Oberhausen, Flasshofstrasse 17, Pamela (Ita)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oberhausen, Flasshofstrasse 17, Pamela (Ita)

Gisteren op de Flasshofstrasse deze Italiaanse volle dame bezocht. Normaal houd ik het liever op de latina's, maar bij gebrek aan beter en haar geile volle lijf, toch maar eens wat anders geprobeerd. Ze was wel vriendelijk en deed haar werk naar behoren, meer niet. Ik blijf het zeggen, maar voor het bedrag (30 euro BFA) is er eigenlijk weinig echt slechts in Duitsland. Het herhalingsgevaar is echter klein, bovendien gaat ze over een week of 2,3 weer voor een langere tijd terug naar Italië.
    ... je hoeft ze niet allemaal te haten om 1........

Re: Oberhausen, Flasshofstrasse 17, Pamela (Ita) (goed)

Pamela is op dit moment weer werkzaam in Oberhausen. Als je de (hoek)kamer waar ze eerst zat (helemaal vooraan links) als het begin van de straat ziet, dan zit ze nu een stuk verderop in de straat (maar nog steeds aan de linkerzijde).

Deze dame van in de 40 heb ik behoorlijk vaak bezocht en is zeker de moeite waard. Tikkeltje mollig, grote (nep) borsten, sensueel Italiaans uiterlijk, zeer goed verzorgt en, wat voor mij ook belangrijk is, je kunt er ook gezellig mee kletsen. Ze spreekt heel goed Duits en het gesprek ontstijgt het nivea van koetjes en kalfjes.

Verder zijn haar massages aan te raden.

Werkzaam van 's morgens vroeg tot rond 21.00 uur, afhankelijk vd dagopbrengst vermoed ik zo.

Commentaar

Aan het werk...
    X