Essen, Stahlstrasse 50, Laura

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Essen, Stahlstrasse 50, Laura

Vanavond (2 januari 2010) eerst in duisburg geweest. Duitslandfan had een tip gegeven, maar het bleek toch een andere dame te zijn.
    Op een gegeven moment begon het te sneeuwen en snel in de auto gesprongen.
    Echter op de A40 toch richting Essen gereden.

In Essen kwam ik in een sneeuwstorm en een dik pak sneeuw terecht. Parkeerde me auto op de grote parkeerplaats ertegenover, maar me achterbanden begonnen weg te slippen (zomerbanden). Reed net een politiewagen langs en die boden aan om te drukken. Auto iets verder geparkeerd op een parkeerplek waar iets minder sneeuw lag.

Essen was zo goed als uitgestorven. Liep door zware sneeuwval, en kon de dames maar slecht spotten, tot ik langs haus50 liep en een leuke dame compleet in lak zag.

Ze heet Leila, itialiaanse, schat haar eind 30, volle kont, gekleed in een soort laksuit, met hoge zwarte laklaarzen erover en om de middel een brede lakriem.
    Ze werkt maandag t/m zaterdag vanaf 18.00 tot 02.00/03.00.
    Ze zit in stahlstasse 50, kamer 96 (links naast het nisje).

Eenmaal binnen zag ik een hoop sm materiaal, waaronder een kooi.
    Dacht Oei, maar ze was zeer vriendelijk en ging op me wensen in van een oliemassage.
    Lekker op bed en ze heeft me eerst warm gemaakt, want was half bevroren door die sneeuw buiten.
    Mocht overal aankomen (laklaarzen, laksuit, kont, borsten).
    Tijdens de oliemassage vroeg ze vriendelijk of alles naar wens was, of ze te snel of langzaam ging.
    Op een gegeven moment had ze door dat ik me hoogpunt bereikte en ze vroeg ik al wilde of rustiger aan, want ik had nog wat tijd. Was tegen het hoogtepunt aan, dus gezegd dat het wel mocht. Tijdens het wassen naderhand verontschuldigde ze zich dat ik te vroeg gekomen was, ik had nog 10min gehad. Ik haar gezegd dat ik het zelf wilde en haar service uitstekend vond.

Toen ik wegging kwam ik weer die politie tegen die net een rondje stahlstrasse hadden gedaan. Wilde de weg oversteken, maar ze kwamen er net aangereden. Stopten en gaven me een net gebaar dat ik van hun voorrang kreeg. Aardige jongens, die duitse politie.

Terugweg naar huis door de sneeuw 2uur10min over gedaan, wat ik normaal in 1 uur doe. In Essen voor mij slipte een RAV4x4 toen deze voor een stoplicht wilde remmen. Bij mij grepen allerlei programma's in die mij auto gelukkig op tijd stopte. De RAV parkeerde zichzelf tegen de middenberm.

Op de A31 lag een auto op de kop in de sloot van de autobahn.
    Gelukkig heelhuids thuisgekomen op me zomerbanden, maar de komende weken toch maar beter niet gaan als het nog winterweer is.

Re: Essen, Stahlstasse 50, Leila (goed)

Volgens mij is dit Laura en niet Leila.
    Geeft de lekkerste natursekt die ik ooit geproefd heb.

Groeten van Laura fan, Popper

Commentaar

Vanavond Essen weer eens bezocht en zag 3 mooie dames in lak.

Aangezien ik deze Leila (of Laura volgens popper) al eerder bezocht had en goed bevallen, dus maar voor haar gekozen.

Jammer genoeg vond ik de sessie vanavond zeer tegenvallen. Niet dat het slecht was, maar kreeg het idee dat ze gehaast was. Ze was ook niet spraakzaam en kreeg halverwege de sessie het slechte gevoel dat ik de 50 euro beter bij een andere dame had kunnen spenderen.

Jammer, het 1e bezoekje bij haar vond ik goed. Vond het vanavond zeer matig. Misschien had ze een offday. Pas na de actie kwam ze er pas achter dat ze geen keukenrol op de kamer had. Kon dus minuten liggen wachten tot ze een keer met wat keukenrol terugkwam.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door popper Bekijk bericht
        Volgens mij is dit Laura en niet Leila.
        Groeten van Laura fan, Popper
        @Moderator:
        Haar naam is inderdaad Laura (bevestigd door een medewandelaar waar ik mee chat en hij heeft gisteravond met haar gepraat)

Dankuzeer. Naam aangepast. (A)

Commentaar

Aan het werk...
        X