Essen, Stahlstrasse 58, Sascha

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Essen, Stahlstrasse 58, Sascha

Heb mij een dag of 10 geleden door deze dame laten verleiden. Nieuw in Doetinchem sinds 4 weken; voorheen Zandpad Utrecht. Heb niets over haar kunnen vinden. Zij is heel direct, heeft duidelijk de regie. Kletst veel. Heeft mij heel erg verwend; groot herhalingsgevaar.

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 16, Sacha (uitstekend)

Heb haar dit jaar nog niet gezien, bij Utrecht gelezen dat zij veel reist (daarvoor in Antwerpen). Zij had het ook over "even in Oberhausen werken" (avond). Jammer, het begin en einde van de sessie is nog speciaal. Afrekenen met " oben ohne " en als je de kleertjes weer aan hebt en wilt vertrekken, moet zij eerst nog toilet maken.
    Groet S

Commentaar

Gent, Belgradostraat 08, Bar Cupido, Sasha (voldoende)

Vandaag nog eens naar Gent afgezakt.
      Ik had daar al enige weken een struise blonde opgemerkt in de Belgradostraat in bar Cupido.
      Dezelfde blande die ook opgemerkt was door collega wandelaar kwispelken.
      Zie zijn route beschrijving in de topic Gent Geouwezwam.

Oorspronkelijk geplaatst door kwispelken
      Dan de overkant een meisje met een donkere huidtype en dan een blonde nogal fors gebouwde die ik nog niet gezien heb.
      Nu kon ik niet onmiddellijk naar binnen want de dame in kwestie was aan het kuisen.
      Dan maar even geduldig gewacht.
      Na een paar rondjes kon ik naar binnen.
      Ze stelde zich voor als Sasha en sprak een heel klein beetje Nederlands.
      Maar dat Nederlands vergat ze tamelijk snel en sprak na enige minuten niets anders dan Duits.
      Ik spreek geen Duits dus een taal probleem ini de maak.

Wij langs een krakende trap naar het eerste verdiep van het pand.
      Ze beschikt over een vrij grote kamer en een apparte badkamer.
      Ik mijn 50 € betaald.
      Ze praat nogal veel, meestal stoort me dat niet (in tegendeel) maar nu verstond ik er geen woord van.

We gingen dan op het bed liggen.
      Ze nam een condoom en begon me te pijpen.
      Dat ging goed en viel best mee.
      Ik kon haar borsten bewonderen en goed kneden.
      Ik moest wel voorzichtig zijn bij de behandeling.
      Aanraken van de tepels bleek taboe en ook haar kont mocht ik niet beroeren.
      Vingeren mocht wel.

Heel lang heeft het niet geduurd natuurlijk.
      Ze zij dat ik geheel mijn tijd mocht nemen om me aan te kleden en indien ik wou me mocht opfrissen in de badkamerr.
      Dat ging ik dan ook doen.
      Echter de goesting voor een wasje was direct weg.
      De wastafel was tamelijk vuil en er kleefden haartjes en dergelijke in de wastafel.
      Heel voorzichtig dan toch wat opgefrist en gezien dat ik niets aanraakte.

Ik ben uiteindelijk buiten gegaan met gemengde gevoelens.
      Ik zal eens terug moeten gaan om zekerheid te krijgen.

Commentaar

Re: Gent, Belgradostraat 08, Bar Cupido, Sasha (voldoende)

Alweer terug uit Gent.
        Niet veel opvallends gezien moet ik zeggen.
        Ik wou bijna onverrichterzake terugkeren naar de thuis basis (na zo'n anderhalf uurtje rondgelopen te hebben) toen ik de lichtjes aan de bar Cupido zag aangaan.
        Op eerste zicht zag ik Sasha niet.
        Maar net zoals vorige keer was ze de boel aan het opkuisen en moest ik nog een half uurtje wachten.
        Bleek nadat ik haar het vroeg hoe dat kwam, dat ze insprong voor de eigenares van de bar die ziek was.

