Oberhausen, Flasshofstrasse 44, Selena (RO, K 140-144)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oberhausen, Flasshofstrasse 44, Selena (RO, K 140-144)

Roemeens, klein, slank, bleek, halflang zwart golvend haar, plat kontje, indringende blik. Spreekt een beetje Engels. Al ruim een maand werkzaam op de Achterdam. Altijd in witte lingerie gezien.
    Ruim tijd om, voor het condoom erop gaat, wat met elkaar te spelen.
    Pijpen is niet bijzonder: Alleen het puntje gaat erin met veel handwerk.
    Neuken alle standjes toegestaan. Ze doet goed mee, kijkt je leuk aan en deelt af en toe een kusje uit.
    Lieve, rustige dame, maar niet erg spraakzaam.
    Opinions are like assholes, everybody has one.

Re: A33, k1 , Selena (goed)

Hier wou ik ook nog kwijt over deze jongedame,bij aankomst zag ik deze slanke meisje staan en was meteen verkocht en naar binnen gegaan en ze bleek voor veel in te zijn wat betreft de diensten oa pzc en nzc en ben daar op ingegaan en dat heb ik geweten,dus dat was supergeil en ben begonnen met beffen wat Selena zeer waardeerde en liet me daarna pijpen zc waar zij zeer goed in was en ging over op neuken ook zc eerst in missionares en later afgemaakt in doggy-style wat overheerlijk lekker was en bereikte een hoogtepunt over haar lekkere kontje en Selena is voor mij een lekkere topper en vertelde daarna dat haar vader van Roemeense afkomst is en haar moeder Turkse is.

Commentaar

Re: 3p, k6 , Selena (Roe) (goed)

ben gister avond bij deze dame geweest kan 1 ding zegen top top top
      mag over al aan ziten kijkt nirt op de klok doet goed mee pijpen was goed
      alle standjes toegestaan en geen glijmiddel wat ik erg fijn vond
      praat beetje engels en zeer aardige dametje
      ik was zeer tevreden en zeker 35 euros waard voor mij zeker een herhaaling waard

Commentaar

Biff Tannen en ik waren afgelopen vrijdag weer in Alkmaar en al 2 weken is Selena ons heel erg opgevallen. Selena heeft een zeer leuke en vriendelijke uitstraling en ze kan erg sexy lokken. Nadat Biff voor een andere dame had gekozen bleef ik zelf voor Selena's raam ijsberen want iemand was mij voor. Ik moest Selena bezoeken want ze zat in mijn hoofd te spoken. Toen haar gordijn weer open ging heb ik geen seconde gewacht en ging ik snel naar binnen.

Eenmaal binnen werd ik begroet door een zeer vriendelijke dame. Ik wist dat dit een zeer goede bezoek zou worden, dat voel je meestal aan als je binnen bent en dame komt om een bepaalde manier over. Ook haar kamer was erg klantvriendelijk en sfeervol, ook voor mij heel belangrijk. Ik heb namelijk een hekel aan kille kamers, bijvoorbeeld een felle tl-licht of zo. Selena gaf aan dat ze uit Roemenie komt en hier al zo'n 9 maanden werkt en met veel plezier.

35 was standaard maar ik ga nooit voor standaard uiteraard dus kwamn we uit op 50 euro voor pzc+n en als extras natuurlijk beffen en rimmen anders heeft mijn bezoek weinig waarde zeg maar.

Na het uitkleden ging ik heerlijk naast Selena liggen, kon lekker knuffelen om zo lekker warm te worden. Op mijn gemak ging ik rustig naar beneden, bleef nog even rond hangen bij haar navel, ik weet dat veel vrouwen daar heel gevoelig zijn, Selena dus ook. Hoe meer gehijg hoe beter. Uiteindelijk kwam ik aan waar ik moest zijn en ook tijdens het beffen deed Selena prima mee, niet overdreven maar ze lag er ook niet emotieloos bij. Ik stond op het punt om haar op doggy te krijgen voor wat rimwerk maar ineens klopte iemand zacht op haar deur. Selena gaf aan dat ze even snel iets moest aannemen. Ik vond het niet erg. Aan de deur zag ik haar buurvrouw die op k5 zit. Buurvrouw keek nieuwsgierig naar binnen wie er bezoek was, ik heb vriendelijk haar gegroet. Toen ze weer weg ging kreeg ik te horen dat die dame Selena's zus is en die ook als dvp werkt.

Een kleine break was niet echt hinderlijk want ik kon gelijk door naar rimwerk en tegelijk was Selena mijn pik aan het strelen met haar voeten.. Dit voelde echt geweldig aan. Hierna ging ik op mijn rug liggen voor een uitstekende blowjob. Voor mij lang genoeg want ik hou toch niet een lange blowjob want dat gaat meestal ten koste van hoe lang ik het kan volhouden.

