Essen, Stahlstrasse 52, Ginger

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Essen, Stahlstrasse 52, Ginger

Wilde er eens een "Goede Vrijdag" van maken.

Eerst in duisburg, maar was nog licht en veel dames afwezig. In Oberhausen ook rustig. Op de weg naar Bochum maar eens gekozen om maar eens in Essen te kijken.

In Essen ook rustig op goede vrijdag, echter zag in de serre van gebouw 50 meesteres ginger. Ze was van top tot teen in lak en ze stond hoog op mijn verlanglijstje.
    Echter wilde ginger ergens in januari mij niet binnen laten, omdat ze vond dat ik vaste klant van michela was die in dezelfde serre werkt.
    Afijn, vanavond deed ginger niet moeilijk en voor 50 euro gekozen voor oliemassage met anfassen.

Binnen op haar sm-kamer kon ik lekker op een lakbed liggen met lakkussens. Ginger droeg hoge zwarte laklaarzen met een panty eronder, een zwarte strakzittende lakcorset en onder het corset een zwarte lak-bh.
    Ze heeft trouwens 2 tatoes rond haar tepels.

Ze werkt in pand 50, kamer 99.

Ginger vroeg of ze mijn paal en ballen vast mocht binden. Aangezien ze dit zelf voorstelde en niet over onderhandeld hadden, meteen mee akkoord gegaan. Daarna een zeer goede oliemassage gehad waar veel dames nog van kunnen leren.

Beginprijs van ginger is 50 euro, maar kreeg hiervoor wel waar voor mijn geld en beter dan de oliemassage die sommige jonge oost-europese meiden geven voor 30 euro.

Re: Essen, Stahlstasse 50, Ginger (uitstekend)

Meesteres Ginger is een echte aanrader, ik bezoek haar al meer als een jaar bijna maandelijks en kies dan meestal voor een SM-sessie van 1 of 2 uur a 200a euro per uur. Meestal kijkt ze totaal niet op de klok, waardoor ik soms zelfs meer als een half uur langer binnen ben als waar ik voor heb betaald. Ze komt trouwens uit kosovo maar spreekt heel goed Duits.

Commentaar

Re: Essen, Stahlstasse 50, Ginger (uitstekend)

Op de gok naar Essen gereden voor Ginger.
      Helaas zat ze er niet.

Met diverse dame in Essen gekletst, maar ze haalden het niet bij Ginger.

Voor het eerst in me leven als een soort oud vies mannetje blijven wachten tot ik misschien nog een glimp van Ginger op zou vangen.

Na 30min wachten wilde ik net terug na de auto lopen, toen ik opeens Ginger voor haar raam zag verschijnen.
      Als een wilde stier ben ik op haar raam afgerend om de concurrentie voor te zijn.

Voor 50 euro kreeg ik vanavond een sessie die ik me nog lang zou gaan herinneren. Ginger is echt buitencategorie waar maar weinig andere dames aan kunnen tippen.

Naderhand gaf Ginger aan als je bijv. voor 30minuten betaald, je ook een sessie van 30min krijgt, dus exclusief aan- en uitkleden en social talk.

Heb geprobeerd uit te vinden wanneer ze nu precies werkt, maar blijft een beetje wazig. Enige is dat ze niet op zondag werkt. Vrijdag/zaterdag bijna altijd, maar sommige zaterdagen weer niet.

Afijn, Ginger heeft het werk vanavond uitstekend gedaan. Ze gaat mij zeker vaker terugzien

Commentaar

Re: Essen, Stahlstrasse 50, Ginger (uitstekend)

al weken Essen aan het bezoeken, om Ginger weer te zien. Het lijkt of ze altijd bezet is.
        De reden hiervan is dat Ginger gewoonweg de mooiste ervaring is in 2 jaar wandelen duitsland.

Gisteravond rond 22.00 in Essen, haar gordijn van de kamer dicht. 30min gewacht niets. Na Bochum gereden en een andere favo bezocht.

Om 24.00 terug in Essen. Geen Ginger gezien.
        Wilde om 00.15 naar huis, toen opeens haar gordijn openging (ich habe sie gefunden, in der letzten Sekunde)
        Een ontblote man met een mega bierbuik toonde zich voor het raam en kreeg van meesteres Ginger met de zweep.
        Alle wandelaars in de stahlstrasse lagen krom van het lachen.
        Echter mijn oog viel alleen hoe mooi Ginger eruit zag.

Daarna ging het gordijn weer dicht en ik maar wachten op straat. Om 00.45 kwam een gezette man uit het pand en keek naar de grond en liep snel weg. He, he.
        5 min later ging het gordijn van Ginger open. Zag haar naar beneden lopen, maar ze liep plotseling weg (waarschijnlijk in de relax ruimte even bijkomen).

