Essen, Stahlstrasse 44, Princess

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Essen, Stahlstrasse 44, Princess

Na mijn 1e bezoekje in Essen 30min gewacht en teruggekomen in de stahlstrasse.
    Na 15min wat rondlopen bleken zoals te verwachten de betere dames weer bezet.

Zag verder weinig opzienbarends en liep dus naar de uitgang.
    Vlak voor het verlaten van de stahlstrasse stond er een negerin voor haus44 (1e haus rechterkant) te tippelen op straat.

Ze kwam vriendelijk over en bood zeer veel voor 30 euro. Geen kinky, maar wel veel voor 30 euro. Ach ja, leek mij een leuke afsluiter van de avond en dus maar uitgeprobeerd.

Kamer
    Stond voor Haus44 te tippelen.
    Eenmaal in Haus44 3e kamer rechts begane grond (zie je niet vanaf de straat).

Dame
    Negerin, 1m65, cup-C echt, volle negerinnen kont, halflang zwart haar.
    Jammer genoeg wel een buik, daarom gevraagd of ze het shirt dat ze aanhad ook kon aanhouden.
    Verder gekleed in lerenlaarzen en een grijze tijgerlegging.

Schat haar begin 30, maar vind getinte dames altijd wat moeilijk schatten. Kan ernaast zitten

Sessie
    Ze bood voor 30 euro op straat het standaard ruhrpakket. Toen ik vroeg om oliemassage en spuiten over borsten kon dit ook allemaal voor 30 euro.

Na het uitkleden eerst even staand geknuffeld, terwijl ze wat aan me paal trok.
    Hierop volgend op bed gaan liggen waarna ze begon met pmc.
    Dit werd 5min gevolgd door neuken waarbij zij bovenop zat (ik ben lui!!!!)

Hierna gevraagd om een oliemassage.
    Was me 2e bezoekje en normaal geen problemen, maar vanavond wilde het niet zo voor de 2e keer.
    Ze bleef maar sjorren en sjorren.

Uiteindelijk gevraagd of ik over de borsten mocht komen en mezelf hierop afgetrokken en alles over haar borsten gespoten

Conclusie
    Voor mij een keer wat anders dan kinky in de stahlstrasse.
    Ach ja, kwam voor kinky, maar wil van het weekend ook nog wandelen en de betere kinky dames waren bezet. Had geen zin om lang te gaan zitten wachten en deze dame bood veel voor weinig.

Normaal val ik niet zo op negerinnen, maar Princess ziet er best aardig uit (op haar buikje na dan).
    En voor 30 euro veel waar voor me geld gekregen, dus gewoon een goede sessie.

Re: Essen, Stahlstrasse 44, Princess(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door stefdev
    Stond voor Haus44 te tippelen.
    Eenmaal in Haus44 3e kamer rechts begane grond (zie je niet vanaf de straat).
    Overdag staan er op die hoek tussen 44 en 46 wel vaker vrouwen te tippelen, die blijkbaar daar ergens een kamer hebben. In januari zelfs een keer 5 piepjonge van die zigeunertypes met nog een paar van die etterbakjes erbij van dezelfde afkomst die blijkbaar hun bewakers waren.

Bij die Mitsubishi dealer waar je langskomt als je van de Stahlstrasse terug rijdt naar de autobahn stond vorige week 's avonds een wit Mercedes busje op de oprit met Bulgaars kenteken en daarvoor stond een rijtje meisjes te flirten naar automobilisten die voorbij kwamen, ook dat waren van die zigeuner types, ik denk dat die ook aan het tippelen waren maar dat heb ik niet gevraagd.

Commentaar

Aan het werk...
    X