Oberhausen, Flasshofstrasse 39, Diana

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oberhausen, Flasshofstrasse 39, Diana

Vorige week Diana bezocht uit Colombia, een kleine mooie vrouw, eind 30, met lang zwart haar en stevige borsten. Afgesproken 30 eur. BFA.
    Diana was in 1 woord geweldig! Rustig eerst een beetje opgeilen, daarna rustig pmc en nmc (standje mocht ik zelf uitkiezen). Ook nadat ik heerlijk klaar was gekomen, nam zij nog rustig de tijd en hebben we wat zitten kletsen.
    Diana spreekt ook een paar woorden nederlands, daar zij vroeger ook in Nederland heeft gewerkt.
    Op het forum ben ik nieuw, maar ga bijna wekelijks naar de meisjes van plezier. Het herhalingsgevaar is zeer groot bij deze dame! Echter, ik heb haar afgelopen week tevergeefs tot 2x toe proberen op te zoeken, maar zij is er niet meer.....
    Heeft iemand een idee waar zij is gebleven????
    ... je hoeft ze niet allemaal te haten om 1........

Re: Oberhausen, Flasshofstrasse 39, Diana (uitstekend)

Gelukkig, toch weer gevonden! Zij is GEWELDIG!! Mooi, lief, lekker, neemt de tijd en lacht altijd... Ze werkt van za t/m maandag en soms op vrijdag. Aangezien ik in het weekeinde nooit kan, zal ik regelmatig op maandag moeten gaan, zij gaat mij veel meer zien!

Commentaar

Gelukkig was zij er vandaag weer... Zij blijft geweldig!

Commentaar

Na een vakantie van een paar weken, was zij er gelukkig weer, het mooiste was dat ik haar niet eens had verwacht. Deze week is zij er de hele week en weekend, daarna weer zo t/m ma.

Diana is de beste!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door rupertdebeer
          hoe zit zij eruit? Stevig met flinke achterkant en kort zwart haar?
          Nee, ze is erg klein (ong. 1.65m denk ik), lang zwart stijl haar tot op haar heerlijke latina ass. Ze zit eigenlijk altijd in het raam rechts van de deur (vooringang). Met een zeer brede glimlach verwelkomt ze je.

Commentaar

Re: Oberhausen, Flasshofstrasse 39, Diana

Vandaag bij diana geweest,ze vertelde mij dat ze ook in spanje woont, dus of ze spaans of latina is weet ik niet, maar het is een lekker klein ding met en hele vriendelijke glimlach. Ik was een paar jaar geleden al een x bij haar geweest en dat wist ze zich nog te herinneren. Ze heeft me heerlijk zonder condoom gepijpt en mocht haar ook lekker aan haar tieten en kutje likken, verschillende standjes ook geen probleem. diana is absoluut een topper in oberhausen en ik ga haar daarom ook zeker vaker bezoeken.!

Commentaar

Aan het werk...
            X