Essen, Stahlstrasse

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Essen, Stahlstrasse

Naam: Essen, Stahlstrasse

Adres: Stahlstrasse, Essen

Aard: raamprostitutie

Prijzen: vanaf EUR 30,- voor een standaardbehandeling pijpen en neuken

Algemeen:
    De Stahlstrasse in Essen bestaat al erg lang, meer dan 100 jaar. Veel gevarieerd aanbod vanaf € 30,-. Er werken zelfs Nederlandse vrouwen. Van recht op en neer, lack, leder en SM tot excentriek. De Stahlstrasse heeft ca 120 ramen. Onderhandelen en duidelijke afspraken heb ik gemerkt is wel belangrijk om te krijgen wat je wilt.

Hookersleden die de Stahlstrasse bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan Lalande) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.

Re: Essen, Stahlstrasse

De huizen in de buurt van de ingang van de straat, daar zijn de dames die AO doen.
    Latinas in de huizen links, als je net de straat binnen loopt.
    Frans taligen in het huis rechts.

Soms AO voor de standaardprijs €25 - €30,
    advies: betaal niet meer dan €50 - €60 voor AO.

Op nummer 56, het linker raam, staat een vriendelijke, oudere frans talige die AO doet. En dat doet ze niet uit armoede want ze rijdt, goed gekleed, in een gloednieuwe mercedes.

Commentaar

Stahlstrasse in Essen is leuk om even te kijken wees gewaarschuwd over het algemeen is het hier uitpezen geblazen en de boel bedonderen.
      Dit wordt alom op diverse duitse forums beschreven, ga liever naar Oberhausen, Duisburg of Bochum, laat ook Dortmund links liggen
      Als je er naar toe gaat het is achter de Ikea in het centrum parkeren kan pal voor de ingang van de straat

groeten Keesje

Commentaar

Voorige week was ik in deze straat.

De recenties waren niet bepaald positief.
        Gewapend met slechte recenties kwam ik uiteindelijk aan op de stahlstrasse.

Hier geen inpandige peeshokjes als Krefeld en duisburg.
        Maar ramen ala de wallen.

Het geheel was zeer overzichtelijk.
        Je kon alle wandelaars goed zien.
        Een anonieme, of terugetrokkewandeling maken is daar niet mogenlijk.

Totaal anders dan de wandelgangen in Krefeld en Duisburg, waar nog eenigsinds een rustige teruggetrokken wandeling mogenlijk is.

Helaas moet je flink door Essen heen rijden.
        Duisburg licht vlak bij de autobaan.

De dames waren in de middenmoot.

Negens een plekje om te piesen, matige dames, en slechte recenties, hebben besloten om de dames links te laten liggen en snel terug te keren naar de vulkanstrasse in Duisburg.

Voor mij geen stahlstrasse meer.
        1x en nooit meer.

Een tegenvaller dus.

.357 magnum

Commentaar

Ik kom hier regelmatig omdat er veel meesteressen en bizzarladies werken. Hier is nog een kaartje van de Stahlstrasse.

http://www.mst-essen.de.vu/

Hier nog een site:

http://www.essen-stahlstrasse.de/home.html

Commentaar

Ben afgelopen nacht weer eens in deze straat geweest, ditmaal vond er buiten op de stoep een SM-sessie plaats. Een lelijke oude Meesteres duwde een reusachtige dildo in de vorm van een kabouter in de reet van een naakte kerel. Daarna kreeg die vent nog een paar zeer harde slagen met een zweep zodat hij echt keihard schreeuwde. Bijna alle wandelaars die in de Stahlstrasse aanwezig waren stonden vanaf een afstandje te kijken en te lachen, helaas maakte de politie die vaak een rondje door de straat rijd een einde aan dit alles. Toen die kerel later de straat uit liep keek hij strak naar de grond om oogcontact te vermijden met de wandelaars die hem uitlachtten.

Commentaar

Een zeer mooie plattegrond van de stahlstrasse en ook iets nauwkeuriger:

http://www.bordellcommunity.de/plaene/stahlstrasse.htm
              (Deze link werkt niet rechtstreeks, kopieer de link en plaats dan deze in de adresbalk van je browser)

Commentaar

Op het kaartje van de stahlstrasse staat de eettent "imbiss" waar de taxi's altijd geparkeerd staan, maar toko was altijd dicht.

