Essen, Stahlstrasse 53, Carolina

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Essen, Stahlstrasse 53, Carolina

Na mijn geweldige bezoek in Duisburg nog even doorgereden naar Essen.

In Essen door de WK wedstrijd Duitsland-Spanje haast geen wandelaars, maar nog nooit zoveel dames voor het raam gezien in Essen.

Natuurlijk had mijn favo Ginger haar gordijn weer dicht.

In een ooghoek zag ik iets waarvan ik dacht : Nee, zo'n mooie vrouw kan niet achter het raam zitten.

Het betreft Karoline (een duitse naam, maar qua tongval lijkt ze mij russisch).
    Ze zit in gebouw 53, kamernr 45.
    Karoline is prachtig slank, 1m65, prachtige borsten (cup B/C, siliconen) en een geweldige uitstraling.

Ze zat in een uitdagende zwart glimmende bh voor haar raam en vroeg 30 euro voor het standaard werk.
    Vroeg of ze leer/lak had en ze zei dat ze wel een lerenrokje had en lachte.
    Wel vroeg ze hier 50 euro voor. Akkoord gegaan en naar binnen.

Daarna snapte ik waarom ze lachte. Naast de deur heeft ze een wand vol met lak/leer kleding.
    Hierna ging ze verder wat ze nog meer moest aantrekken. Gekozen voor een mooie zwarte lerentop en ze had al een stel geile panties aan.
    Hierna vroeg ze of ik van korte of hoge lerenlaarzen hield

Ze bood gelijk poppers aan, maar echter gezegd dat ik wel zal aangeven als ik poppers nodig had (mocht het niet lukken). Echter bij zo'n knappe dame niet bang voor.

De actie kan ik moeilijk beschrijven. Ik kwam in de 7e hemel.
    Zo'n knappe dame, in strak leer, die je overal mag aanraken en je 100% opgeilt en je strak met haar ogen in de jouwe kijkt, dan ben ik verkocht.

Deze dame heeft me een gevoel gegeven dat ik lang niet bij een DVP gehad heb, laatste keer was een dik jaar geleden.

Wil haar zosnel mogelijk terugzien

p.s:
    Haar nog nooit eerder gezien in de stahlstrasse. Echter beweert ze er al jaren te werken en ook op de tijden dat ik er vaak kom.
    Toch maar eens bij de opticien langs, want als ik knappe dames over het hoofd ga zien

Re: Essen, Stahlstrasse 53, Karoline (uitstekend)

Even gezocht op duitse forums, omdat ik deze dame nog niet eerder gezien had en ze vertelde er al lang te werken.

@Moderator:
    Op de duitse forums wordt haar naam als "Carolina" geschreven en ze is inderdaad van russische afkomst.

p.s:
    Op het duitse forum de volgende omschrijving over haar uiterlijk:
    Sie ist ca. 1,75m groß, mit Pumps, hat über Schulter lange, dunkelblonde bzw. hellbraune Haare, die OW schätze ich auf C-D-Cups, ansonsten schlank, mit den notwendigen fraulichen Kurven, will heißen: nicht übertrieben dünn.

Naam en lengte aangepast. (A)

Commentaar

Re: Essen, Stahlstrasse 53, Carolina (uitstekend)

Na bijna 5 weken Carolina niet gezien te hebben (ze was op vakantie en veel bezet) eindelijk haar vanavond weer bezocht.

Had ik wel weer een dikke 40min wachten voor over, maar opeens zag ik haar gordijn open.
      Een opa van 70 zag ook haar gordijn open en die stond 5min lang voor haar raam te schooieren. Gelukkig was ze even niet aanwezig.
      Opa was net op 10m van de kamer, toen Carolina op de kruk ging zitten. Tja, zo'n jonge god als mij wint het sprintje wel tegen een opa met zijn wandelstok, zo Carolina was van mij

Sessie
      In al mijn wandeljaren is dit 1 van de beste sessies die ik heb mogen beleven [IMG]img43.imageshack.us/img43/9846/feestjei.gif[/IMG]

Kinky-sessie genomen voor 50 euro.
      Carolina trok voor mij weer haar lerenlaarzen, panties, strak lerenrokje en een lerentopje aan.
      Vanaf de eerste minuut had Carolina er zin in, want ze begon veel wilder dan mijn 1e bezoekje aan haar.
      Ze begon een beetje de dominante tante te spelen, en kreeg tikken als ik ergens aanzat wat ze niet aangegeven had.
      Daarna teasing dat ze net deed of ze wilde tongen en mij meerdere keren in mijn mond spuugde.
      Op een gegeven moment ging ze op bed staan en moest haar lerenlaarzen likken. Dit ging over in 100% trampling, waarbij ze bij me op de borst stond met haar laarzen.
      Hierna deed ze een stel doktorshandschoenen aan en kreeg een anaalmassage die ik nog niet eerder had beleefd. Eerst zacht, maar daarna zeer hard en diep. Bij een gemiddelde dame had ik dit afgekapt, maar bij Carolina werd ik er alleen maar geiler van.

Hierna spuugde ze op haar borsten en moest deze schoonlikken. Daarna mocht ik nog even met haar lerenkont spelen, als voorspel tot het hoogtepunt.

