Oberhausen, Flasshofstrasse 37, Christina

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oberhausen, Flasshofstrasse 37, Christina

Na mijn bezoek aan Diana eerder, vorige week op zoek naar haar. Was er niet, uiteindelijk maar bij een ander dame in hetzelfde huis rechtsachterin de straat naar binnen gegaan (ook een latina). Zij had het raam precies op de hoek. Zij herinnerde zich mij van de vorige keer toen ik met Diana mee ging en toen deed zij ook al erg haar best, nu weer. Maar aan toegegeven, alhoewel wel wat ouder en minder aantrekkelijk, had zij een behoorlijk geile blik. Qua uiterlijk heb ik ze ook liever wat jonger, maar de ervaringen met wat oudere dames (latina's in het bijzonder) bevallen mij over het algemeen beter. Bovendien sprak deze dame ook nog een paar woorden Nederlands.

Na een verplichte wasbeurt van mijn jongeheer (zij stond erop dat zij het deed, eerst zeep, later met een soort jodium (!?!), was in ieder geval een soort bruin goedje om te desinfecteren zei ze, iets wat ik nog nooit heb meegemaakt..)

Vervolgens op bed gestreken, waar zij een beetje in mijn tepels ging bijten en mij begon te zoenen (niet afgesproken), vervolgens begon ze mij zonder condoom te pijpen (ook niet afgesproken), maar ik stribbel niet tegen, hetgeen zij op een zeer prettige manier deed, waarna zij op mij kwam zitten en mij vrij wild neukte, terwijl zij onderwel veelvuldig in mijn lip bijtte en wat geile taal uitsloeg, waarschijnlijk om mij snel te laten komen...

Al met al zeker geen slechte ervaring, al was het leeftijdsverschil tussen ons wel erg groot en zijn er zeker mooiere vrouwen te krijgen. Voor 30 euro kan je er niets van zeggen, daar kunnen veel jonge meisjes nog wat van leren (zeker in Nederland).
    ... je hoeft ze niet allemaal te haten om 1........
Aan het werk...
X