Essen, Stahlstrasse 55, Cilas

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Essen, Stahlstrasse 55, Cilas

Vanavond in een regenachtig, maar sneeuwvrij Essen de turks/bulgaarse Cilas bezocht.

Kamer
    Haus 55, kamernr 48.

Dus 2e nisje, rechterkant. Dan 3 trapje (kamer met eigen deur).

Dame
    Cilas is een turks/bulgaarse dame.
    Ze is slank, 1m65, lang bruin stijl haar, cup-B echt.
    Schat haar eind 30, aangezien haar borsten al wat begonnen te hangen en haar kont ook niet meer helemaal strak was.

Ze is niet meteen de knapste dame, maar lelijk is ze ook niet.

Sessie
    Cilas was gekleed in een witte lak-bh en witte lak-slip.
    Zag nog meer lak aan de muur hangen en vroeg of ze dat aan wilde trekken en wat dan de prijs was.
    Prijs bleef gewoon 30 euro, dus naar binnen gelopen.

Ze heeft naast het witte lak-bikini setje wat ze aanhad nog een stel lerenlaarzen erbij aangetrokken en een zwarte lak-short.

Bij het begin van de sessie vroeg ze of ik langer wilde blijven voor meer geld, maar na mijn "Nee" ging ze er gelukkig niet verder op in.

Begon met eerst haar lakkont likken waarnaar ze de oliefles pakte, me paal in oliede en staand begon te trekken, terwijl ze geile taal uitsloeg.
    Door haar turkse accent kreeg ik niet alles mee van haar kinky taal.

Kreeg een beetje het idee dat ze mij snel wilde aftrekken, want al staand trekkend zij ze dat ik het naast de mat op de vloer moest spuiten.
    Had echter buiten 30min in de regen gestaan en nog last van koude handen en voeten, dus mijn geiligheid was nog niet echt geweldig.
    Na 10min gezegd dat ik rustig op bed wilde liggen en daar is verder gegaan met de oliemassage tot een happy end.

Voor 30 euro was dit geen dure kinky sessie, maar het was wel wat eentonig en aan de korte kant.
    Daarnaast was aan de deur ook nog pijpen afgesproken, maar dat heeft ze niet gedaan.

Werkhistorie
    Gaf aan al 1 jaar in Essen te werken.
    Haar nog nooit eerder gezien. Zal door het winterweer wel een keer wat andere werktijden hebben gehanteerd.

Conclusie
    Voor 30 euro een aardige kinky-sessie gehad, maar was wat eentonig.
    Gevoel dat ze me snel wilde klaarmaken en kwam niet tot een spel.
    Voor het bedrag een goede sessie, maar denk dat het voor mij bij 1x blijft.
Aan het werk...
X