Essen, Stahlstrasse 65, Priscilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Essen, Stahlstrasse 65, Priscilla

Zelden kom ik in de Stahlstrasse maar door de leegloop en de onrust in Duisburg toch maar eens uitgeweken. Het was best druk aan de Stahlstrasse en paar bekende gezichten. Tijdje staan praten met de heerlijke Bulgaarse Anna die voorheen in Eros 26 stond in Duisburg. Lekkere meid met volle boezem die ik zeker weer ga bezoeken maar had zin in een donkere vrouw en toen ik wegliep bij Anna werd ik aangesproken door een prachtige zwarte vrouw met volle lippen en en verschrikkelijk geile uitstraling. Ze stond als je de Stahlstrasse inloopt helemaal links achterin op de begane grond het 4e raam van achter (2e raam is Anna). Ze beloofde me, zoals alle vrouwen, een top behandeling en fluisterde wel 3x Blasen Ohne in m'n oor. Door m'n goede ervaring met zwarte vrouwen van de laatste tijd was ik snel om. En geen spijt. Ze heeft heerlijke volle lippen en pijpt fantastisch. Wat het extra geil maakte was het feit dat ze flinke lippenstift draagt en m'n staaf helemaal onder zat. Mocht over haar borsten klaarkomen en dit gedaan want het pijpen was zó lekker dat ik het neuken maar achterwege heb gelaten. Tijdje met haar liggen praten en is een lieve meid, beetje gek, zoals veel Jamaicaanse vrouwen en op den duur vroeg ze of ik toch niet langer wilde blijven. Hiervoor bedankt! Voor een orale beurt kom ik vast nog wel bij haar terug. Na het klaarkomen zie je wat meer details en viel me op dat ze intiem flink behaard was en zelfs op haar buik rond haar navel. Dit vind ik minder aantrekkelijk maar het orale gedeelte is zó goed dat ik dat in m'n geilheid maar door de vingers zie!

Re: Essen, Stahlstrasse , Priscilla(uitstekend)

Alexanderrr. Met dank aan StefDev z'n kaartje moet ik concluderen dat Priscilla op kamertje 65 zit aan de Stahlstrasse, Doe het een beetje uit m'n hoofd dus kan er 1 of 2 kamers vanaf zitten maar zoekt en gij zult vinden maar is de enige donkere dame in dit deel!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door mandemaker Bekijk bericht
      dat Priscilla op kamertje 65 zit aan de Stahlstrasse,
      Dit betreft dus Haus 60 (laatste haus helemaal achterin aan je rechterzijde).
      Leuk om te lezen dat je hier een goede ervaring had. Meestal draai in mij bij haus58 weer om terug te lopen

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door stefdev Bekijk bericht
        Dit betreft dus Haus 60 (laatste haus helemaal achterin aan je rechterzijde).
        Leuk om te lezen dat je hier een goede ervaring had. Meestal draai in mij bij haus58 weer om terug te lopen
        Ik kom er zó weinig en waren veel gesloten gordijnen dat ik toch alles wilde zien en ben niet teleurgesteld.

Commentaar

Aan het werk...
        X