou de komende tijd veel aanwezig zijn, want ze kon zich nu even geen vakantie meer permitteren

Commentaar

al geprobeert te beffen stefdev?

Commentaar

Omdat er altijd veel discussie is op het forum over de indeling van het laufhaus maar een plaatje gemaakt met rode pijl welke kamer het is (een plaatje zegt meer dan woorden):

[IMG]i56.tinypic.com/98u92d.png[/IMG]

Commentaar

Aan het werk...
                X