Essen, Stahlstrasse 55, Gabriella

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Essen, Stahlstrasse 55, Gabriella

De avond voor hemelvaart was het vrij rustig in de stahlstrasse.
    Veel goede dames niet aanwezig en bij de taxi's stonden zo'n 10 dvp's in normale kleding te wachten op vervoer.
    Kwam een nieuw gezicht tegen en was dus wel nieuwsgierig naar deze dame.

Tatort
    Stahlstrasse 55, raam nr 51.

Opfer
    Gabriella.
    Een naar schatting 25 jarige tjechische. slank (hard-body), 1m70, halflang zwart haar en mooie cup-B borsten.
    Ze droeg een uitdagende zwarte lak-bikini waarbij de top middels een dun reepje stof verbonden was met de slip.

Geeft aan sinds 3 maand aan de stahlstrasse te werken.

Der sitzung
    Gevraagd om een oliemassage i.p.v. het standaardnummer. Dit kostte ook 30 euro.
    Eenmaal op de kamer zag ik een potje poppers staan en gevraagd of er poppers bij kon. Hier vroeg Gabriella helaas 20 euro extra voor.

Na het uitkleden op bed beland en Gabriella begon met een rustige oliemassage waarbij ik haar overal mocht aanraken.
    Vooral die lak-slip zat mega strak om haar poes en had hoge behoefte om haar te beffen. Gevraagd, maar ook hier wilde ze 20 euro extra voor. Na wat discussie ging ze akkoord voor 10 euro extra.
    Eerst langzaam haar lakslip gelikt van voor tot aan haar kontspleet en haar daarna langdurig gebeft, terwijl ze rustig verder trok.

Op een gegeven moment stapte ze van me af en pakte de poppers-fles. Gaf me een snuif en begon daarna stevige aan mijn paal te trekken, terwijl ik flink haar laktieten aan het kneden was.

Stellungnahme
    Een zeer goed uitziende tjechische meid.

Ze zegt 3 maand in Essen te werken, maar het is overduidelijk dat deze dame al veel ervaring heeft en komt zeer profi over.
    Voor elke handeling moet bijbetaald worden, alla menukaart. Dit maakt de escapade toch wat minder spannend.

Tip is dus bij deze dame goed te onderhandelen aan de deur, zodat duidelijk is wat de prijs is. Dat ik halverwege de actie nog aan het onderhandelen was is nooit fijn.
Aan het werk...
X