Oberhausen, Flasshofstrasse 34, Violetta

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oberhausen, Flasshofstrasse 34, Violetta

Zondag wederom maar weer eens Oberhausen bezocht, was hier 2 weken geleden ook al, maar toen waren mijn favouriete dames niet aanwezig Vandaag wederom niet, maar mijn oog viel wel op Violetta, een Hongaarse van 20 lentes jong. Had haar 2 weken geleden ook al gespot, maar had toen geen zin meer... Vandaag dus wel, en ik moet zeggen dat ik er geen spijt van heb gehad. Violetta is wel heel erg dun (skinny) maar af en toe vind ik dat best lekker. De kamers in het "Haus Eden" zien eruit als hotelkamers, zeer ruim bemeten en met een keurige badkamer, voorzien van toilet en douche. Na het gebruikelijke voorstellen en wassen mocht zij aan het werk. Pijpen was uitstekend, en duurde wel heel erg lang (wat ik niet overigens niet erg vind ) en was zeer gevarieerd. Daarna op z'n hondjes afgemaakt, aangezien ik op knappen stond werd het jasje in no time gevuld. Al met al een goede ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

Re: Oberhausen, Flasshofstrasse 34, Violetta (uitstekend)

Ben afgelopen weekend ook bij Violette geweest, moet zeggen dat ze er van dichtbij minder mooi uitziet dan van een afstand. Ook gedroeg ze zich vreemd, lacherig... p+n was redelijk maar niets aparts...

Commentaar

Re: Oberhausen, Flasshofstrasse 34, Violetta (goed)

Ik heb gisteravond Violette bezocht. Na even rond te hebben gekeken viel mijn oog op haar door haar ontdeugende blik en lach. Bij binnenkomst even lekker wassen en de boel opfrissen, een beetje kletsen, allemaal zeer relaxed. Daarna op het lekkere royale bed in haar royale kamer. Eerste een lekkere uitgebreid strelen en masseren en daarna tracteerde ze me op een zeer lange pijpbeurt; HEERLIJK. Lekkere diepe halen, afgewisseld met speciale aandacht met het puntje van haar tong voor mijn eikel en lekkere likbeurten aan mijn stam waarbij ze met haar handen afwisselend mijn tepels streelde, mijn ballen en anus masseerde. Tijdens het pijpen mocht ik gewoon aan haar borsten komen en haar vingeren. Daarna mocht ik haar nemen met een standje naar keuze; Violetta onder, ik boven. Lekker het tempo langzaam opgevoerd, later haar mooie benen in mijn nek gelegd en haar lekker hard en diep genomen en het rubbertje flink vol gespoten. Daarna nog even samen op bed gelegen en heeft ze kundig het rubbertje verwijderd en het zaakje schoongemaakt. Gelegenheid tot wassen voor en na het plezier. Al met al een uitstekend adres met een jonge (20 jaar) leuke spontane meid, slank (zeker niet skinny naar mijn idee zoals in een eerdere recente genoemd) en ziet er goed uit. TOPPERTJE

Commentaar

Re: Oberhausen, Flasshofstrasse 34, Violetta (goed)

Gisteren weer richting Oberhausen gereden om weer wat lekkers te nemen. Eigenlijk ging ik voor Sunny, maar die was niet aanwezig (of bezig). Gelukkig zag ik dat Violetta er ook weer was, had haar al enige tijd niet meer gezien. Na het gebruikelijke kennismaken na zoveel tijd, even de de boel wassen en hup het bed op. Kon heerlijk aan haar tepels zuigen en ondertussen haar vingeren, terwijl zij mij pijpte. Dat deed ze overigens uitstekend, lekker diep en ondertussen ook even de ballen masseren en likken. Het afgemaakt op z'n hondjes. Al met al weer voldaan naar buiten gegaan.

Gisteren zat ze voor de ramen, links van de ingang van Haus Eden. Ze heeft een kamer op de 2e verdieping. Maar daar kun je alleen komen als de door het afzettouw gaat.