Ze pakte een flesje 'poppers' en liet me er diep in snuiven. Hierna ging ze op mijn borst zitten, beveelde mij dat ik met beide handen haar lerenborsten moest vastpakken, terwijl ze mij met de hand achter de kont zat af te trekken.
      De poppers werkte mega, want werd knettergeil. Terwijl ze mij klaartrok en ik haar lerenborsten masseerde, spoot ik alles op haar lerenkont, wat volgens mij ook exact haar bedoeling was.

Conclusie
      1 van mijn beste sessies ooit met een zeer knappe russische dame.
      Dit was echt extreem veel voor 50 euro.

Van te voren vroeg ze al of ik anale massage en trampling leuk vond en dacht al dat ze 100 ging vragen, maar hoorde allemaal tot de service.

Commentaar

Carolina heeft mij vanavond de ultieme service gegeven die je als vaste klant mag verwachten.

Zoals altijd als ik in Essen aankom is Carolina bezet.
        30min gewacht en wat met een oudere duitse wandelaar staan kletsen.

Plots gaat het gordijn van Carolina open, sta op 20m afstand, maar een brede gozer stond bij de buurvrouw te kletsen en staat binnen 2 tellen bij Carolina voor de deur.
        Ik denk "Shit" en zie dat die gozer onderhandelt en de deur opengaat voor hem. Inmiddels sta ik op zo'n 5m afstand en Carolina ziet mij plotseling staan.

Terwijl die andere klant net wil binnenstappen, doet ze opeens de deur voor die gozer dicht en zegt dat ze een afspraak heeft en wenkt naar mij.
        Ik loop snel naar haar toe en laat een zeer verontwaardigde andere klant achter.

Deze actie geeft echt een goed speciaal gevoel. Vervelend voor die andere wandelaar, maar in het echt bij het versieren gaat het precies zo.

Commentaar

Carolina vanavond voor de 10e keer bezocht en was weer top.
          Ze is inmiddels een vast adresje als ik in de stahlstrasse niets anders leuks zie. Dan hop ik altijd even bij Carolina binnen.

Ze doet ook het standaard ruhrpakket voor 30 euro, maar haar kracht is toch wel de rol van bizarre lady voor 50 euro (standaard inbegrepen diverse malen poppersgebruik, dirty talk, lak/leer fetish, ballen/paal binnen, spugen, facesitting, anale massage, zweepjes).
          Ook bij navraag voor een andere fetish speelt ze gelijk op in, zonder dat ze over extra geld begint.

Verder geen klok kijkster. Vaak langer binnen dan de tijd waarvoor ik betaald heb. Altijd goedgemutst, vriendelijk en zeer sociaal in de omgang.
          Toont belangstelling en geeft ook tips van welke dames in de stahlstrasse aan te bevelen zijn en welke je beter niet kunt bezoeken.

Commentaar

ze voldoet aan het liedje van Rick James - Super Freak:

She's a very kinky girl
            The kind you don't take home to mother
            She will never let your spirits down
            Once you get her off the street, ow girl

That girl is pretty wild now
            The girl's a super freak
            The kind of girl you read about
            In new-wave magazine
            That girl is pretty kinky
            The girl's a super freak
            I really love to taste her
            Every time we meet
            She's all right, she's all right
            That girl's all right with me, yeah
            She's a super freak, super freak

She's a very special girl
            The kind of girl you want to know
            From her head down to her toenails
            Down to her feet, yeah
            She's super-freaky, yow

Commentaar

Carolina was 3 weken op vakantie geweest.

Na mijn tegenvallende bezoekje bij Antonia zag ik bij het verlaten van de stahlstrasse Carolina weer voor het venster staan.

Na mijn 2e bezoekje in Bochum had ik Carolina nog steeds in mijn hoofd zitten en teruggereden naar Essen om haar weer eens te bezoeken.

Ze heeft haar kamer een opfrisbeurt gegeven wat zeer ten goede komt. Kleren hangen nu netjes bij elkaar, sfeerverlichting, nieuw geverft, schilderij aan de muur en de sm-attributen netjes aan de muur hangen. Haar kamer is er stukken op vooruit gegaan.

Sessie was als vanouds. Toch 1 van de meest kinky dames die ik ken en voor 50 euro krijg je een kinky sessie waar je bij de domina's in Essen 100 tot 200 euro voor betaald.
              Verder is ze verbaal erg sterk en dwingt je op zeer leuke spontane manier in de slavenrol.

Commentaar

Na mijn bezoekje aan een sm-studio in Duisburg had ik zin aan meer kinky en naar Essen gereden om Carolina weer eens te bezoeken.

Was voor 50 euro weer een bizarre feest met laarzen likken, verbale dominatie, spitting, diverse malen poppers, kontlikken, anaalmassage en een oliemassage als afsluiting.

Deze russische blonde is toch wel 1 van de betere kinky dames in Essen, terwijl het aan het raam niet zo opvalt (zit vaak in gewone lingerie voor het raam, maar genoeg lak/leer in huis).

Het was vandaag me 15e bezoekje aan Carolina en mag me vanaf heden officieel huisslaaf van haar noemen . Met deze waardige titel op zak ben ik tevreden huiswaarts gekeerd

Commentaar

Aan het werk...
                X