Oberhausen, Flasshofstrasse 34, Jennifer (Hon)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oberhausen, Flasshofstrasse 34, Jennifer (Hon)

Vanavond heb ik enkele vaste dames niet aangetroffen. Dan maar op zoek naar iets nieuws. En zo liep ik langs Jenny, een 22-jarige Hongaarse beauty. Net drie dagen aan het werk. Ze is lang en slank, heeft een knap, innemend gezicht, zwart haar, mooie stevige borsten (een grote A of een kleine B) en een paar prachtige lange benen. Jenny vroeg het standaardtarief van 25 euro, maar suggereerde een half uur voor het dubbele tarief. Dat laatste doe ik zelden, omdat mijn bescheiden seksuele behoeften doorgaans wel binnen een kwartier kunnen worden bevredigd. En zeker zo’n eerste keer ligt de keuze voor het instaptarief nogal voor de hand. Maar ik viel als een blok voor deze dame en had ook meteen het gevoel: “Dit gaat heel erg goed worden”. Dus werd het 50 euro voor een half uur.

Toen ik me uitkleedde lang Jenny al op bed, slechts gekleed in haar highheels (wat ik erg geil vind tijdens de seks). Ze zwaaide uitdagend met haar lange benen, zoals we dat ook kennen van de kunstzwemsters op de Olympische Spelen. Snel voegde ik mij bij haar. Wat volgde was een heerlijke vrijpartij, waarbij Jenny me hartstochtelijk op de mond zoende. Ze pakte ook de kleine jongen beet en wist deze handmatig al snel tot leven te brengen.

Tijdens het pijpen knielde ze naast me. Dat vind ik een heel acceptabele houding, want je kan dan de vitale delen goed aanraken. Maar beter nog is met de benen en de poes naar je toe, want dat biedt vooral visueel meerwaarde. Jenny spreekt wel enig Duits, maar ze begreep mijn verzoek om de door mij gewenste positie in te nemen niet. In plaats daarvan ging ze over op standje 69 (zij boven). Daar had ik natuurlijk geen enkel bezwaar tegen . Nog nooit gedaan met een dvp, maar eens moet toch de eerste keer zijn. Wel een opwindende belevenis om, terwijl je hevig wordt gepijpt, die schone en fris smakende poes oraal te verkennen. In deze positie viel me ook op dat Jenny een erg mooi strak kontje heeft. Zelf kick ik niet zo op kontjes, maar ik weet dat de meeste wandelaars dat erg belangrijk vinden. Daarom vermeld ik het maar even.

Vervolgens overgegaan op missionaris, waarbij deze lenige meid haar benen goed wist op te trekken. Onnodig te vermelden dat ik, na het bovenbeschreven voorprogramma, toen al flink in de stemming was. De neukpartij was kort maar hevig. Na het klaarkomen bleven we nog even in elkaars armen liggen om een beetje af te bouwen. Hoewel we het halve uur nog niet hadden volgemaakt, vond ik dat Jenny met de door haar geleverde kwaliteit ruimschoots aan de afspraak had voldaan. Voldaan nam ik afscheid van deze prachtmeid.
    And then, God created Bulgarian women........

Re: Den Haag, Doubletstraat 08 k6, Jenny (Hon) (uitstekend)

Vanavond een portie kwaliteitsseks genoten die zijn weerga niet kent.

Het begon allemaal wat onbevredigend. Tijdens een bezoek aan een van mijn vaste dames in de Doublet kon ik door nog onopgehelderde oorzaak niet klaarkomen . Daarna besloot ik naar Monica (Hon) op 75p k07 te gaan. Bij die kleine geile dondersteen is klaarkomen namelijk gegarandeerd .

Omdat Monica op dat moment bezet was, slenterde ik door de passage de trap op. Boven op kamer nummer 9 zag ik een bloedmooie meid staan, waarin ik al snel Jenny (Hon) herkende . Nota bene één van mijn top vier dames in de Doublet (de anderen zijn Alisa (Bul), Kitty (Hon) en er is één vacature). Ik was Jenny, die eerst stond op nummer 08 k6, al twee weken kwijt. Mijn vreugde om het weerzien was dus groot . Zonder aarzelen glipte ik bij haar naar binnen.

