Essen, Stahlstrasse 55, Maria

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Essen, Stahlstrasse 55, Maria

Kwam weer eens in Essen voor Ginger, maar die dame is drukbezet

Na wat rondgekeken te hebben viel mijn oog op een meesteres die in gebouw 48 zit. Ze zat op een kruk boven de serre. Omdat ze dus 1 hoog boven de serre voor het glas zat kreeg ik wat moeilijk contact met haar.
    Gelukkig kent niemand mij in Essen, dus als een debiel op straat staan zwaaien om contact te maken. Eindelijk ging naar een paar minuten haar raam op de 1e etage open en mocht binnenkomen.

Meesteres Maria is zeer lang, was gekleed in een zwarte catsuit met daaroverheen zwarte laklaarzen. Ze heeft cup-C siliconen, zwart lang haar en komt uit kroatie.

Afgesproken voor een oliemassage, maar mocht dingen doen die ik van een meesteres niet verwacht had. Haar borsten likken, aanraken en op een gegeven moment kuste ze mij op de mond en later op het voorhoofd

Afijn, was een heerlijke sessie.
    Tijdens het aankleden begon Maria zeer persoonlijk te worden en kreeg foto's te zien van haar huis en woonomgeving.
    Ze ging dieper in op haar priveleven en gaf aan dat stefdev wel een man zou zijn die in haar leven zou passen
    Stefdev werd een beetje bang dat hij zo van Meesteres Maria een huwelijksaanzoek zou krijgen en vond het beter om eens weer richting huis te gaan. Moet toch niet gekker worden met die DVP's

P.s:
    Heb bij Meesteres Maria wel 1 groot vraagteken. Ze lijkt op en top vrouw, maar heb toch een onderbuik gevoel dat ze een zeer goed uitziende travo is.

Re: Essen, Stahlstrasse 48, Maria (uitstekend)

Maria is verhuisd. Zit nu haus 55, kamernr 58
    Betreft de laatste kamer van de stahlstrasse (helemaal achterin de hoek).
    Op onderstaande kaart met een rode streep eronder aangegeven.

Maria heeft ook een naambordje hangen (met telnr erbij) bij kamernr 51/52. Waarschijnlijk om klanten te werven, want haast geen enkele wandelaar loopt helemaal door tot het laatste raam van de stahlstrasse (omdat die ramen vaak niet bezet zijn).

[IMG]i51.tinypic.com/2dcdfuf.jpg[/IMG]

@moderator:
    Adres aanpassen in Stahlstrasse 55

Commentaar

Aan het werk...
    X