Essen, Stahlstrasse 50, Herrin Cassandra

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Essen, Stahlstrasse 50, Herrin Cassandra

Zie Cassandra regelmatig staan in de serre van haus50 of op de 1e verdieping voor het raam, maar haar nog nooit bezocht.
    Mijn favo's waren vanavond allemaal bezet of niet aanwezig, dus maar een keer herrin Cassandra bezocht.

Kamer
    Oude kamer van Ginger in haus50 (1e verdieping links).
    Cassandra zit soms beneden in de serre en soms staat ze op de 1e verdieping voor het raam de stahlstrasse in te kijken.

Werktijden
    Werkt 3 dagen per week.
    Op dezelfde kamer werkt Dunja, die ook 3 dagen per week werkt.
    Ze wisselen elkaar af.

Dame
    http://www.bizarrstudio-essen.de/dam...assandra/1.htm

Cassandra is een wat stevige dame met een volle kont en dikke borsten. Tegenwoordig lang geblondeerd haar (weet niet of dit echt is of een pruik).
    Ze had altijd zwart haar.
    Schat haar begin 40 en loopt meestal rond in een zwarte lak-catsuit.

Sessie
    Toen ik naakt op bed lag en Cassandra de benodigde attributen had uitgestald moest ik eerst haar laklaarzen likken. Hierna ging ze met de laklaarzen langs mijn paal wrijven, zodat deze op oorlogssterkte kwam.

Hierop volgend pakte ze een elektrisch vibratie-apperaatje en begon daar mijn tepels, paal en ballen mee te masseren.

5min later pakte ze de massage-olie en begon mijn paal goed in te smeren. Ze ging op mijn benen zitten en klemde mijn paal tussen haar lakbenen van het catsuit.
    Hierop volgend trok ze een lakhandschoen aan en begon met olie mijn paal te masseren.
    De massage was rustig en relaxed en het liep al richting de 20min. Ze pakte de poppers erbij en gaf mij een dikke snuif.
    Door de poppers leken haar dikke laktieten nog dikker eruit te zien, met als gevolg dat ik haar lakhandschoen compleet onderspoot.

Conclusie
    Had altijd wat twijfels bij deze dame.
    Ten eerste is het duidelijk dat ze een echte meesteres is en altijd de vraag of je ook wel voor soft-sm er terecht kunt.
    Verder heeft ze 2 weken geleden nog het raam van de serre voor mijn neus dichtgegooid toen ik vroeg hoeveel het koste (ze werd kwaad omdat ik dat al een keer eerder gevraagd had).
    Echter vanavond binnen was ze poeslief en kletste gezellig.

Ben wel bang dat er een dubbelganger van mij in essen rondloopt, want ze dacht dat ik een vaste klant van haar was (terwijl ik haar nog nooit bezocht had). Toen ik de kamer binnenliep begon ze al allerlei sm-attributen te pakken die ik volgens haar prechtig vond.
    Haar uitgelegd dat het me 1e bezoekje bij haar is, maar ze bleef erbij dat ik haar om de week bezoek

Re: Essen, Stahlstrasse 50, Herrin Cassandra(goed)

Deze dame vanavond voor de 2e keer bezocht.

Ze is niet meteen de knapste, maar haar mega-borsten in lak is echt een eye-catcher.

Vroeg vanavond om een oliemassage met poppers voor 50 euro, maar eenmaal op bed kreeg ik gewoon een complete soft-sm sessie met diverse zaken waar ik geeneens omgevraagd had.
    Qua uiterlijk is Cassandra niet meteen mijn 1e keuze, maar haar service voor 50 euro is gewoon zeer goed te noemen en kreeg veel meer dan waarvoor ik had betaald.

p.s:
    Ze draagt geen blonde pruik meer. Heeft dus gewoon haar gewone zwarte haarkleur weer terug.

Commentaar

Aan het werk...
    X