Essen, Stahlstrasse 56, Mercedes

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Essen, Stahlstrasse 56, Mercedes

Vandaag moest ik voor mijn werk in Essen zijn en toen ik daarmee klaar was ging ik uiteraard even h.oerenlopen in de Stahlstrasse. Helaas waren er nog niet veel vrouwen die ik aantrekkelijk vind aan het werk, de oude dikke Latina's en wat van die hele jonge Roemeens en Bulgaarse natuurlijk wel, die lijken immers wel 24/7 te werken maar dat zijn niet de types waar ik voor kom.

Gelukkig zag ik in huis nr56 raam nr79 Mercedes staan, ik had haar wel vaker gezien maar nog nooit eerder bezocht omdat ze nogal afstandelijk overkomt, meestal staat ze met haar rug naar het raam met iemand anders te praten en heeft ze totaal geen aandacht voor de wandelaars in de straat iets dat mij altijd ervan weerhouden heeft deze blonde Duitse milf met dikke silicone-tieten aan te spreken, ditmaal echter niet.

Vanwegen haar lakkleding en alle SM-spullen op haar kamer dacht ik dat ze enkel SM zou doen maar normale sex bleek ook mogelijk en dus spraken we af dat ik een half uur zou blijven voor normale sex plus pik en ballen afbinden.

Na het gebruikelijke betalen uitkleden en wassen ging ik op bed liggen waarna zij mijn pik en ballen goed strak afbond om vervolgens de hoge kruk waarmee ze achter haar raam zit naast het bed te zetten en zittend daarop mijn pik knal hard te maken met haar blote voeten. Toen dat was gebeurd trok ze al haar lakkleding uit en ging ze op haar knieën naast mij zitten om mij met condoom te pijpen, dit deed ze behoorlijk goed. Nadat ze vervolgens een tijdje mijn knalharde afgebonden pik had bereden vroeg ze of ik haar zonder condoom tussen haar heerlijke dikke tieten wou neuken, hierop zei ik natuurlijk geen nee. Nadat ze het condoom van mijn pik had gehaald deed ze flink wat massage olie op haar prammen en ging ze over mij heen zitten. Daarna deed ze mijn pik tussen haar dikke sili's en druktte die met haar handen bij elkaar waarna ze heen en weer begon te bewegen net zolang tot ik schokkend klaar kwam. Op dat moment trok ze aan de veter waarmee mijn penis was afgebonden zodat die weer los kwam. Jammer genoeg kwam er geen zaad op haar gezicht maar op haar borsten zelf gelukkig wel wat.

Nadat ik weer bij was gekomen ging ik weer wassen en aankleden en daarna vertrok ik naar huis. Tijdens het wassen vertelde ze mij nog dat ze van maandag t/m vrijdag vanaf het eind van de ochtend tot ongeveer 20:00 werkt. Als ze aanwezig is dan brand er een lichtgevend bord met "open" achter haar raam. Kwa lichaam maar vooral kwa gezicht vind ik haar een lookalike van deze vrouw:

[img]img261.imageshack.us/img261/7386/janeandfriends245b.jpg[/img]

Re: Essen, Stahlstrasse 56, Mercedes (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door Duitslandfan Bekijk bericht
    deze blonde Duitse milf met dikke silicone-tieten aan te spreken, ditmaal echter niet.
    Op een duits forum wordt deze dame als volgt beschreven:
    Mercedes in haus56 is een vrij kleine, tengere Hongaarse met siliconen tieten.
    Ze is een bizarre lady, maar duikt ook graag de sm-studio in.

Oorspronkelijk geplaatst door Duitslandfan Bekijk bericht
    Gelukkig zag ik in huis nr56 raam nr79 Mercedes staan, ik had haar wel vaker gezien maar nog nooit eerder bezocht omdat ze nogal afstandelijk overkomt, meestal staat ze met haar rug naar het raam met iemand anders te praten en heeft ze totaal geen aandacht voor de wandelaars in de straat iets dat mij altijd ervan weerhouden heeft
    Dit is de reden dat ik deze dame nog nooit bezocht heb. Zie haar al 2 jaar lang zitten in de Stahlstrasse, maar ze toont totaal geen aandacht als je langs haar raam loopt en is meestal zo druk aan de klets met andere dames dat ik hun gesprek ook niet wil verstoren.

Commentaar

Aan het werk...
    X