Essen, Stahlstrasse 47, Jamaicaanse

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Essen, Stahlstrasse 47, Jamaicaanse

Afgelopen zaterdag rond 15.00 uur een bezoek gebracht aan een Jamaicaanse schone, was 23 jaar. Haar naam is me ontschoten.

Haar al een keer eerder bezocht. Ze zit als je de Stahlstrasse op loopt het aan de linkerkant. Eerst heb je dat oude gebouw, en dan een u vormige inham. Daar rechts in de hoek.

Ze stond daar in een tijger bikini, en lekker hoge hakken. Was wederom verkocht. Zeer lekkere stevige kont en borsten cup d. Voor de rest netjes slank.
    Wilde meer als het standaart 30 euro pakket. Wist van de keer ervoor dat deze dame me super beviel.

Eerst met haar na boven gelopen, ik achter haar aan de trap op, prachtig uitzicht zo`n lekkere kont in bikinibroekje. Ze herkende mij ook nog, ook al was het zeker 2 maanden geleden dat ik in essen was geweest. Ik vroeg haar wat ze meer kon aanbieden. Zei toen, 50 half uurtje, en 100 voor een uur. Voor het laatste gekozen.

Vroeg haar of ze wat muziek had op haar kamertje, ze had een radio onder staan. Die heeft ze ook gehaald. Ze kwam terug, en zei ook dat de tijd toen pas n ging.

Ze zette lekker muziekje op, n begon lekker tegen me aan te dansen. Super zo`n mooie donkere vrouw die dan tegen je aan staat te rijde!!!!

Ze klede mij onder het dansen uit, en begon m al recht overeindstaande pik lekker met haar hand te bewerken. Ik streelde haar mooie borsten en de rest van haar prachtige lijf.
    Ze ging op de rand van het bed zitten en begon mij lekker rustig te pijpen. Een hand streelde ze m benen en billen, andere hand zat ze m ballen te masseren. Zalig!!!!

Na een tijdje haar rustig op bed gelegt, en haar lekkere borste gestreeld, gekust en haar bikini aan de kant geschoven, lekker haar tepels gelikt. Toen al kussend en strelend naar beneden. Haar door het bikinibroekje gelikt en een vinger over haar schaamlippen ligge strele. Werd er super nat van. Toen de 2 veters van haar broekje los geknoopt en haar lekker lang gelikt.

Daar na heeft ze mij bereden, zeer veel afwisseling, rustig dan weer snel. Moest ook wel want ik kon het bijna niet meer houden. Dat voelde zei goed aan. Toen gewisseld ik boven, weer n tijdje ligge vrije, waarbij zei ook actief mee deed en niet bewegingsloos op bed ligt. Ze zat de heletijd met waar gezicht tegen mijn wang te stelen, heel intiem.

Toen met haar uit bed gestapt, en begon ze zeer sexy te dansen op n lekker nummer. Heb haar tedens deze dans, eerst tegen haar kont staan dansen en toen van achter lekker op het ritme van de muziek klaar geneukt.

We zijn daarna ff op bed gaan ligge en elkaar nog wat gestreeld, vroeg toen of ik iets te drinke wilde. Is onder in het gebouw drinke voor mij gaan halen. In de tussen tijd had ik ff op mijn telefoon gekeken, en was al een dik uur met haar op de kamer. Kwam terug met een flesje cola. Opgedronken en nog wat met haar gekletst.
    Daarna zelf aangegeven dat ik ging vertrekken, ook hier hat ze geen haast bij!!!

Deze dame is mij zeer goed bevallen, vandaar deze uitgebreide beschrijving.
    Ben lekker gepijpt, verschillende standjes geneukt, lekker gebeft, en erotic gedanst!!
    Dat allemaal ruim een uur lang, zonder te zeuren over geld/tijd en of iets te zeggen. En daarna door haar uitgenodig voor een drankje, supper toch!!!
    Ga hier zeker nog is terug, en dat zeg ik niet snel!!!!!!

Re: Essen, Stahlstrasse ?, Jamaicaanse(uitstekend)

Prima, als je teruggaat kan je meteen naar het huisnummer kijken en haar naam vragen !

Commentaar

Re: Stahlstrasse

Oorspronkelijk geplaatst door nxxxc Bekijk bericht
      Haar al een keer eerder bezocht. Ze zit als je de Stahlstrasse op loopt het aan de linkerkant. Eerst heb je dat oude gebouw, en dan een u vormige inham. Daar rechts in de hoek.
      Dit zal waarschijnlijk haus nr47 zijn (en dan 1 van de volgende ramen 19 t/m 21).

NM: Bedankt, Stef. Adres aangepast. (A)

Commentaar

Aan het werk...
      X