Oberhausen, Flasshofstrasse 34, Victoria

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oberhausen, Flasshofstrasse 34, Victoria

Op vrijdagavond als 1e de russische victoria bezocht.
    Ze is stevig, volle kont, volle borsten, halflang blond haar. Ze deed me een week eerder al zeer veel denken aan een hollandse dame die ik 5 jaar lang heb bezocht en moest haar dus toch eens uitproberen.

Haar duits bleek matig te zijn, maar ging wel op al me wensen in. Ze trok de lerenbroek meteen aan, deed er een paar kinky zwarte pumps bijaan en gaf me een heerlijke oliemassage. Helaas was ik iets te opgewonden, dus de actie was vrij snel gebeurd.

Helaas is haar communicatie (en duits) niet sterk en tijdens het aankleden werd het in grote stilte waar ik me een beetje ongemakkelijk bij voelde.
    Leuke dame als je heel opgewonden bent en het even snel kwijt moet om rustig verder te wandelen, maar denk dat het eenmalig was

Re: Bochum, Gussstahlstrasse 134, Victoria (goed)

Deze dame al maanden niet meer gezien in Bochum, maar vanavond opeens weer gespot op hetzelfde nummer.
    Gekozen voor een andere dame, dus haar geen 2e bezoekje gebracht.

Commentaar

Kwam Victoria 07-05-2010 tegen in Oberhausen in de flasshofstrasse (haus eden).

Aangezien ze een tijdje weg was in bochum en begin 2010 weer terugwas, denk ik dat Victoria wisselt tussen de rosse buurten van Oberhausen en Bochum

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door stefdev Bekijk bericht
        Kwam Victoria 07-05-2010 tegen in Oberhausen in de flasshofstrasse (haus eden).
        @moderator:
        Kort gesprekje gehad met Victoria (haar duits is niet zo goed).
        Ze werkt nog steeds in haus eden in Oberhausen (Flasshofstrasse 34) en geeft in haar slechte duits aan er te zullen blijven.
        Tja, never trust a stranger (euhh.. a dvp), maar zullen we haar maar het voordeel van de twijfel geven?

You heard the lady. (A)

Commentaar

Re: Oberhausen, Flasshofstrasse 34, Victoria (goed)

@Moderator:
          Deze dame is weer verhuisd, nu gesignaleerd in Essen, haus 58.

Misschien een idee om deze dame in duitsland->overig te zetten, met `wisselende adressen´ in het onderwerp.

Om de 6 a 8 weken wisselt ze tussen bochum/essen/oberhausen.

Samengevat deze dame wisselend op de volgende locaties gesignaleerd:
          Essen, haus 58, kamernr 74
          Oberhausen, haus eden (Flasshofstrasse 34)
          Bochum, Gussstahlstrasse 134

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door stefdev Bekijk bericht
            Misschien een idee om deze dame in duitsland->overig te zetten, met `wisselende adressen´ in het onderwerp.
            Een interessante suggestie waar ik even over na heb gedacht.

Probleem: iemand die haar in Oberhausen heeft gezien en vervolgens een topic over haar zoekt in de gelijknamige rubriek vindt haar dan niet.

Oplossing: ik zet topics over Victoria met adres Bochum en Essen in de desbetreffende rubrieken met links naar deze topic.

Ik laat de hoofdtopic in Oberhausen staan omdat we daar de meeste leden hebben rondwandelen van de drie genoemde plaatsen.
            Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderrr Bekijk bericht
              Ik laat de hoofdtopic in Oberhausen staan omdat we daar de meeste leden hebben rondwandelen van de drie genoemde plaatsen.
              Ter info: Victoria zit sinds begin maart 2011 weer in Essen (stahlstrasse). Haar afgelopen avond daar nog gespot.
              (conform commentaar van Alexanderrr hoeft het topic niet verplaatst te worden, aangezien deze dame regelmatig wisselt tussen de rosse buurten in het ruhrgebiet)

Commentaar

Ter info: Victoria zit sinds eind april 2011 weer in Bochum (Gusstahlstrasse)

Commentaar

Aan het werk...
                X