Vanavond stond er opeens bij de imbiss een bord "neu geöffnet", dus je kunt in de stahlstrasse weer een ranzige hap scoren.

Commentaar

Vlakbij de Stahlstrasse is er ook een Mac-donalds en Burgerking, dat lijken mij betere plaatsen om wat te gaan eten.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Duitslandfan Bekijk bericht
                    Vlakbij de Stahlstrasse is er ook een Mac-donalds en Burgerking, dat lijken mij betere plaatsen om wat te gaan eten.
                    Klopt.
                    Mac-donalds wist ik al te zitten, maar ben niet zo'n mac ganger.

Burgerking vorige week in Essen ontdekt en een heerlijke hamburger gegeten.

Commentaar

Een site gevonden van Haus 46 - 48 in Essen:
                      http://www.bordell-essen.de/index.htm

Commentaar

Algemene waarschuwing: Bij diverse ramen in Essen moet je 3 trapjes op. Zeer gevaarlijk!!!

Zag vanavond mijn russische favo bij een andere dame op de koffie-visite. Ze wenkte mij en liep dus die 3 trapjes op naar die kamer. Ze kwam aan de deur en vroeg of ik haar wilde bezoeken. ik zei "ja" en ze deed de deur open om met mij mee door de stahlstrasse te lopen naar haar eigen kamer.

Echter bij het naar beneden stappen miste ik de onderste tree en flikkerde achterover op de grond.
                        Ik was al wat bekend in de stahlstrasse door mijn vele bezoekjes bij diverse dames, maar nu ben ik ongewild bekend geworden . Een gros van de dames zag mij van het trapje flikkeren (en nee, geen drank of drugs. 100% nuchter).

Gelukkig nog jong en vitaal, dus geen pijn en geen last. Mijn russische favo had medelijden met mij en begeleidde mij liefdevol naar haar kamer.

Commentaar

Ter info:
                          Elke 1e vrijdag van de maand is in Essen koopavond tot 24.00!!!!

Rond de stahlstrasse zijn dan alle ketens open, zoals de Ikea, Kroger einrichtungshaus en het grote winkelcentrum bij het grote verkeersplein.
                          Je kunt je auto op deze avond dus ook gratis parkeren bij deze winkelcentra.

Commentaar

Snapt iemand de dames in de stahlstrasse die op de 1e verdieping voor het raam gaan zitten?
                            Ik krijg geen contact met ze. Moet je dan midden op straat gaan zwaaien en roepen om in contact te komen?

Vanavond in haus46 stond een dame in lak op de 1e verdieping in lak voor het raam. Zo op straat en in de stromende regen zag ze er wel aardig uit. Ze wenkte mij, maar geen idee hoe ik contact moest leggen.
                            Na de serre gelopen en een oost-europese meid deed open en zei dat ik naar de 1e etage moest lopen.
                            Daar aangekomen stond die lakmeid daar (van dichtbij zwaar tegenvallend) en liep naar de kamer.
                            IK zo, "stop even, wil eerst onderhandelen". Haar antwoord "Je hebt al voor me gekozen en je bent al binnen. Starttarief is 70 euro voor 30min".
                            Had meteen de gedachten, moet hier weg. Gezegd dat ik maar 50 bij me had en bij moet pinnen. Omgedraaid en trap afgelopen. Ze schreeuwde nog na dat 50 euro wel akkoord was en dat de andere dames in de serre mij moesten tegenhouden.
                            In de serre meteen deur losgedaan en gebouw verlaten.

Daarna maar mijn russische favo Carolina bezocht, omdat ik dan gewoon weet dat ik goede sessie krijg en waar voor mijn geld heb.

Commentaar

Gisteren voor de eerste maal in deze straat geweest. Ik werd meteen in het begin van de straat gewoon op straat aangesproken en dan nog wel door een dame die Nederlands sprak maar toch maar snel doorgegaan want vond dit maar vreemd dat ze daar stond te tippelen.

Meteen zag in enkele dames in latex of leer wat me deed vermoeden dat hier wel kinky dames zouden zitten maar bleken toch eerder echte Meesteressen te zijn.