Ik betaal deze kanjer steeds 50 euro en kan dan echt zonder tijdsdruk uitgebreid van haar genieten. Vrijen en zoenen zoals ik nog nooit met een dvp heb gedaan. Alles is mooi aan haar. Haar cupmaat schat ik bij nader inzien op A, maar haar borsten zijn bijzonder mooi en heerlijk om op te sabbelen. Ze heeft verder echt een heel mooie poes. Ik moest me inhouden om haar niet te beffen, want dat heb ik afgezworen. Vingeren was natuurlijk ook lekker. Dit alles was echt wat je noemt value for money.

Ik weet niet wat de definitie van een GFE precies is, maar ik geloof wel dat wat ik met deze dame heb meegemaakt daar dicht in de buurt komt. Na al dat opwindende voorspel heerlijk geneukt, waarbij ik genoot van haar prachtige benen met highheels. Nadat ik grommend was klaargekomen hebben we nog een lekkere cooling down van een minuut of vijf ingelast. Jammer dat haar Duits zo slecht is, want ze wilde graag wat met mij kletsen.

Gelukkig is deze topdame niet van plan om terug te keren naar Hongarije .
    Tenslotte: Jenny bleek zich na enig doorvragen eigenlijk Jennifer te noemen.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k09, Jennifer (Hon) (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door Whore Fucker
      zij waste niks dacht misschien doet ze dat na de daad maar kan je nu al vertellen dat dat niet het geval is dus een echt schone dame is het niet, ben ook blij dat ik haar niet gebeft heb dan had ze zich toch echt ff moeten wassen.
      Hier zit wat in. Ik heb de eerste keer niet goed opgelet, onder de indruk als ik was van de geweldige seks, en heb toen de hygiëne bij deze dame op 'goed' gezet.

Bij herhalingsbezoekjes is me echter opgevallen dat Jennifer de wastafel na afloop alleen gebruikt om in de spiegel te kijken voor het bijwerken van haar make-up. Vreemd eigenlijk, want ze ziet er altijd goed verzorgd en schoon uit. En, anders dan bij sommigen van haar collega's, heb ik bij Jennifer nooit ook maar het geringste spoor van lichaamsgeurtjes waargenomen.

Evenals wandelbroeder Whore Fucker heb ik nu het onderdeel 'hygiëne' in het recensieformulier op 'matig' gezet.

Commentaar

vandaag weer een rondje gelopen, en nav de positieve ervaringen hier deze leuke dame niet voorbijgelopen.

met de mond het condoom om de nog slappe lul was wat snel, geen voorspel, straight to the point.. pijpen was lekker, maar best kort.
        Hierna ging ze bovenop me zitten, zonder glijmiddel, en dat was zeker lekker, rustig opbouwen, voelde echt lekker. nog twee standjes gedaan, waren ook prima.

Vind haar buurvrouw beneden leuker om te zien, maar Jennifer neukt lekkerder.. vraag me af of een triootje mogelijk is...

iid wassen was er niet bij, helaas. Misschien volgende keer wat over zeggen.

ze werkt voorzover ik heb gezien zo goed als de hele dag voor een week, daarna een week naar huis, etc.
        --
        "Shhhhhhhhh. shhhhhhhhh. I'm telling you: your voice, my ears. A bad combination."

Commentaar

Vandaag Jennifer bezocht. Was mijn eerste 2e bezoek aan dvp en 1e bezoek aan Doubletstraat. Vond het "aanbod" beetje tegenvallen vergeleken bij m'n vorige bezoek (Geleenstraat), maar ben (nog) niet vaak genoeg geweest voor een representatieve vergelijking . Veelal oude en in mijn ogen weinig aantrekkelijke dames. Rondje gelopen, en bij laatste pand naar binnen en boven gegaan, waar ik Jennifer zag. Wat een prachtige meid!

Voor de standaardprijs het standaardwerk gevraagd en gekregen en erg genoten. Pijpen was erg lekker - ze deed het condoom om met d'r mond - en zelfs ongevraagd deepthroat, maar wel kort. Op mijn verzoek nam ze 'm wel een tweede keer in d'r mond, maar het was duidelijk dat ze over wilde op het volgende onderdeel Ze ging op z'n hondjes voor me zitten en begeleidde m'n penis in haar natte poesje. Enige standje dat ik gedaan heb, maar het was erg lekker

Ze spreekt geen Nederlands, en d'r Duits is niet al te best, maar een aardige meid. Ze probeerde me iets te vertellen over anaal. Weet iemand of ze hier voor in is?

