Oberhausen, Flasshofstrasse 31, Angelique

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oberhausen, Flasshofstrasse 31, Angelique

Vandaag in mijn tevergeefse zoektocht naar Diana uiteindelijk maar bij Angelique naar binnen gegaan, een blonde kortharige dame van middelbare leeftijd. Angelique heeft een vriendelijke uitstraling (zelfs na veelvuldig heen en weer lopen bleef zij mij vriendelijk begroeten) en alhoewel zij eigenlijk mijn type niet is toch maar bij haar naar binnen gegaan.

Ze is wat ouder (45-50), maar nog een redelijk strak lichaam voor haar leeftijd. Wat mij van buiten niet was opgevallen is een enorme tatoo op haar rug (soort van slang), moet je van houden, ik eigenlijk niet...

Zij was uiterst vriendelijk, ze zei dat ze half duits, half pools was. Eerst even gewassen en toen een redelijke pijpsessie, die vrij rustig verliep, waarbij ze hem helemaal in de mond nam en ik het idee had dat zij dit niet met tegenzin deed. Na verloop van tijd moest er geneukt worden... dit was minder, beetje plichtmatig, waarbij mijn lul ook continu vastgehouden werd, eerst zij boven, later moest er gewisseld worden en moest ik boven.

Al met al niet slecht voor het geld (30), maar ook niets speciaals. Tijdens het aankleden wederom een vriendelijk gesprek gehad.

Herhalingsgevaar: klein
    ... je hoeft ze niet allemaal te haten om 1........
Aan het werk...
X