Ik was gisteren eerst al in Duisburg en Oberhausen geweest en daar zit dus echt geen enkele dame in latex, leer, lak want ik toch wel best vreemd vind voor Duitsland.
                              Misschien kan ik nog eens kijken in Bochum, Dortmund, Dusseldorf of daar wel kinky meiden zitten in latex, leer of lak.

Commentaar

Stahlstrasse in streetview (helaas is de auto de stahlstrasse zelf niet ingereden).

http://maps.google.de/maps?f=q&sourc...12,337.83,,0,5

http://maps.google.de/maps?f=q&sourc...6,0.01929&z=16

Commentaar

Naast de stahlstrasse zit de parkeergarage van de Kroger.
                                  Hier kun je overdag tot 21.00 (en elke 1e vrijdag van de maand tot 24.00) de auto gratis in parkeren.
                                  Vanuit de parkeergarage heb je een prachtig uitzicht op de stahlstrasse.

Waarschijnlijk hebben meerdere personen dit gedacht, want kwam onderstaande clip op internet tegen waarbij iemand vanuit de parkeergarage een video heeft gemaakt in de stahlstasse en met tekst voorzien:
                                  http://www.myspace.com/video/vid/2031195159

Commentaar

Afgelopen avond (29-12) stahlstrasse weer eens bezocht.
                                    Wat een sneeuw!!!. Auto maar geparkeerd 800m verder bij een burgerking, die parkeerplaats was nog redelijk begaanbaar.

De stahlstrasse was niet geschoond, denk tussen 20 a 30cm sneeuw. Was 1 wandelpad gemaakt, maar die was spekglad. Was vasthouden aan de ramen om je te kunnen voortbewegen.

Bezetting was dus tussen kerst en nieuwjaar met al die sneeuw dus ook mager.
                                    Bij mijn favo Carolina beland (die wel werkte), omdat er verder weinig te genieten viel in de stahlstrasse.

p.s:
                                    Stoepen rond stahlstrasse waren redelijk schoon, maar spekglad.
                                    Wacht even tot de sneeuw weg is, voor ik de stahlstrasse weer bezoek

Commentaar

Zat net even mijn recensies te bekijken en kom erachter dat ik 3 Tina's heb bezocht

Dit is wel erg verwarrend (kom zelf bij het lezen van mijn Tina recensies ook even in verwarring). Even voor de duidelijkheid:

Tina 1 - Stahlstrasse 44, kamenr 116:
                                      Duitse blonde van rond de 40 die vaak in rood lak werkt

Tina 2 - Stahlstrasse 56, kamenr 78
                                      Duitse blonde van rond de 40 gekleed in zwart leer/lak

Tina 3 - Stahlstrasse 54, kamernr 85
                                      Poolse wat stevige blonde dame tussen 25 a 29 jaar oud. Draagt vaak een lederenrok

Commentaar

De site van haus 50/52:
                                        http://www.bizarrstudio-essen.de/

Bij anwesenheit zie je wanneer welke domina / bizarre lady op welke dag aanwezig is. Helaas geen foto's van de dames

p.s:
                                        Site is sinds vandaag in de lucht (nog niet alles werkt)

Commentaar

Wat mij de laatste tijd opvalt in Essen dat je de betere dames haast niet meer voor het raam ziet staan.
                                          Als ze een keer voor het raam verschijnen en je vraagt of je binnen kunt komen, krijg je tegenwoordig vaak het antwoord "Ich habe ein termin, ich warte auf eine kunde".

Dit wordt wel nadelig. Je moet bij sommige dames in de stahlstrasse bijna een afspraak maken om ze nog te kunnen bezoeken.
                                          Aangezien ik altijd op de bonnefooi ga, niet weet hoelaat ik er precies ben en eerst het aanbod wil zien, heb ik weinig behoefte om op afspraak te komen.

Krijg de laatste weken van de bezochte dames ook steeds hun telefoonnummer met het antwoord dat ik met ze af moet spreken.

Op deze manier wordt het er niet gezelliger op, want het ziet er steeds rustiger uit bij de ramen in de stahlstrasse. Dit omdat veel van de dames dus gewoon in de kantine of op de kamer wachten tot hun volgende afspraak langskomt.

Commentaar

Klopt die ervaring heb ik ook daarom kom ik nog maar weinig in de Stahlstrasse en ben nu veel vaker in Golden-time.