Rond 01.15 zag ik haar vanaf de trap richting de serre lopen waar de krukken staan. Zag wat foute vieze mannetjes om me heen staan die ook zaten te wachten en heb ze geen kans gegeven.

Gesprint naar het raam van Ginger en haar geen kans gegeven om op de kruk plaats te nemen. Gelukkig was ze blij verrast om mij weer te zien en meteen naar haar kamer gegaan .

De sessie is moeilijk te beschrijven in woorden. Droom er nog steeds van na.

Ginger gaf aan het einde aan dat de ze zelden werkte op de zaterdagavond.
        De vrijdagavond dat ik meestal in het ruhrgebied ben is ze vaak volgepland met afspraken met vaste klanten voor sessies van 1 a 2 uur.

Wil dus aangeven dat de kans dat je Ginger spontaan voor het raam tegenkomt met mazzel te maken heeft.

p.s 1:
        Ginger heeft een blauwe lamp van 1,5m voor het raam staan als teken dat ze aanwezig is.
        Als ze een klant heeft staat deze lamp achter het gordijn, maar schijnt er wel door.

p.s 2:
        Kreeg een bedankje van Ginger dat een mede wandelaar haar had bezocht op aangeven van mij. Ze deed mij zeer leuke voorstellen om mij als vaste klant te krijgen

Commentaar

Re: Essen, Stahlstrasse 50, Ginger (uitstekend)

Toen ik Ginger afgelopen Vrijdagavond 14/05 bezocht, gaf ze me aan dat ze de komende week zou gaan verhuizen naar het pand ernaast, waar wat meer mogelijkheden zouden zijn dan in haar huidige kamer. Het nieuwe adres wordt:
          Haus 52, Zimmer 90 (het raam wat direct grenst aan de ingang naar de garages).

Bedankt voor de aankondiging. Na het weer is niets zo veranderlijk als een vrouw, dus ik wacht even met aanpassen van het adres tot de verhuizing een feit is. Graag bericht in dat geval. (A)

Commentaar

Re: Essen, Stahlstrasse 52, Ginger (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door Oniram Bekijk bericht
            Haus 52, Zimmer 90 (het raam wat direct grenst aan de ingang naar de garages).

Bedankt voor de aankondiging. Na het weer is niets zo veranderlijk als een vrouw, dus ik wacht even met aanpassen van het adres tot de verhuizing een feit is. Graag bericht in dat geval. (A)
            Ik bevestig hierbij de verhuizing, vanavond bezichtigd

Ze werkt er nu een paar dagen en bevalt haar veel beter dan haar oude stek.
            Op de nieuwe stek heeft ze een groot bord "G I N G E R" voor het raam hangen. Hangt het bord er, dan werkt ze, anders niet.

Mijn hartelijke dank; ook in het Hookers Bevolkingsregister staat Ginger nu op nummer 52 ingeschreven. (A)

Commentaar

Ginger een keer op een doordeweekse avond bezocht, aangezien ze in het weekend altijd bezet is of niet aanwezig.

Dit hielp, want bij binnenkomst in de stahlstrasse zag ik haar voor het raam zitten. Sprintje getrokken door de stahlstrasse en meteen bij haar naar binnen gevlogen (ben al een bekende, dus ik mag dat )

Ginger vertelde dat de nieuwe kamer nog steeds beviel, maar voor sommige handelingen wel heel klein was. Ze gaf aan dat de ruimte boven haar kamer momenteel verbouwd wordt tot een zeer exclusieve sm-kamer die zij er dan bij gaat huren (moet binnen een paar weken gereed zijn).

Dus Ginger heeft binnenkort 2 kamers tot haar beschikking (ze is goed bezig )

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door stefdev Bekijk bericht
                Ze gaf aan dat de ruimte boven haar kamer momenteel verbouwd wordt tot een zeer exclusieve sm-kamer die zij er dan bij gaat huren (moet binnen een paar weken gereed zijn).
                Vanavond op bezoek gaf Ginger aan dat de exclusieve sm-studio boven haar kamer gereed is.
                Ze probeerde tijdens de sessie met wilde erotische verhalen mij over te halen om de volgende keer een lange sm-sessie in haar nieuwe sm-studio te doen.

Het klonk allemaal wel wild wat Ginger aanbood voor mogelijkheden, maar er hangt dan ook een stevig prijskaartje aan als ik daar op in zou gaan.
                Het prijskaartje weerhoudt mij er waarschijnlijk van om een stap verder te gaan.

Wel een keer een korte sm-sessie van 30min bij haar gedaan voor 100 euro, aangezien Ginger een prachtige vrouw is om te zien en ik haar in het sm-spel 100% vertrouw.