Hierna ging condoom erom te gaan voor doggie. Selena deed iets te actief hier mee dus dat moest ik afkappen want ik wou stoten en tijdens doggie is het lastig synchroniseren. Selena voelde heerlijk strak aan. Hierna gingen we door naar missio en ook dat was geweldig. Na een paar minuten hield ik het niet meer vol en wederom een gevulde condoom was het resultaat.

Tijdens het aankleden nog leuk gesproken maar ik voelde me een beetje schuldig dat ik maar 50 euro had gegeven voor alles wat ik had gedaan maar ook omdat Selena zo lief overkomt. Heb toen haar 10 euro extra gegeven als een soort verkapte fooi. Hier was ze erg blij mee en ik kon weer met een goede geweten, 3 kusjes en met een tevreden gevoel haar kamer verlaten

Vervolgens wat gegeten met Biff bij SPAR maar ineens merkte ik dat ik mijn horloge bij Selena had achtergelaten. Dus na het eten even terug naar haar. Ze had mijn horloge veilig gesteld in haar kastje. Tijdens terugweg naar Den Haag bleef ik wel aan haar denken en hoe geweldig Selena was. Hiermee heb ik Biff overtuigd dat hij volgende week vrijdag haar ook gaat bezoeken, wie weet doe ik dat ook, maar niet samen
        And lead us not into temptation, but deliver us from evil.

Commentaar

Gisteren ben ik weer bij Selina geweest omdat ik haar verleiding weer niet kon weerstaan. Haar geweldige lach is echt dodelijk. Precies hetzelfde gedaan als vorige week dus het heeft weinig zin om weer hetzelfde te schrijven met één groot verschil namelijk ik heb het eerder afgebroken tijdens neuken. Ik zat namelijk ineens met mijn hoofd bij een andere dame die ik ook zou willen bezoeken en als ik zou klaarkomen dan zou dat niet werken. Dus toen ik voelde dat ik bijna zou klaarkomen heb ik het afgekapt. Het was goed zo.

Achteraf ga ik dit niet meer doen, reden zal ik schrijven in Pamela's recensie.
          And lead us not into temptation, but deliver us from evil.

Commentaar

Na een paar rondjes over de dam op zaterdag zag ik Selena staan, vrolijk dansend in haar kamer en aan de deur geinformeerd naar haar diensten.

Afgesproken pijpen zc voor 35 euro, maar dat was zo lekker dat ik maar verlengd heb naar 1 vol uur.

Het was een geslaagd bezoekje en je kunt lekker met haar spelen ze heeft niet veel remmingen en ze houdt wel van lachen..gelukkig.

Commentaar

Re: 3p, k6 , Selena (Roe) (uitstekend)

De beschrijving van deze dame komt redelijk overeen met de dame waar ik geweest ben vandaag en naam / kamer nummer klopt ook. Dame waar ik was zij echter pas een week hier te zijn en was 20... Geen idee of dat dus klopt. Dame is in ieder geval in voor veel... O.a. Grieks.. en ja het past echt in dat kleine k.ntje.. .. Nee ik ben zeker niet klein geschapen maar deze dame maar deze dame zou ik er in eerste instantie ook niet voor hebben aangezien maar ze geniet er zelf ook van....Ze ziet mij in ieder geval zeker terug.

Commentaar

Inmiddels dame voor de 2e keer bezocht en ik moet zeggen dat deze 2e ervaring nog beter was dan de 1ste. Voor prijs & kwaliteit denk ik dat er geen betere dame op de dam te vinden is... Qua uiterlijk zijn er misschien mooiere dames maar daar krijg je absoluut niet hetzelfde pakket Dame is lief, voor veel in en je kunt een hoop leuke standjes met r doen.. Denk dat ze me binnenkort wel weer ziet.

Commentaar

Selena is een alleraardigste meid, puur natuur, mooie lach, pachtig glanzend gitzwart haar.
                  Ze gedraagt zich eerst wat profi, wel lief en vriendelijk hoor. Maar wat wil als je misschien wel nummer 20 op die dag bent.

Ze heeft mooie borsten, die nogal gevoelig zijn, dus daar de aanval maar op ingezet. Ze wordt er wat giechelig van. Dus haar maar eens flink aangepakt en zo wordt het toch nog een lekkere geile vrijpartij, waar ze flink opgewonden van wordt.
                  De hygiene kan beter, daarom een stevige befbeurt deze keer maar overgeslagen. Dat hou ik voor de volgende keer.
                  Ze staat op mijn verlanglijstje voor een uitgebreidere beurt op een wat rustiger tijdstip. Zoals velen met haar.

Commentaar

Na het lezen van de recensies dacht ik laat ik haar ook is bezoeken en ik heb daar geen spijt van gehad.

Alles ging er ontspannen aan toe van begin tot eind. Ze heeft een heerlijk figuur en nam overal de tijd voor.

Samen met A1 K2 en A12 K1 is zij ook 1 mijn favorieten nu. Mijn topper blijft nog altijd Stella Weet iemand waar zij nu is misschien?

