Aankondiging

Inklappen

Plattegronden Duisburg

Bekijk volledig bericht
Bekijk minder

Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Kim ( D.Rep) (k603)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Kim ( D.Rep) (k603)

Weer een nieuw pareltje ondekt,Kim uit de Dominicaanse Republiek,slanke dame met mega mooie grote kont ,wespetaille en grote borsten DDcup sillis,vrijdag gaat ze weer terug naar haar verblijfplaats in Spanje (ze is nu 1maand op de Vulkan)om dan op 20juni voor een lange tijd terug te komen naar Duisburg.Dit is voor mij de nieuwe topper,haar service is piccobello,had niet gedacht dat ik nog zo een super dame zou ontdekken
    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 08-05-17, 14:26.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Kim ( D.Rep) (k603)

Afgelopen zaterdag op zoek geweest naar Kim. Haar naambordje was wel aanwezig, maar ik heb
    Kim helaas niet kunnen spotten. Binnenkort maar een nieuwe poging wagen

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Kim ( D.Rep) (k603)

@wippertje09

Gisteren rond 18 uur gezien op haar kamer.
      Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 29-06-17, 12:08. Reden: quote aangepast

Commentaar

Ik heb gisteren ook een dame met deze omschrijving bezocht. Ze komt uit de Dominicaanse Republiek en ze is zonnebank bruin gekleurd en blond toch? Ze heeft op haar billen twee kleine tattoeages toch?

Commentaar

Donderdag Kim Kardashian look alike nog eens bezocht,zij heeft de mooiste en geilste ass van de vulkan,wat een lekker ding

Commentaar

Ik heb afgelopen donderdag deze dame ook bezocht. Ze is wel een mooie meid maar vond haar service zwaar tegenvallen. Bepaald een praatster is zij ook niet. Tijdens de missio hield ze zelfs haar vingers ertussen en in de doggy nam ze zo'n rare positie aan dat neuken gewoon niet mogelijk was. Toen ik haar vroeg haar benen te spreiden begon ze zelfs in het Spaans te vloeken. Maar goed dat ik geen woord Spaans versta ! Alles verliep zeer plichtmatig en tijdens dat ik mijn kleding aantrok zat ze constant op haar mobiel te gapen.
            Nee, hier kom ik nooit weer!
            Volgende week voor de verandering maar eens naar Amsterdam want Duisburg valt de laatste tijd echt zwaar tegen. In Eros trof ik afgelopen donderdag avond slechts 4 meisjes aan. Gewoon 90% van de kamers staat er daar leeg. Wat is hier aan de hand? Ik weet zeker dat door die nieuwe prostitutiewet veel meisjes zijn vertrokken richting het buitenland.
            Laatst gewijzigd door les gold; 10-09-17, 20:23. Reden: quote verwijderd

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door plastik Bekijk bericht
              Ik heb gisteren ook een dame met deze omschrijving bezocht. Ze komt uit de Dominicaanse Republiek en ze is zonnebank bruin gekleurd en blond toch? Ze heeft op haar billen twee kleine tattoeages toch?
              Dit ging trouwens over Wanda. Kende haar naam nog niet destijds.

Commentaar

Mijn eerste bezoek aan Kim gebeurde een paar maanden geleden toen ik eigenlijk op Wanda aan het wachten was, deed Kim de deur open verderop. Toen ik haar in de deuropening zag staan viel m’n mond zowat open pff. Wat een body, zelfs Kim Kardashian mag er jaloers op zijn. Nog grotere en rondere billen dan Wanda gewoon. Maar volgens mij had ze er geen zin in die nacht, want ze wou eigenlijk haar deur dichtdoen terwijl, ik haar nog snel aansprak.

Ik dus naar binnen, betaald en genieten maar. Haar blaastechnieken waren zeer aangenaam, maar nogal al van korter duur dan de gemiddelde vrouw bij de Vulkan. Toen 2 standjes met haar gedaan en klaar. Ze praatte niet echt veel, maarja daarvoor kwam ik ook niet. Het kwam niet altijd van harte maarja, ik hoop dat ze niet met Wanda samen uit Duitsland is vertrokken.

Commentaar

Ook Kim heeft mij persoonlijk verteld dat ze niet meer terugkeert naar de vulkan na nieuwjaar wegens niet de juiste documenten,ze zit in Valencia spijtig,zal haar mooie grote ass missen

Commentaar

Ok en wie is de alternatieve ‘kim kardashian’ dan in duisburg?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Eagle99 Bekijk bericht
                      Ok en wie is de alternatieve ‘kim kardashian’ dan in duisburg?
                      Dat was ook gelijk mijn gedachte, maar ik ben bang dat er geen alternatief is voor zo’n perfecte ass bij de Vulkan. Ik vind haar trouwens meer lijken op de huidige Lela Star, ook qua ass. Die van Kim ziet er nog steeds beter uit en qua lichaam ook.

Commentaar

Aan het werk...
                      X