Toe ik dan binnen kon, hebben we eerste de prijs afgesproken.
        Ze vroeg me of ik niet wat langer wou blijven.
        Dan maar afgesproken voor 30 minuten voor de ronde prijs van 100 €.
        Voor te beginnen vroeg ze of ze eerst een douche ocht nemen.
        Geen bezwaar natuurlijk.
        Uit de douche gekomen begon ze zich in te smeren met veel welriekende verzorgingscreme.
        Op zich niets mis mee, maar pas toch op als je niet met die geurtjes naar huis wil gaan..

Eerst een beetje het gewone ritueel (een body to body massage met haar grote borsten) om mijn maatje in stelling te brengen.
        Dit doende streelde ze ondertussen mijn ballen.
        Dan heeft ze er het condoom rond gedaan en begon mij rustig te pijpen.
        Niet te versmaden, dat kan ze goed.

Na een tijdje vroeg ze zelf of ik wou beffen.
        Natuurlijk wilde ik dat.
        Ze kwam in standje 69 zitten en pijpte me ondertussen verder.
        Na een 5 tal minuutjes (veel te kort naar mijn goesting) kwam ze in cowboy houding op mij zitten.
        Mooi zicht op haar grote tieten had ik.
        Spijtig dat ik niet aan haar tepels mocht zuigen (net als vorige keer).
        Net toen ze vroeg om van positie te wijzigen gingen de sluizen open.

De eerste verzorging was met de keukenrol en net als vorige keer kon ik van de badkamer gebruik maken.
        Ik heb dat nu niet gedaan gezien de hygienische staat waarin de wastafel zich bevond..
        Net zoals vorige keer gezellige prater (spijtig dat ik geen Duits versta).

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 16, Sacha (uitstekend)

Na een vraag op een bevriend Duits forum, waar ze 'nederlands' genoemd werd, verder gezocht. Volgens mij werkt ze nu in Gent. http://www.hookers.nl/showthread.php?t=224732
          Groet, S

Commentaar

Sacha heb ik al enkele weken niet meer gezien in Gent,iemand anders wel ?
            grtz, SEXSTAR

Commentaar

De laatste keer, tot noch toe, dat ik haar gezien heb is ergens begin augustus.
              Hier moet ik dadelijk bijvoegen dat ik de laatste 14 dagen niet naar Gent ben geweest.
              De groeten,

Tellme

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Tellme Bekijk bericht
                De laatste keer, tot noch toe, dat ik haar gezien heb is ergens begin augustus.
                Hier moet ik dadelijk bijvoegen dat ik de laatste 14 dagen niet naar Gent ben geweest.
                De groeten,

Tellme
                Ja toen zag ik ze ook nog maar dat is inmiddels al meer dan een maand geleden hé.
                Zelf ben ik echter de laatste weken een aantal maal naar Gent geweest maar geen Sascha te bespeuren aldaar .
                Nu ik laat het over aan de moderator(s) of ze al dan niet haar topic dan naar het archief verhuizen .
                Grtz, SEXSTAR

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door SEXSTAR Bekijk bericht
                  Ja toen zag ik ze ook nog maar dat is inmiddels al meer dan een maand geleden hé.
                  Zelf ben ik echter de laatste weken een aantal maal naar Gent geweest maar geen Sascha te bespeuren aldaar .
                  Nu ik laat het over aan de moderator(s) of ze al dan niet haar topic dan naar het archief verhuizen .
                  Grtz, SEXSTAR
                  Tot op heden heb ik Sasha (met de big boobies) niet terug gezien.
                  De laatste keer dat ik haar gezien heb in Gent is ondertussen alweer zo'n 3 maanden terug.
                  Deze topic kan misschien tijdelijk naar de archieven verhuizen.
                  Of het zou moeten zijn dat iemand anders haar wel gezien heeft in Gent of ergens anders.

Groeten

Tellme

Commentaar

Essen, Stahlstrasse 54, Sascha

Kwam vandaag voor Victoria naar Essen, maar die was weer voor 3 weken naar huis.
                    Na wat rondjes lopen zag ik een degelijke blonde in de serre van haus54 zitten.

Kamer
                    Haus 54. In de serre meest linker kruk.

