Oberhausen, Flasshofstrasse 38, Monica (PL)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oberhausen, Flasshofstrasse 38, Monica (PL)

Struise Poolse.
    Zeer leuke vrouw.

Ietwat ouder, d.w.z. een jaar of dertig of zo, maar nog altijd met een fraai gevormd lichaam. Niet zo’n doorsnee oosteuropees slank ( / mager) type, maar gewoon een normaal postuur in onze westerse ogen. Zodra ze een kind krijgt zal ze wel voor altijd te dik zijn, ben ik bang, maar ik heb niet het idee dat dat binnen 9 maanden al te verwachten is.

Vriendelijke dame, die dit werk al enkele jaren doet op diverse locaties in Duitsland, in privéhuizen en raambuurten. Dus, met de ervaring van hoe het gaat en hoe het moet.

Ze zat ongegeneerd te gapen op haar stoel toen ik de hoek om kwam, dus ik dacht “Kom die ga ik eens een adrenalinestoot bezorgen” en stapte op haar af. Voor 30 euro mocht ik haar nog heel veel meer stoten bezorgen ook, vertelde ze.

Wel, het ging prima met haar. Prima pijpster, die ondertussen welwillend toeliet dat ik met 2 vingers in haar ging, we hadden immers anfassen afgesproken, wel dit was wel een zeer ruimhartige uitleg van anfassen. (Anderen bedoelen met “anfassen” dat je anderhalve minuut lang wat over hun rug mag strelen.) Neuken ging in 4 verschillende standjes, waarbij ze het werk bovenop niet schuwde. Verder mekkerde ze niet over tijdslimieten e.d., ik ben al met al zeker een kwartier langer dan de toegezegde zwanzig minuten bij haar geweest. De sex alleen al duurde serieus langer dan wat bij het standaardpakket hoort, en ook het after sex nadere-kennismakings-gebeuren duurde langer dan alleen maar de tijd die het nodig was om mijn kleren weer aan te trekken. We vonden elkaar sympathiek, denk ik. Soms heb je dat wel eens.

Uitstekende ervaring kortom.

Het Laufhaus bovenste (tweede) etage kamer 11, ik denk dat ze werkt vanaf halverwege de middag tot het einde van de avond.
Aan het werk...
X