Oberhausen, Flasshofstrasse 31, Brigitte

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oberhausen, Flasshofstrasse 31, Brigitte

Omdat ik gistermiddag in het Roergebied moest zijn besloot ik op de terugweg naar huis even in Oberhausen te kijken of er nog wat te neuken viel. Gelukkig bleken er veel vrouwen aan het werk te zijn en op nr31 zag ik een Hongaarse vrouw van eind 20 met lang zwart haar, een prachtige gebruinde huid die ze helemaal had ingesmeerd met olie en een van de mooiste kontjes die ik ooit heb gezien staan. Dat ze ook nog een extreem kleine fel roze bikini plus zeer hoge highheels droeg maakte haar uiterlijk voor mij nog eens extra geil, dus mijn keuze was snel gemaakt.

Na een praatje aan het raam te hebben gemaakt spraken we af dat ik voor 50 euro 30 minuten mocht blijven, voor een standaart sessie met pmc, nmc en vingeren.

Aangekomen op de bovenste etage waar zij haar kamer heeft trok ze gelijk haar bikini uit en ging op handen en voeten op bed zitten zodat ik alvast een prachtige inkijk had toen ik mijzelf uitkleede, daarna liepen we naar de wasbak waar ze mijn lul wastte en gelijktijdig er al een beetje aan begon te trekken zodat die gelijk bunkerhard werd. Vervolgens ging ik op de bank zitten die op haar kamer staat en zij ging voor mij staan met één voet op de grond en de andere naast mij op de bank zodat ik een beetje met haar kutje kon rotzooien.

Na haar een beetje te hebben gevingerd, gingen we samen op bed liggen en nadat ze een condoom om mijn pik had gedaan kreeg ik een vrijgoede pijpbeurt, daarna was het tijd om te neuken en na haar eerst in missionarispositie te hebben geneukt ging zij daarna op haar knieën zitten met haar super mooie kontje omhoog en mocht ik haar in doggiestijl nemen, waarbij ik een prachtig uitzicht had op haar prachtige met olie ingesmeerde lijf. Al snel kwam ik bijna klaar en dus ging het condoom eraf en trok zij mij met olie af waarna ik over haar borsten en buik mocht spuiten.

Nadat ik mij weer even had gewassen was het tijd en liep ik weer terug naar mijn auto die aan het begin van de Flasshofstrasse stond. Daar aangekomen zag ik een echte ouderwetse pooier met bakkebaarden, een fel rose jaren 70 overhemd met glitters en gouden kettingen. Zijn auto met daarin een meid bleek ook nog van hetzelfde type te zijn als de mijne alleen wat bij mij chroom was had hij goudkleurig laten verven. Hoofdschuddend reed ik dan ook de Flasshofstrasse uit, want dit was werkelijk te stereotyp om waar te kunnen zijn.

Re: Oberhausen, Flasshofstrasse 31, Brigitte (goed)

Deze meid gezien. Is zeker een bezoekje waard. Maar goed mijn keuze was al op erica gevallen. Dus de volgende keer terug voor Brigitte.

Commentaar

Re: Oberhausen, Flasshofstrasse 31, Brigitte (goed)

Deze meid ook bezocht. Ze is aardig en heeft een super kont. Maar was er geen klik. Tijdens het pijpen ging ook nog haar mobiel, dus even een korte pauze. Het pijpen was wel goed, de rest ook . Uitzicht bij doggystyle was super. Maar ik had het gevolg ze het snel wilde afwerken. Jammer

Commentaar

Aan het werk...
      X