[IMG]i56.tinypic.com/2qk5qp1.jpg[/IMG]

Dame
                    Duitse blondine van begin 30 uit het Sauerland.
                    Lang (met schoenen rond de 1m90, normaal tot stevig postuur, cup-D echt, flinke kont en tatoos op buik en arm.

Ze kan een beetje nederlands, omdat ze een aantal jaar in onder meer utrecht,amsterdam en almelo heeft gewerkt.

Sessie
                    Afgesproken aan de deur 50 euro voor fetish kleding, anfassen, oliemassage en poppers.
                    Eenmaal op de kamer vroeg ze of ik nog meer wilde. Nou ja, pijpen en licht dominant er dus ook maar bij gedaan (ze bood het zelf aan).

Ze moest eerst even haar hond uit de kamer verwijderen en was even 5min alleen op de kamer. Het was duidelijk dat ze nieuw is in Essen, want grote reiskoffer stond nog half uitgepakt in de kamer en de kamer was ook nog niet echt gezellig ingericht.

Na 5min kwam ze terug en trok de lerenbroek aan die ik bij me had.
                    Ze had zelf even geen fetish kleding meer, omdat ze door problemen op het zandpad daar half over kop vertrokken was en om prive-redenen alle fetish kleding niet kon meenemen.

Eerst begon ze met haar dikke cup-B borsten tegen mijn paal te slaan en over mijn buik te wrijven.
                    Hierop volgend condoom erom en kreeg een goede pijpbeurt waarbij ik haar overal mocht aanraken.
                    Na de pijpbeurt even aan haar borsten gezogen (wel zachtjes, want ze gaf aan dat haar tepels wat gevoelig zijn).
                    Opvolgend begon ze in mijn ballen te knijpen en te trekken, terwijl ik een beetje met haar lerenkont aan het spelen was.

Als afsluiting een scheut olie op mijn paal en poppers (ze had meer dan 10 flesjes op tafel staan).

Werkhistorie
                    Nieuw in Essen.

Hiervoor in Amsterdam en Utrecht gewerkt.
                    Ook paar maand in het eroscenter in almelo gewerkt toen deze open ging.

Voor haar nederland periode vooral actief in Oberhausen (flasshofstrasse)

Conclusie
                    Lange, degelijke blonde duitse meid.
                    Zeer opvallend voor het raam, omdat naast haar oost-europese slanke meisjes staan van 1m65.
                    Uitstekende sessie gehad voor 50 euro. Beetje kinky, maar ook gewoon pijpen erbij.

Ze gaf aan in Utrecht aan het zandpad als sm-dame te hebben gewerkt.
                    Wil ze in Essen ook weer gaan doen, maar moet eerst weer nieuwe lakkleding en attributen kopen.
                    Deze heeft ze jammer genoeg door prive-omstandigheden moeten achterlaten, omdat anders bekenden erachter waren gekomen wat voor werk ze deed.

Commentaar

Re: Essen, Stahlstrasse 54, Sascha(uitstekend)

Net zoals in Nederland houdt deze dame van verhuizen.
                      Dit keer gelukkig wel binnen dezelfde rosse buurt.

Vanavond zat ze haus54, kamer 89a.
                      Op de bovenstaande foto het meest rechtse raam van haus54.

Commentaar

Re: Essen, Stahlstrasse 54, Sascha(uitstekend)

Volgens een bevriend Duits forum staat deze dame nu in Duisburg, Vulkan str 26. Eindelijk weer een spoor van deze topper

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Sascha (K112)(uitstekend)

Sascha vanavond ontmoet in de Stahlstrasse te Essen.
                          Ze vertelde dat het niet was bevallen in Duisburg. Na wat omzwervingen langs Nijmegen en Antwerpen heeft ze er nu voor gekozen om toch maar weer in Essen te gaan werken.

@Moderator:
                          Nieuw adres: Essen, Stahlstrasse 58

Tnx, adres aangepast, Dp.

Commentaar

Re: Essen, Stahlstrasse 58, Sascha

Was 2 weken geleden in de buurt. "Abstecher "gemaakt . Zij was er niet (vrij-avond). Deze topper is het waard om om te rijden. Navraag op Duits forum ; geen resultaat. Houdt erg van verhuizen.
                            Groet, S

Commentaar

Aan het werk...
                            X