Essen, Stahlstrasse 56, Tina2

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Essen, Stahlstrasse 56, Tina2

Aangezien er al een duitse Tina aan het begin van de stahlstrasse zit, noem ik deze dame Tina2.

Kamer
    Haus 56, kruknr 78 in de serre.
    Werd meegenemen na een kleine kamer op de begane grond naast de kantine van dit gebouw.

Dame
    Denk dat duitse Tina2 rond de 40 is.
    Blond redelijk kort haar, met iets langer haar in de nek.
    Ze is iets voller, wat vooral opvalt, omdat links en rechts in de buurt van haar allemaal jonge extreem slanke oost-europese meiden zitten.

Tina2 was gekleed in pumps, ****ige panties, zwarte korte lerenbroek en een zwarte laktop.
    Ze doet alleen extreme zaken en starttarief is vanaf 50 euro.

Ze is niet meteen de knapste, maar zit er in de kinky kleding wel uitdagend uit en haar iets vollere lichaam (volle kont, cup-C echt) heb je wat vast te pakken, waar je soms ook wel eens behoefte aan hebt.

Sessie
    Aan de deur afgesproken om ballen te binden, anfassen, oliemassage en poppers.

De sessie kan ik kort over zijn.
    Tina2 heeft zich precies gehouden aan het afgesprokene. Opzich niets mis mee.
    Echter ben ik van een aantal dames gewend in de stahlstrasse dat je vaak iets extra's krijgt of er een compleet soft-erotisch spel ontstaat.
    Dat was bij Tina2 niet het geval. Ze heeft gewoon het afgesprokene gedaan en opzich goed, maar had meer verwacht.

Verder zegt Tina2 alleen extreme zaken te doen en in de serre ziet ze er wel kinky uit.
    Echter is deze dame poeslief. Tijdens de sessie totaal niet het gevoel gekregen dat ze enige vorm van dominantie in zich heeft.
    Na afloop kletsde ze mij de oren van de kop. Kreeg haar complete dagbesteding te horen, dat ze smorgens op de koffie was geweest bij haar ouders, met de hond in het bos gewandeld etc...
    Gelukkig geen dooie stilte aan het eind, maar haar hele dagindeling van die dag zat ik nu ook niet op te wachten.

Werkhistorie
    Heb deze dame al wel vaker gezien in de stahlstrasse. Denk dat ze er al een lange tijd werkt.
    Zal wel voornamelijk doordeweeks werken, want op vrijdag/zaterdag avond zie ik haar niet vaak.

Conclusie
    Dame heeft zich 100% aan de afspraak gehouden en is zeer vriendelijk, daarom beoordeling 'goed'.
    Echter heb voor 50 euro veel betere sessies in de stahlstrasse gehad.

Re: Essen, Stahlstrasse 56, Tina2 (goed)

De serre staat op de site van de stahlstrasse, dus onderstaand even met pijltje aangegeven:

[IMG]i56.tinypic.com/33aw9zm.jpg[/IMG]

Commentaar

Aan het werk...
    X