Commentaar

Hai,

Op aanraden van wandelbroeder redlabel inmiddels bij Jennifer geweest. Afgesproken 25 P&N en het was echt een feestje ze lijkt je vriendin wel.
            Na de zakelijke handelingen op bed plaats genomen waar een lekkere vrijpartij het opwarmertje was net of Marcantonio haar vriendje was.
            Hierna overgegaan op een zeer goede pijpsessie ze knielde hierbij en verder afgerond met neuken missionares en op z'n hondjes in haar heerlijke natte poes wat zeer lekker was. Vervolg komt er zeker, Jennifer is volgens helemaal weg van het zoenen van het mannelijke ras. De tip van het jaar deze Jennifer.

Commentaar

De goede recensies over deze Jennifer hadden mijn belangstelling gewekt, hoewel ze uiterlijk niet volledig het type is waar ik eigenlijk op val, maar de perfecte dvp bestaat dan ook niet.
              Helaas trof ik het iets minder goed, want ze voelde zich niet helemaal fit. Een beetje lusteloos wees ze naar haar keel waar het pijn deed. Wijselijk hield ze daarom gepaste afstand van mij en sloeg het voorspel over. Ondanks dat is Jennifer allesbehalve een afstandelijk type, want ze kwam aanhankelijk op mij over, met een natuurlijke behoefte aan vertrouwdheid. Bij herhaald bezoek zal de GFE zich verder kunnen ontwikkelen. Ik denk dat het haar grootste pluspunt is.
              Een beetje vreemd was het trouwens dat ze ook wat Hongaars tegen mij sprak. Eigenlijk meer voor de grap herhaalde ik zo goed mogelijk wat ze had gezegd, waarop ze knikte en er nog een aantal Hongaarse zinnen uit haar mond kwam...
              Voor het pijpen bracht ze het condoom met haar mond bij mij aan. Teleurstellend was het dat ze met haar rug naar mij toe ging zitten, maar dat werd goedgemaakt met een behoorlijke pijptechniek, waarbij ze een paar keer zelfs helemaal diep ging en het duurde ook niet zo kort als bij te veel andere Doublet-dames.
              Daarna heb ik mij intiem met haar verenigd. Bij dvp's met een smal lijf zoals zij ben ik weleens bang dat het te krap zal aanvoelen, maar het voelde gelukkig heerlijk comfortabel, doch zeker niet te wijd. Eerst ging ik bij haar bovenop en vervolgens heb ik van achteren uiteindelijk het rubber met mijn nageslacht volgespoten. Daarna weer wassen, aankleden en afscheid nemen.

Commentaar

Hai,

Jennifer in rood topje met ultra kort rose rokje en geen slipje aan ze speelde openlijk met haar poes denk maar niet dat ze marcantonio laat ontsnappen ze kwam haar kamer uitgerend met veel vocial kabaal en trok heel hard aan mijn arm voor ik er erg in had lag marcantonio naakt op bed.
                Lekker gepijpt zo nu en dan erg gewaagd van haar kant en de ballen werden goed meegenomen mocht overal mee spelen kleine maar lekkere borstjes gevoelige tepels en erg goed geneukt, ze heeft haar grens verlegd in ieder geval bij marcantonio dit was alweer bezoek ontelbaar

Commentaar

Deze lekkere stoute meid was de moeite waard. Superstrak lijf en gewillig op de kamer. Geil meisjes type met een goede inzet. Dame zal weer bezocht worden.
                  Groeten
                  Leandro
                  Greetings from Pussy Paradise

Commentaar

Vandaag ook bij deze mooie Hongaarse geweest. Ben voor het eerst een uur geweest bij een dvp en was zeker niet de laatste keer.

Eigenlijk is alles hierboven al gezegd, mooie meid goed lichaam, mooie poes en neemt veel initiatief.