Commentaar

Oberhausen, Flasshofstrasse 34, Violetta (uitstekend)

Gisteravond Violetta bezocht. Na even rond te hebben gekeken viel mijn oog toch weer op haar, door haar ontdeugende blik en lach. Goeie lange pijpbeurt (zc) Heerlijk. Lekkere diepe halen Tijdens het pijpen lekker aan haar borsten zitten en haar vingeren v en a . Daarna ik onder zij boven nmc uitstekend daarna anal afgemaakt (zc) zij op haar rug beentjes om hoog! Zelf kwam ze ook klaar!
          Jonge leuke spontane meid, slank en ziet er goed uit.dit was de derde keer met violetta en het wordt steeds beter, en ik mag steeds meer.Dus al met al het is echt een toppertje.

Recensieformulier aangepast aan tekst; PZC en GZC toegevoegd. (A)

.

Commentaar

Re: Oberhausen, Flasshofstrasse 34 2e, Violetta (uitstekend)

Hé bedankt, maar Violetta heeft al een draadje!

P.

Met dank aan Puma, discussies samengevoegd. (A)

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door obieone
              een draadje wat bedoel je daar mee puma

gr obie
              Obie, draadje is Nederlands (bargoens) voor het engelse thread.
              Ik bedoel: er is al een thread (topic,discussie) gestart voor Violetta.
              En zoals je kunt zien heeft de admin je bericht in deze bestaande thread van Violetta geplaatst.

http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_forum#Thread

P.

Commentaar

Net deze meid bezocht. Had er al vaker zien zitten, altijd een vriendelijke lach op haar gezicht. Ik dacht ik ga ze toch een keer bezoeken. Had deze topic niet gelezen.
                Het is echt een vriendelijke meid, dat veranderde niet toen we op de kamer waren. Ze heeft een lekker figuur, vooral haar borsten zijn super. Niet te groot, niet te klein. Begonnen met een lekkere pijpbeurt, ook zat ze lekker met mijn ballen te spelen.Daarna verschilende standjes en me afgetrokken, terwijl zij mijn ballen likte
                Daarna ons beide opgefrist. Ze stond nog lekker op de muziek te dansen en nog een beetje tegen mij aan te rijden.Kortom goed bezoekje, had haar eerder moeten bezoeken! Ze ziet mij zeker terug.

Commentaar

Heeft iemand haar kortgeleden nog gezien? Een paar weken geleden is ze in 'urlaub' gegaan naar 'die heimat'

P.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Puma Bekijk bericht
                    Heeft iemand haar kortgeleden nog gezien? Een paar weken geleden is ze in 'urlaub' gegaan naar 'die heimat'

P.
                    Oké , ze is weer terug. Hetzelfde adres waar ze in September 2010 zat.
                    Haus Eden rechts van de ingang.

P.

Commentaar

Deze meid weer bezocht. Lekker ding.
                      Heb gewoon een klik met deze meid. Terwijl ik haar maar een paar keer bezocht heb.
                      Deze keer mij lekker laten pijpen.
                      Heerlijk...

Commentaar

Re: Oberhausen, Flasshofstrasse 34, Violetta(uitstekend)

wie is Violetta op onderstaande website?

http://flasshofstrasse.de/index.php?...d=40&Itemid=45

kwestie van een idee te krijgen :-)

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Braggeleir Bekijk bericht
                          wie is Violetta op onderstaande website?

http://flasshofstrasse.de/index.php?...d=40&Itemid=45

kwestie van een idee te krijgen :-)

Braggeleir
                          Ze staat er niet bij.
                          Gr P12

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door peer12 Bekijk bericht
                            Braggeleir
                            Ze staat er niet bij.
                            Gr P12
                            De afgebeelde dames zijn niet meer in de Flasshofstrasse.

