Essen, Stahlstrasse 56, Evelyn

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Essen, Stahlstrasse 56, Evelyn

Vanavond weinig kinky dames in de stahlstrasse.

Zag alleen in Haus56, op 1e etage een gordijn open staan met verlichting aan, maar geen dame. Had op een duits forum gelezen dat hier een knappe blonde kinky meid moet zitten, dus blijven wachten.

Kamer
    Haus 56, kamer boven kamernr 79 (zie rode pijl kaartje)

[IMG]i53.tinypic.com/vsgns0.jpg[/IMG]

Dame
    Evelyn is een duitse blonde meid van 27 (als je haar ziet schat je hoogstens 21).
    Zeer slank, 1m65 en cup-A borsten. Halflang blond haar en zeer knap gezicht.

Ze ziet er poeslief uit, is aardig en lief, maar is een bizarrelady.
    Op duitse forums staan zelfs sm-sessies met haar beschreven.

Op haar kamer dartelt een hondje rond.

Sessie
    Opeens stond Evelyn voor het raam, en dacht meteen van WOW.
    Ze maakte een knikje om te kijken of ik interesse had en wees naar de serre van gebouw 56 dat ik daar in moest lopen en de trap op.
    Eenmaal boven op de 1e verdieping kwam ik haar voor de kamer tegen.

Gevraagd om oliemassage, anfassen en fetishkleding voor 50 euro. haar antwoord: Prima, ook nog ballen afbinden en poppers erbij?
    Ze trok een zwarte lerenjurk aan en had al hoge zwarte lerenlaarzen aan.

Eenmaal op bed bond ze mijn ballen af, flink wat olie op me paal, ging op mijn benen zitten en begon allerlei kinky taal uit te slaan wat ik van dit lief ogende meisje nooit verwacht had

Na 10min kwam ze gehurkt naast me zitten, zodat ik haar lerenkont kon voelen en ging verder met de oliemassage en kinkytaal.
    Toen ze het hoogtepunt voelde komen gaf ze nog even poppers, zodat het hoogtepunt extra versterkt werd.

Werkhistorie
    Schijnt al jaren aan de stahlstrasse te werken.

Werkt maandag t/m vrijdag.
    Vrijdag max tot 20.00 a 21.00 (daarom haar nog niet eerder gezien).

Ze gaf aan verder niet veel voor het raam te zitten.
    Ze leeft van vaste klanten en komt even voor het raam als ze een klant op afspraak verwacht.
    Ze is extra op de 1e verdieping gaan zitten, omdat ze vond dat ze aan een raam op begane grond vaak werd lastig gevallen door dronkaars en dorpsgekken.
    Op de 1e verdieping komen alleen wandelaars na binnen die ook echt interesse hebben, zei ze.

Conclusie
    Zeer mooie duitse blonde meid.
    Qua uiterlijk en vriendelijkheid verwacht je totaal niet dat ze ten eerste in deze business zit en ten tweede ook nog kinky is aangelicht.
    Een onverwachte verrassing in Essen.
Aan het werk...
X