Wat mij echter opviel is hoe hard ze voor je werkt. Ik was binnen 20 min klaar de eerste keer, toen een sigaretje gerookt en ging toen naast haar liggen om een beetje te praten. Zij begon echter met pijpen, wel met condoom, en ging standje 69 zitten waarbij ik lekker aan haar poes kon sabbelen en een beetje vingeren. Het pijpen was erg goed en ook aan de ballen werd de nodige aandacht besteed. Toen zijn we begonnen in het standje reverse cowgirl. Daarna missionaris toen doggy. Ik kom de tweede keer nooit snel klaar en was na 15 min doggy nogal moe en bezweet. En had niet echt meer de puf om door te gaan. Maar toen ik dit zij en ging liggen begon ze me weer te pijpen, en d'r poes op mijn mond te drukken. Na 5 minuten zo relaxen had ik er weer zin en en ging ze weer reverse cowgirl op me zitten. toen werd ze een beetje moe en ben ik uiteindelijk doggy stijl klaar gekomen. Ze vind het ook niet erg als je haar hard neemt

Dit is echt een toppertje, en kwam na ongeveer anderhalf uur weer uitgeput naar buiten en heb 100 euro betaald voor een uur.

Ze vertelde trouwens ook dat de mannen hier in Nederland lief voor haar zijn. Dus laten we hopen dat ze nog een tijdje blijft.

Commentaar

Na alle positieve recensies en al wandelend zag ik en vroeg of ze Jennifer heet. Ze knikte ja en ik meteen naar binnen. Na mijn wasbeurt ging ik op bed liggen en zij met rug naar met toe pijpen (slechte start) en 2 standjes neuken maar dat was al het positieve.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k07, Jennifer (Hon) (goed)

Na het bericht van Marty McFly (zie hiervoor) dat Jennifer eindelijk weer terug is, had ik geen rust meer en daarom ben ik vanavond naar de Doubie getogen om haar te bezoeken. Mijn laatste bezoek in deze straat gold de koningin van de Doubletstraat (Alisa (Bul)) en daar krijg je Spartaanse no-nonsense-seks geserveerd . Dus ik was nu wel toe aan een potje lekkere knuffelseks met Jennifer .

Jennifer is een maand langer weggebleven dan de bedoeling was. Ze heeft namelijk niet alleen vakantie gehouden, maar in haar geboorteland ook haar beroep uitgeoefend, en wel in de tippelsector. Maar de verdiensten vielen tegen, anders was ze daar waarschijnlijk gebleven.

In de vakantie heeft Jennifer een lekker kleurtje opgedaan. Ik was eigenlijk al weer een beetje vergeten hoe mooi ze is. Ze heeft echt een fotomodellenlichaam met een paar superbenen. En als ze 5 à 10 cm langer zou zijn, dan zou ze zo naast Kate Moss de catwalk op kunnen.

Alles bij elkaar ben ik bijna drie kwartier binnen geweest. Ik heb Jennifer op haar verzoek eerst gemasseerd (net als onlangs haar superslanke landgenote en mijn nieuwste ontdekking Martha). Jennifer maakte veel werk van het voorspel (met zoenen en geraffineerd trekwerk) en het naspel met intiem knuffelen en wederzijds strelen. Het eigenlijke neuken was zo gepiept; ik schat een minuutje of zo, maar dat is bij mij eerder regel dan uitzondering .

Met kanjers als Jennifer (Hon), Alisa (Bul), Anna (Bul) en Martha (Hon) heb ik eigenlijk helemaal niks meer te wensen in de Doubie. Je zou bijna vergeten dat de raamprostitutie in Nederland - volgens sommigen - op het punt staat om opgedoekt te worden .

Commentaar

Leuke meid, heel fijn voor de snelle wip. Eerste keer dat ik bij dr was kwam ik binnen een 3 minuten klaar, omdat ze zo'n lekker strak kutje heeft en zo'n heerlijk kontje, ze had me van te voren ook al buitengewoon goed gepijpt. Ze lijkt wel altijd een beetje haast te hebben, en zoals eerder gezegd: hygiene.... Maar zeker een bezoekje waard.

Commentaar

Vrijdag nog een flinke beurt gekregen/gegeven op kamer 08 !!

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k02, Jennifer (Hon) (goed)

Gisteren met een zeer goede wandelbroeder in Doubletstraat gelopen maar zagen weinig echte aantrekkelijke dames. We hebben aardig wat rondjes gelopen. Nadat we een paar x in de 75 passage waren zag ik Jennifer staan die net vrij was. We stonden voor het raam en ik maar twijfelen en twijfelen, roept de wandelbroeder steeds van: “ga nou naar binnen, doe het nou” of in die trant van en ik maar twijfelen en twijfelen en hij gaf me opeens een duw en ik maar gauw naar binnen. Tja als ik nog even had gewacht was ik bont en blauw geweest haha

Ik was van tevoren niet echt in de stemming, was tamelijk moe en gewoon niet hitsig. Maar uiteindelijk moest ik naar binnen en maar eens kijken wat deze dame allemaal in huis heeft want de recensies zijn behoorlijk lovend! Wat me als eerste opviel is dat haar Nederlands en Engels slecht is, ik kon haar dan ook zeker niet goed verstaan. Dit is best vervelend maar ze is wel vriendelijk dus dat scheelt.

