Oberhausen, Flasshofstrasse 38, Emma

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oberhausen, Flasshofstrasse 38, Emma

Ik heb het al eens vaker gezegd: het heeft weinig zin om in de vroege ochtend naar de Flasshoffstrasse te gaan. De spoeling is er dan bijzonder dun, en de aanwezige dames bijzonder dik. Maar toch was ik er. Je weet immers maar nooit, er hoeft er maar eentje te zitten.

Het was in het Laufhaus dat ik haar zag. Ze zat met haar rug naar de potentiele klanten toe, naar de TV te kijken, het lokwerk overlatend aan haar fraaie kont. Die deed dat bekwaam, ik besloot eens over haar schouder te loeren of ze een bijpassend gezicht had, en ook dat viel niets tegen. Een jong, mooi meisje, dat een prettig vrolijke eerste indruk maakte, ze leek niet die eindeloze somberheid over zich te hebben die sommige anderen die er met tegenzin zitten wel hebben. We werden het eens over de prijs, de standaard 30 euro.

Ze heette Emma en kwam uit Hongarije. Mooi lichaam, vrij lang, een flinke cup B, een kaal lekker kutje. Daar zou het wel mee gaan lukken, dat wist ik in één oogopslag.
    Ik vleide mij op bed, en zij vleide zich naast mij. Met een zo mooi lichaam (het hare, bedoel ik) hoefde de opwarmende massage van Paaltje niet heel lang te duren. Het condoom ging over hem heen, en ze begon te pijpen. Dat deed ze goed en bekwaam, niet super, maar toch zeker naar behoren en tevredenheid. Ondertussen verkenden mijn vingers haar vrouwelijkheid, dit stond ze toe en leek ze zelfs lekker te vinden, als ik althans een goeie interpretatie geef aan de kreuntjes die ze slaakte terwijl ze mijn Paal in haar mond had . Op een gegeven moment kwam ze met de suggestie om te gaan neuken, wel, ook een goed plan, “von vorn” leek me wel wat, om te beginnen dan, dat vond ze best en ze ging op haar rug liggen. Ik penetreerde en het bleek dat haar poesje echt perfect op maat gemaakt was voor mijn Paal, het voelde als thuiskomen . Zo zou het niet lang gaan duren, besefte ik, dus het was niet nodig als een bezetene te gaan liggen pompen om binnen de tijdslimiet de finish te halen, maar ik kon rustig de Tedere Minnaar Strategie van stal halen. Ook dat leidde weer tot genotsgekir, maar wel draaide ze haar hoofd opzij en sloot ze haar ogen. Nu had ik de avond ervoor Grieks gegeten met een dubbele portie tzaziki , dus ik had er wel begrip voor dat ze dat deed, maar iets zegt me dat ze dat altijd doet wanneer ze missionaris geneukt wordt. Het voordeel was wel, dat ik het nu wat langer volhield dan als ze me geil aangekeken had.

Hoe dan ook, op een gegeven moment was het toch zo ver en daarmee was de sex gedaan. De tijd die het kostte om op te frissen en aan te kleden besteedden we om via praten elkaar eens wat beter te leren kennen. Ook dat was aangenaam. Ze bleek een vriendelijk meisje, dat bovendien het Duits al zeer goed beheerst.
    In principe zeker voor herhaling vatbaar, en het bewijs dat er toch ook zelfs ’s ochtends in de Flasshoffstrasse nog wel wat te halen valt.

Laufhaus 1e verdieping kamer 11. Van ca. 10 tot ca. 23 uur

Re: Oberhausen, Flasshoffstrasse 38, Emma (goed)

Emma is een kamer opgeschoven zag ik, ze zit nu 1e etage kamer 12.

Commentaar

Aan het werk...
    X