Essen, Stahlstrasse 46, Anna

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Essen, Stahlstrasse 46, Anna

Na me 1e bezoekje in Essen doorgereden naar Bochum, maar kon aan de gusstahlstrasse niets leuks vinden. Maar weer teruggereden naar Essen en daar de blonde Anna bezocht.

Kamer
    Anna zit in gebouw 46 (2e gebouw rechts vanaf de ingang) en zit in de serre voor het gebouw op de kruk, vanavond nr 110.
    Is een redelijk kleine kamer met een extreem laag bed. Maar de kamer zag er wel zeer netjes uit en heerlijke kussens op het bed.

Dame
    Anna is roemeens, halflang geblondeerd haar, 1m65, maatje 36, cup-D siliconen en mooie uitstraling in het gezicht.
    Schat haar 25-28.

Kon haar zo niet herinneren eerder te hebben gezien, maar ze kende mij heel goed van diverse avonden ervoor bij struinen. Ze vroeg zich al af wanneer ik nu eens op bezoek kwam

Sessie
    Anna heeft de lerenbroek maatje 36 aangetrokken die haar superstrak zat. Kreeg eerst een rustige oliemassage waarbij ik overal aan mocht zitten. Vooral haar kont in strak leer en haar cup-D siliconen waren lekker om te voelen.
    Wel zag je onder de borsten nog een litteken van het opensnijden, dus ze zal deze exemplaren nog wel niet al te lang hebben.
    Na 10minuten overgegaan op pmc. Dit deed ze zeer goed en lekker diep. Had eigenlijk nog wat anders gewild, maar het pijpen was zo goed dat ik al in extase kwam en het niet meer kon houden.

Werktijden
    Werkt elke dag.
    Ze is 3 maand in Essen aanwezig en dan weer 2 maand niet. Ze werkt op deze manier al 2 jaar in Essen.
    Ze gaf aan altijd in hetzelfde gebouw, zelfde kamer te zitten.

Conclusie
    Goed uitziende blonde roemeense met mooi lichaam en ditto siliconen.
    Gewoon een leuke meid.

Ze schoot aan het einde alleen in de lach dat ik speciaal 1 uur enkele reis ervoor over had om haar te bezoeken. Dat had ze niet verwacht dat een man dat ervoor over zou hebben .
Aan het werk...
X