Als eerste begon ze me goed te pijpen, ze hing een heel klein beetje schuin over mij en zag haar kleine tieten (a-cup) voor me neus…. en kon haar mooie billen van dichtbij bekijken. In de spiegel kon ik zien hoe ze me verwende en dit vond ik aangenaam prettig. Het pijpen had dan ook wat langer gemogen maar misschien de volgende keer…. desnoods op mijn verzoek.

Daarna ging ze ongevraagd on-top en dat wordt door deze man zeer gewaardeerd. Helaas vond ik dit te kort van duur en schakelde we over naar doggy. Wat me toch een beetje tegenviel dat ze nou niet echt strak aanvoelde maar dit zou aan mij kunnen liggen of ze heeft veel glijmiddel gebruikt. Ik heb ook niet gezien hoeveel ze daarvan heeft gebruikt.

Doordat mijn orgasme niet aankondigde heb ik het met de hand afgemaakt en zij ging tijdens mijn huid-jogging haar poesje en kontje vingeren. Daar weet ze me wel hitsig mee te maken.

Qua uiterlijk vind ik Jennifer wel redelijk maar niet super en vind haar iets te slank. Ik houd ook wat meer van vollere types.

Al met al best een goede ervaring, het is dat ik niet in de stemming was. Ik zie bij haar wel toekomst, in hoeverre dat precies is kan ik je helaas nog niet vertellen. Er komt dan ook zeker een vervolgbezoek.

Commentaar

Vanmiddag bij Jennifer binnen geweest, omdat ze zo uitnodigend steeds naar me wenkte. Leuke aardige dame, die zich na mijn binnenkomst onmiddellijk van haar kledingstukken ontdeed. Nadat ik dat ook had gedaan deed ze het condoom met haar mond om mijn nog slappe lul, die daardoor al snel lekker stijf werd. Het pijpen was lekker, maar veel te kort. Positief was dat ze zich tijdens het pijpen gewillig liet vingeren, en haar kut werd daar aangenaam nat van. Vervolgens liet ze zich over mijn lul heenzakken en begon me te berijden. Blijkbaar was dat te vermoeiend voor haar want nog geen twee minuten later ging ze van me af en ging in doggy voor me zitten. Heerlijk neukend kwam ik daarna al snel klaar. Voor en na het samenzijn waste zij zich niet, dus hygiene:slecht. Ik denk ondanks dit laatste dat ik nog een keer bij haar langs ga. De financien werden pas na afloop afgehandeld. Dat vind ik ook wel een pluspunt. Vind ik een teken van vertrouwen.

Commentaar

Gister Jennifer bezocht,heerlijke meid,het blaas werk goed,neuken ook voldoende,nog 1 week werkt ze gaat dan even naar haar vaderland,spreekt goed duits,komt zeker een herhaalbezoek

Commentaar

Toch weer een maand geleden dat ik deze sekspoes bezocht had. Het is me goed bijgebleven en zal waarschijnlijk letterlijk mijn leven bij me blijven, ik zal aan het eind uitleggen waarom.

Op deze bijzondere vrijdag was ik megageil. Eerder die avond was ik vanuit mijn tenen klaargekomen bij Nicoletta. Na een korte pauze en turkse pizza moest ik toch weer terug naar plaats delict.

Ik ben vrijwel direct de passage binnen gewandeld en zag boven 4 marrokaans/turkse mannen geilen naar een show die Jennifer weggaf. Ze was schaars gekleed in rode lingerie en rode latex laarsen. Ze had zich goed opgemaakt en trok mij als een electro-magneet direct naar haar toe. Omdat ik in eerste instantie wat twijfelde, en die 4 drooggeilerds em waren gepeerd, gaf ze ook aan ZC te pijpen .. wauw, met dat smoeltje liet ik me dat geen tweede keer zeggen. Ik dus naar binnen.