Commentaar

Door mijn Duitse wandelvriend werd ik op deze dame gewezen. Violetta wordt op een Duits forum helemaal bejubeld om haar dienstverlening en dan vooral om haar blaaswerk. In voorgaande berichten staat de leeftijd op 18-21, dit mag gerust worden aangepast op 25.
                              Ze zit achter het raam meteen rechts naast de ingang. Ze heeft lang donker haar, gisteravond met een haarband in, haar huid is behoorlijk donker voor een Hongaarse. Ze heeft dan ook niet die typisch bolsjewistische uitstraling, ik dacht eerst dat het om een latina ging. Vanwege de positieve berichten elders dacht ik dat ze een super knappe vrouw zou zijn, maar dat viel nog wel mee - ze is zeker niet lelijk, ze ziet er 'gewoon' uit. Haar postuur zou ik als normaal omschrijven omdat haar buik toch wel begint te groeien, slank is ze zeker niet. Haar borsten zijn prachtig, heb ze in de hand gehad maar weet niet of ze getuned zijn of pur natur.
                              Voor 3 tientjes kon ik p + n, maar daar had ik geen zin aan, ik wilde dat mondje wel eens op en neer zien gaan op mijn blanke lans. Voor 4 tientjes mocht ik haar mondje volspuiten. Heb haar 50 gegeven om haar tot de beste service aan te zetten die ze in huis had. Het mooie aan nr 34 in Oberhausen zijn toch wel de nette kamers waar het allemaal fris en ruim is.
                              Op het ruime bed beland begon ze me overal te strelen en te zoenen. Met mijn grijpgeile handjes kon ik ook overal bij. Violetta begon met blasen en vergat ook m'n ballen niet. Heerlijk in afwisselend tempo en ze probeerde hem zo diep mogelijk naar binnen te nemen. Ze voelde precies goed aan dat het niet lang meer zou duren totdat de ontlading zou volgen. Toen ze haar mondje vol had, ging ze zeker nog 2 minuten door met pijpen. Ik dacht ff dat ze alles had doorgeslikt maar dat was niet geval, het kwakje verdween in de wasbak.
                              Na de tijd waste ze zich en poetste ze haar tanden.
                              Aardige dame, denk dat ik er nog wel een keer terugkom.

Edit Solemate: leeftijd aangepast

Commentaar

Re: Oberhausen, Flasshofstrasse 34, Violetta

Wat een lekker ding! Ze is niet superknap maar heeft een ontwapenende lach die je meteen doet smelten.

Ze heeft vooral stamgasten en krijgt haar tijd ermee vol, ze zet dat ze 23 jaar is.

Na binnenkomst een heerlijke zoen en op het bed lekker knuffelen. Nadat ze mij het jasje aangetrokken had begon ze aan een pijpmarathon waarbij ze handsfree deeptroath en tussendoor met haar handjes de omgeving verkend. Ik vingerde haar voorzichtig en plots nam ze het zelf over terwijl ze zuchtende geluiden maakte.
                                Na een minuut of 10 draaiden we om en mocht ik haar doggystyle nemen met een heerlijk uitzicht om haar mooie rug en mijn steeds weer verdwijnende duikertje. Ik kon de verleiding niet weerstaan om voorzichtig over haar sterretje te wrijven, ze nam het zelf over door haar vingertje diep naar binnen te steken en rond te woelen, intussen zette ze zich schrap tussen het hoofdeind en mijn bekken :-)
                                Ik voelde dat ik het kookpunt begon te naderen en we draaiden om zodat ze me kon berijden terwijl ik uitzicht had op haar prachtige borsten. Het duurde dan ook niet lang of ik explodeerde in het rubbertje. Ze bleef nog even doorrijden en verkende daarna mijn hele bovenlichaam met haar handen terwijl ik nog in haar zat, heerlijk gevoel.
                                In alle rust fristen we ons op en ik kreeg een zoen ter afscheid.

Zal niet lang meer duren of ik ga haar weer bezoeken

Commentaar

Aan het werk...
                                X