Commentaar

Zondag nogmaals bezocht en wederom een heerlijke tijd beleefd. Enige minpunt is dat haar Engels matig is waardoor je niet een gesprek kan voeren maar hetgeen waarvoor je komt doet ze uitstekend.

Commentaar

Re: Duisburg, Charlottenstrasse 33, Selena (RO, K04)(uitstekend)

Gisteren (woensdag) avond bij Selena geweest,ze is net zo lekker toen zij nog in Alkmaar werkzaam was en de service was perfect te noemen van deze lekkere lolita-meisje en ik moet oppassen dat ik niet aan haar verslaafd raakt en de herhalingsvatbaarheid is zeer groot.

Commentaar

Deze dame heb ik eerder deze week 2x bezocht en ik moet eerlijk zeggen dat ik iets minder enthousiast ben dan degenen die de vorige berichten hebben gestuurd.

De eerste keer bij haar was vrij goed, helemaal niks op aan te merken. De tweede keer begon ze tijdens de sex te vragen of ik eventueel interesse had om langer te blijven etc etc (terwijl we ongeveer halverwege de afgesproken tijd zaten. nadat ik zei dat we nog tijd genoeg hadden en extra tijd niet nodig was, vroeg ze het niet meer). Maar ik vond dit toch storend.

Massage was erg goed, maar ik voelde niet echt een klik en zal er dus nu niet meer heengaan.

Voor de mensen die deze dame wel willen bezoeken, morgen (27-05) zal ze naar huis gaan en, naar wat ik begrepen heb, na ongeveer een maand weer terugkomen naar het huis waarin ze nu werkzaam is (maar waarschijnlijk wel een andere kamer).

Commentaar

Selena weer actief op de 2e etage,kamer 8.heb weer genoten van haar diensten.

Commentaar

Re: Duisburg, Charlottenstrasse 33, Selena (RO, 2e et. K8)(uitstekend)

Gisteren lokte deze prachtige dame mij haar kamer in. Afgesproken pijpen (zonder), standje 69 en neuken voor 30 euro. Binnen gaf ik haar 50 en ze zei niet te kunnen wisselen. Ze vroeg of ik wat extra wilde en ze stelde tongzoenen voor waarmee ik akkoord ben gegaan. Ik heb dit eigenlijk nog nooit gedaan met een dame, maar het is mij uitstekend bevallen.

Begonnen met wat zoenen waarbij ze haar tong heerlijk gebruikte, vervolgens uit de kleren en in 69 verder gegaan. Mocht overal aanzitten, vingeren ook totaal geen probleem, en ze pijpje me al snel naar een naderend orgasme. Daarna heeft ze het cowgirl afgemaakt, en al tongzoenend kwam ik tot een heerlijk einde.

Commentaar

Re: Oberhausen, Flasshofstrasse 40, Selena (RO, K 140-144)(uitstekend)

Vorige week laat in de nacht Selena bezocht. Nog steeds die heerlijke zachte borstjes, glanzend zwart lang haar, slank en een nog even lieftallig vrouwtje.

Hoewel ik een optie voor verlenging in het vooruitzicht had gesteld, was er helaas niet veel beleving. Van een verlenging is het daarom ook niet gekomen.
                                Ze had over de hele dag maar 2 of 3 klanten over de vloer gehad. Daar word je natuurlijk niet vrolijk van, maar reden te meer om te proberen extra omzet binnen te halen zou ik zeggen. Ze was gewoon een beetje down.
                                Op mijn vraag waarom ze dan niet weer naar Alkmaar gaat, want daar deed ze hele goede zaken, kreeg ik de indruk dat ze dat ook wel wilde, maar dat ze daar geen "vergunning" of zo voor kreeg.

Met weemoed denk ik aan de sessies met haar in Alkmaar. Daar werd het steeds een heerlijk vrijpartij. Maar deze keer was Selena geen schijn meer van het vrolijke energieke meisje, dat ze in Alkmaar was. Het verschil was zo groot dat ik er zelfs aan twijfelde of dit wel dezelfde Selena was. Ik geef haar nog één herkansing.

Commentaar

Re: Oberhausen, Flasshofstrasse 40, Selena (RO, K 140-144)(uitstekend)

Deze dame werkt tegenwoordig in huisnr 44. Ze ziet er nog steeds goed uit, tenminste als je van slank houdt.
                                  Het werd een standaard nummertje met pzc want ze laat zich niet meer in haar mokkatunnel pakken.

Commentaar

Re: Oberhausen, Flasshofstrasse 40, Selena (RO, K 140-144)

Oorspronkelijk geplaatst door jolientientje
                                    Maandagavond zat ze in huis 46, rechts van de deur.
                                    Sorry, moet zijn huis 44.

Tnx, huisnummer aangepast. Dp.

Commentaar

Aan het werk...
                                    X