Commentaar

Op de volgende site is wat korte info over Ginger te vinden.
                  De foto toont haar kamer beneden (haar sm-kamer is boven). Helaas geen foto van Ginger zelf te zien.

http://www.bizarrstudio-essen.de/dam...y_ginger/1.htm

p.s:
                  Jammer genoeg is ze een beetje overboekt. Ze is bijna altijd bezet als ik in Essen ben

Commentaar

2 oudere foto's van ginger gevonden
                    Je denkt dat ze niet op de site staat van www.essen-stahlstrasse.de, maar als je wat hackt en de http-string aanpast, krijg je opeens 2 iets oudere foto's van Ginger te zien.

Omdat het iets te lastig is om dit precies uit te leggen, hierbij de foto's van haar:

[IMG]i52.tinypic.com/5x4mxv.jpg[/IMG]

[IMG]i56.tinypic.com/106xbwo.jpg[/IMG]

Commentaar

Wel heel toevallig.
                      Terwijl ik net beschrijf dat ik Ginger al 5 maand niet bezocht heb en haar foto's hier plaats, verscheen ze afgelopen avond tijdens mijn 2e ronde opeens rond 22.15 voor het raam, terwijl de hele avond haar gordijn dichtzat.

Ze zag er vanavond echt adembenemend mooi uit
                      Omdat ik deze kans niet wilde missen, vanavond eens flink in de buidel getast om weer eens compleet van Ginger te genieten.
                      Nou, dit heeft ze dubbel en dwars waargemaakt. 1 van de beste sessies die ik ooit gehad heb.
                      Op kinky gebied heeft ze mij weer wat nieuwe dingen bijgeleerd.

En zoals duitslandfan al aangaf, ze is geen klokkijkster. Ik ben vanavond veel langer binnengeweest dan ik voor betaald hebt.

Het was helemaal top [IMG]i51.tinypic.com/i2u5v7.gif[/IMG]

De vraag blijft wanneer ik haar weer kan bezoeken, omdat ze soms overboekt lijkt

Commentaar

Mijn nieuwsgierigheid is geprikkeld, enerzijds door de superlovende recensies, anderzijds door het onbekende. Ik krijg haar maar niet te zien! Twee keer een glimp, op de rug, twee seconden. Dat is toch karig, in een dozijn bezoekjes an de Stahlstr. Vraag 1: is Ginger puur meesteres of eigenlijk bizarrlady? Vraag 2: spreekt ze Engels?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door politeman Bekijk bericht
                          Vraag 1: is Ginger puur meesteres of eigenlijk bizarrlady?
                          Ginger staat bekend als meesteres (zowel op de site van de stahlstrasse als bij de andere dames).
                          Echter doe ik alleen aan soft-sm en de sessies die ik bij haar gehad heb vond ik haar meer een bizarrlady. Gewoon heel vriendelijk, mocht haar gewoon aanraken en het werd gewoon een leuk spel.

Denk dus dat ze in beide goed is.

Aan het begin vraagt ze altijd wat je do's en don'ts zijn. Zo kan er geen misverstand ontstaan en kun je dus duidelijk aangeven wat je in je sessie verwacht.

Ook wel eens de domina kant van Ginger gezien als ze op de 1e verdieping voor het open raam een oude vent met zweep stond af te rossen die gewichten aan zijn ballen had hangen.

Oorspronkelijk geplaatst door politeman Bekijk bericht
                          Vraag 2: spreekt ze Engels?
                          Geen idee. Praat enkel duits met haar.
                          Zal mij niet verbazen als zij ook gewoon Engels kan. Ze komt als een slimme vrouw over.

p.s:
                          Het blijft dus moeilijk om Ginger te pakken te krijgen.
                          Tussen 2 bezoekjes bij mij zat 5 maand in, terwijl ik toch regelmatig in de Stahlstrasse ben.
                          Ginger is 1 van de dames die veel op afspraak werkt en vaak sessies heeft van 1 tot 2 uur.
                          Heb zelf haar telefoonnummer ook niet, dus je moet echt mazzel hebben als ze een keer voor het raam verschijnt en beschikbaar is.

Commentaar

Het is een echte meesteres want bij een bizarlady is ook normale sex (pijpen, neuken, etc) tijdens de SM-sessie mogelijk en dat is bij haar absoluut niet het geval, tenminste niet de keren dat ik haar bezocht.

Commentaar

Thx DF en Stef. Aan jullie heb ik wat.

Commentaar

Haar e-mailadres staat nu op de site van de studio:

Herringinger@yahoo.de

Commentaar

Kreeg vandaag een onverwachte brief thuis van mijn werkgever dat ik een leuke eenmalige bonus binnenkort ontvang.

Nou, kon het niet laten om vast een voorschotje te nemen en een keer naar Essen gereden op dinsdag.
                                  Tot mijn verbazing was het gordijn van de kamer van ginger gewoon open (iets wat je niet vaak ziet).
                                  Zag haar echter door de ramen van de serre in haus52 koffie drinken met wat andere dames, dus even gewacht.
                                  Na 15min kwam Ginger voor het raam van haar kamer en heb dit buitenkansje niet laten schieten.