Jennifer: Lieve meid, die wat duits, hongaars en engels door elkaar gebruikt om zich verstaanbaar te maken. Bij haar is de service naar rato al naar gelang het bedrag dat je betaald. Goede lichaam, niet afgetraind maar erg lekker en strak. Mooie jetsers en als ze uitgerust is en verzorgd/opgemaakt dan is ze een ware sexbomb en het beroep/begrip h-o-e-r in de positieve zin echt waard.

Pijpen: Tsja, zonder condoom met een lekkere tempo en deap-throat een vette 8

Pussy: Mooie geschoren geslachtsdeel en lekker redelijk strak, niet te nauw maar gewoon goed. Ook al gebruikt ze aardig wat glijmiddel dan nog voelt ze lekker.

Sex: Ik heb 1 x eerder gesext met der en het gemiddelde van die 2 komt uit op goed. Ze is gewoon zo lekker dat uiteindelijk klaarkomen gewoon een feit is. Zelf vond ik haar niet echt actief en initiatiefrijk maar ze is zeker niet moeilijk met standjes en zoenen. Missio: met haar rode latex laarsen en netpanty(ofzo) aan, oh my god .. wat is dat geil zeg. Ik kon dit, ondanks dat het mijn tweede fuckfest was, niet lang volhouden. Dus ik weer condoom eraf en me staand laten zuigen door die pijpgrage Jenny. Zij doggystye gebukt op het bed, ik staand en jr. op 110% van het reactorvermogen. Toen het goed mijn lichaam wilde verlaten heb ik haar op der rug gelegd en als een echte karcher helemaal ondergespoten. Van gezicht (zo ver spoot ik) tot aan de binnenkant van haar dijbeen. Er kan verbazingwekkend veel zaad worden opgeslagen daar beneden

Na afloop van al dat porno heb ik me gewassen en was het afvegen met een servetje van al dat sperma voor Jenny kennelijk voldoende

Zo trots als een pauw en zo zelfverzekerd als Bokito heb ik de scene verlaten.

De reden dat dit me altijd zal bijblijven is omdat een kleine 1,5 week later een soa naar boven kwam die ik naar aller waarschijnlijk ben opgelopen bij Jenny door het deap-throaten. Ervoor en erna heb ik alleen veilig sex gehad.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k03, Jennifer (Hon) (goed)

na het vreselijke bezoek bij sam 21-k1 nu dan ff bij jennifer
                                      een lekkere om te zien en wel leuk dus,...pijpen zonder? ja ok....
                                      50,...ze ging een beetje te snel pijpen en helemaal erin ging ddus ff echt niet,,
                                      ze ging bovenop en vond dat wel leuk maar iets te groot..
                                      dus doggy,...dat was beter en ik gooide de 5e versnelling erin..
                                      ze pakte m,n hand en begon te grommen,...ooooh zei ze sooooo fast,..pfff
                                      ik heb zo wel ff 5 minuten liggen douwen en zei ga maar plat,,,ok zei ze,..
                                      op deze manier dus weer ff een minuut of 6 7 doorgegaan,..en ze kreeg t echt warm,..haha
                                      bij het klaarkomen,..ging ze echt ff knijpen want,...dat was er dus helemaal wel in en ik voelde de bodem haha..
                                      een leuke griet ff gepraat,..ze zei jij neukmachine haha en misschien wel een volgende keer,..tenzij ik een favoriet zie haha

Commentaar

Vorige week vrijdagmiddag ook even bij Jennifer binnengewipt. Normaal vind ik de vrijdagmiddag veel te druk, maar deze keer ruime keuze. Volgens Jennifer ligt dat aan de kredietcrisis en ze klaagde verder over het vele Bulgaarse mannen die alleen maar lopen te kijken en de dames aan de praat houden maar besteden ho maar.

Ik had niet veel tijd, dus economisch arrangement genomen. Jammer dat haar kamer zo slecht verlicht is want van deze spetter wil je geen detail missen. Misschien wegens de aanbieding leek ze iets gehaast. Op zich niet handig van haar, want doordat ze voor mijn doen te snel ophield met pijpen had ik nog voldoende energie over om diverse posities af te werken. Eerst hop hop, paardje in galop, daarna uitgebreid missionaris en doggy en zo afgemaakt.

Als ik de recensie van betrouwbaar zo lees heeft ze er weer goed van langs gekregen afgelopen periode.

Mocht er een moment met meer tijd komen dan ga ik eens voor een uitgebreide behandeling . . . .

Commentaar

Jennifer bezocht,heerlijke meid,het blaas werk goed,neuken uitstekend