Essen, Stahlstrasse 49, Evelyn2

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Essen, Stahlstrasse 49, Evelyn2

Als 3e dame in de stahlstrasse Evelyn bezocht. Is Evelyn2, want heb al een keer een andere Evelyn bezocht in de stahlstrasse.

Kamer
    Haus 49, kamer 28.
    Prive kamer bij sigarettenautomaat tussen hofje 1 en 2 aan de linkerkant (voor die serre daar).

[IMG]i53.tinypic.com/hvv3hk.jpg[/IMG]

Dame
    Oude blondine, lang blond haar, cup-B, maatje 38, altijd in zwart lak gekleed.

Zie haar al staan sinds de 1e dag dat ik de stahlstrasse bezocht.
    Mijn favo Carolina is bevriend met haar en kreeg de tip van Carolina dat ik haar eens met een bezoekje moest vereren.

Sessie
    Ze ziet er wel geil uit in lak, maar vind haar eigenlijk te oud, daarom nooit bezocht.
    Echter geeft mijn favo Carolina haar niet zomaar als tip, dus toch maar bezocht.

Meteen bij binnenkomst merk je haar ervaring. Je wordt meteen op je gemak gesteld.
    Wat me ook bij deze dame opvalt: dominante dame als ze voor het raam staat, maar eenmaal binnen is ze poeslief.

Gekozen voor standaard anfassen, oliemassage en poppers. Ze bood zelf erbij aan om paal af te binden en licht zweepwerk.

ik blijf een keer kort en krachtig: Het was gewoon een goede sessie.
    Ik kreeg waarvoor ik betaald had en ging met een goed gevoel naar buiten.

Conclusie
    Evelyn2 is aardig, to-the-point en je krijgt waarvoor je betaald hebt.
    Alleen de tand des tijds is wel in haar gezicht te zien, waardoor een volgend bezoekje voor mij toch klein is.
    Mede omdat ik dezelfde avond bij de extreem knappe Victoria een uitmuntende sessie heb gekregen.

Re: Essen, Stahlstrasse 49, Evelyn2(goed)

Deze Evelyn uit Haus49 heeft een bordje op het raam hangen met de volgende tekst:
    Bin in ferien von 17-08-2011 bis 01-09-2011.

Commentaar

Re: Essen, Stahlstrasse 49, Evelyn2

Ik was eigenlijk op zoek naar Christina een dominante dame die ook sex er bij doet maar die bleek met vakantie (tel staat op de deur) dus deze dame maar eens aangesproken en zij vroeg mijn wensen, verteld wat ik wel en niet wil en ik zij verras mij verder maar. Ik vind het altijd spannend wat ze dan gaan doen en ik moet zeggen de dame verstaat haar vak zoals al eerder gemeld speelde een spelletje dat ik nog niet eerder meegemaakt had en heeft mij een geweldig hoogtepunt bezorgt.

Commentaar

Aan het werk...
      X