Ze was vandaag gekleed in het outfit zoals op de onderste foto van de 2 te zien is.
                                  Voor de sessie even wat gekletst en Ginger vertelde dat ze dinsdagavond en woensdagavond minder afspraken heeft. Vooral als er voetbal zoals vanavond (champions league) is laten veel vaste klanten het afweten.

Heb Ginger een bedrag gegeven, op bed gaan liggen en gezegd dat ik mij totaal laat verrassen. Nou, verrast heeft ze me. Weer compleet wat anders dan de vorige keren. Treed niet details, wat kan zelf nog even niet geloven wat voor perverse dingen ik allemaal vanavond gedaan heb

Commentaar

Op vrijdag de 13e afgereisd naar Essen om scary dingen te doen.

Ik was nog geen 100m de stahlstrasse ingelopen of ik zag Ginger voor het open venster zitten, met bril op. Genoeg wandelaars in de straat, maar niemand maakte aanstalten om naar Ginger toe te lopen. Nou, ik dus wel.
                                    Gevraagd "Bist du frei?" en tot mijn verrassing zei Ginger dat ze deze hele vrijdagavond geen afspraken had staan.

Wil deze maand even wat rustiger aan doen en dus voor het instaptarief a 50 euro gegaan. Echter kreeg ik hiervoor van Ginger een sessie waar menig dominante dame 100 euro voor vraagt.
                                    Een zeer relaxte oliemassage waarbij zowel mijn paal als ballen afgebonden waren. Veel verbale erotiek zoals ik van Ginger gewend ben, laklaarzen likken, teaching waarbij ze mij met haar nagels in mijn ballen kneep en ik geen kick mocht geven en poppers.
                                    Qua prijs/kwaliteit behoort Ginger toch echt tot het topsegment.

De zwarte bril die ze vandaag ophad misstond haar niet. Moest even wennen, maar het heeft ook wel iets.

Commentaar

Voor de verandering Ginger weer eens bezocht. Kwam eigenlijk voor Victoria naar Essen, maar die was bezet en had geen zin aan wachten.

Ginger zag er weer adembenemend uit vanavond. Ze had zich gothic-achtig opgemaakt en droeg een zwarte lakbroek met een rits erin van voor naar achter. Daarover heen laklaarzen. Helaas wel een stoffen topje aan.

Ter info (vakantie Ginger):
                                      Ginger neemt in augustus 2011 een aantal weken vakantie

Commentaar

Eindelijk trof ik Ginger eens aan in Essen; onmiddellijk naar binnen gestapt. Hoewel ze een streng en klassiek domina uiterlijk heeft, komt ze tijdens de kennismaking bijzonder vriendelijk over. Ze neemt de tijd om zich een idee te vormen van je voorkeuren en je drijfveren, en dan gaat de klok pas lopen.
                                        In deze kennismakende sessie kwam niets langs dat voor mij nieuw was, ik zou het zelfs in steno kunnen vertellen:
                                        een milde CBT en tepelspel, teasing, een strapon-sessie, face-sitting, meer teasing en verbale erotiek, en een hoogtepunt. Maar als ik het zo vertel, doe ik Mrs. Ginger tekort. Haar "presence" is echt indrukwekkend, en alles wat ze doet sorteert effect. In schaatstermen: iedere klap is raak. O ja, ik heb ook klappen gehad.
                                        Ginger (ik schat haar 35) is gekleed in zwarte lak, ze heeft halflang zwart haar en vuurrode lippen, een gave huid en een lange hals die overgaat in zeldzaam sexy schouders. Haar figuur is statig, minstens 1.75, slank maar nergens mager, prachtig in proportie. Kijk in haar donkerbruine ogen, en je ziet de intelligentie, de humor, en het diepe, diepe zelfvertrouwen dat een domina nodig heeft.
                                        Het kostte mij maar een paar minuten om me over te geven, en dat is toch hetgeen wat je het liefste doet. "OK, jij bent de baas, je verstaat je vak, ik laat het verder allemaal maar gebeuren".
                                        Ginger kan die verantwoordelijkheid prima aan. Ze is verbaal ijzersterk, al hoor je wel dat sommige teksten deel uitmaken van een vast repertoire. Maakte mij niks uit, als zulke lippen zulke woorden fluisteren, zo dicht bij je oor, dan bonkt het bloed. Ik verliet het pand als een gelukkig man, en ga deze magnifieke dame vaker bezoeken.

Commentaar

Re: Essen, Stahlstrasse 52, Ginger(uitstekend)

Ginger is (helaas voor ons) gestopt.
                                          Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar