Essen, Stahlstrasse 44, Rosa

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Essen, Stahlstrasse 44, Rosa

Moest voor een overleg vanochtend bij een klant in Limburg zijn, dus kon mooi smiddags terug rijden over Duitsland.
    Kom niet vaak smiddags in Essen en het was ook nog zeer slecht weer. Bewapend met regenjas en paraplu trotseerde ik de regen en waggelde de stahlstrasse binnen.

I.v.m. met het weer was ik zo'n beetje de enige wandelaar en ook veel dames hadden waarschijnlijk vrijaf genomen.
    Wel zag ik Rosa in het 1e pand rechts zitten. Zie deze dame al 2 jaar lang zitten, maar nog nooit tot een bezoekje gekomen.

Pand
    Haus 44, zie:
    http://www.essen-stahlstrasse.de/44.html

Dame
    Spaanse dame van in de 30 met lang stijl haar.
    Meer info en foto's zie onderstaande link:
    http://www.essen-stahlstrasse.de/girls/rosa/1.htm

Sessie
    Gekozen voor een mix van gewone sex en soft-sm a 50 euro.

Rosa trok een zwart lakjurkje aan met hoge laklaarzen en begon me heerlijk rustig te pijpen. Hoop teasing erbij, opwindende geluiden.
    Tijdens het pijpen wisselde ze een paar keer van positie.

Na bijna 15min begon ze me te bereiden en was al bang dat het bijna afgelopen zou zijn. Echter na even bereden te zijn, stapte ze van mij af, pakte de oliefles en begon met een heerlijk relaxte oliemassage.
    Voelde na een tijdje dat het hoogtepunt eraan zat te komen en gevraagd om een snuif poppers. Deze kreeg ik waarna Rosa me klaartrok.

Conclusie
    Na 2 jaar haar bijna wekelijks gezien te hebben eindelijk bezocht.
    Uitstekende sessie gehad waarbij geen enkele vorm van tijdsdruk was.

Ze bied wel soft-sm aan, maar echt een bizarre-lady wil ik haar niet noemen.

Enige nadeel is dat haar duits wat vind tegenvallen, terwijl deze spaanse toch al lang in duitsland werkt.

Re: Essen, Stahlstrasse 44, Rosa(uitstekend)

Rosa heeft haar natuurlijke haarkleur weer terug, te weten bruin.
    En niet meer zoals op de foto's, blond

NM: Bedankt, Stef. Aangepast in formulier. (A)

Commentaar

Aan het werk...
    X