Essen, Stahlstrasse 56, Sandra

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Essen, Stahlstrasse 56, Sandra

Vanavond weer eens in Essen wezen kijken. Geen Ginger en zag voor de rest weinig leuks.
    Was al 2 buurten afgeweest en had toch wel behoefte aan een dame, dus uiteindelijk voor Sandra gekozen.

Sandra zit in Haus56, kamernr 78 (is een nisje). Ze is duits, rond de 40, iets volslank en lang blond haar.
    Waarom ik voor Sandra koos waren haar supergeile leren h.oerenlaarzen die ze aanhad. Die vielen van 100m al op.
    Ze zag eruit als een echte straath.oer en verwachtte dus pure ervaring bij haar.

Aan het raam 30 euro overeengekomen voor nog wat lakkleding erbij, blasen, anfassen en oliemassage.
    Eenmaal op haar kamer vond ik haar qua uiterlijk toch minder aantrekkelijk dan ze voor het raam in het neonlicht zat. Haar cup-C borsten waren toen ik ze van dichtbij zag ook niet meer echt stevig en hingen al wat.

Ze begon met blasen, maar vroeg om de minuut wat ze dan moest doen. Kwam een beetje amateuristisch over.
    Haar geacteerde geilheid kwam zeer onecht over.

Tijdens het aankleden begon ze vrij persoonlijke dingen te vertellen.
    Krijg dus de algemene indruk dat ondanks haar leeftijd, deze dame nog niet zolang in het vak zit.

De beoordeling is goed in deze recensie.
    Eigenlijk wil ik goed/matig aangeven.
    Goed = vriendelijkheid dame
    Matig = sexuele handelingen
Aan het werk...
X