Duisburg, Vulkanstrasse 26, Nita (k609)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 26, Nita (k609)

Ondanks dat het op de Vulkan momenteel kommer en kwel is, zijn er toch af en toe nog wel een paar toppertjes aan te treffen. Opgemerkt moet wel worden dat dat er wel steeds minder worden. Maar goed, dat is weer een andere discussie. Voor een top-dame als deze leuke en zeer knappe Nita uit Rusland is dat alleen maar een voordeel. Immers, zij plukt de vruchten van deze situatie. Ze is dan ook zeer vaak langdurig bezet. Naja, als je al het zigeunergeweld op de Vulkan hebt overleefd kom je als vanzelf wel bij deze vriendelijke, goedlachse en hoog erotische liefdes-fee terecht. Ze heeft momenteel trouwens haar kapsel rood geverfd. Een keer iets anders maar ik moet zeggen dat ik haar blonde haardos mooier vond staan.

Momenteel is ze aan te treffen in kamer 607 naast haar vriendin Milena die overigens in kamer 606 werkt. Het betreft dus de reeks kamers achter op de parking van het Eros26 gebouw. Ga maar kijken, kan niet missen, haar naam staat op het raam van de desbetreffende kamer geplakt. Momenteel is ze er trouwens eventjes tussenuit geknepen. Ik heb vernomen dat ze er vanaf 19 mei weer zal zijn. Dus vanaf volgende week dinsdag. Jaja, wachten duurt altijd lang.

Ik zal hier niet berichten op basis van één enkel bezoekje aan haar omdat ik haar al vele malen heb bezocht. En dat is niet voor niets. Deze dame weet namelijk hoe ze een man moet behagen. Ik vond de sex met haar "hors categorie". Vooral haar stevige pijpkunsten zijn éénmalig op de Vulkan. Ze zuigt en lebbert aan je edele delen alsof ze zo'n lekkere zuurstok in haar mond heeft die je vroeger op de kermis kocht. Ze kan er maar geen genoeg van krijgen. Over de overige standjes had ik overigens ook nooit iets te klagen. Met haar energieke jonge lichaam ramt ze je in de cow-girl bijna door haar bed en man, man, dan heb ik het nog niet gehad over die heerlijke doggy tegen haar overheerlijke zachte billetjes. Een droom voor iedere man in Nederland om met zo'n knappe jonge meid een keer wilde sex te mogen hebben want echt, als dit dametje zich ontdoet van haar schaarse kledij kijk je je ogen uit! Haar hele lichaam is van een ongehoorde schoonheid voorzien van prachtige vrouwelijke rondingen zoals Hobbele ze graag ziet. Haar B-cupjes zijn één van de mooiste die ik ooit zag. Naja, oordeel zelf maar ééns want in Duisburg kan deze droom momenteel werkelijkheid worden tegen overboeking van de nodige doeko's en het hebben van een leuke "klik" met deze knappe jonge en zeer belangrijk!! zeer frisse dame. Een soort dame dat je in de Duitse red lights helaas steeds minder tegenkomt en daardoor bijna met uitsterven bedreigt is. Jammer, en dan te bedenken dat Eros26 zo'n 4 jaar terug overladen was met dames zoals Nita.
    Haar buurvrouw en vriendin Milena is trouwens ook een aanradertje. Ik denk dat een triootje met deze 2 leuke dames er wel een keer in zit.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Nita (k607)

Na een werkdag redelijk ver van huis besloot in een omweg van 70 kilometer te maken voor de Vulkan.

Vanavond heb ik Nita voor het eerst bezocht. Ze is een hele lieve meid die best in is voor een praatje. Ze spreekt vloeiend Duits omdat ze in Duitsland is opgegroeid. Nita heeft een mooi donker lichaam en bruine ogen. Nu heeft ze haar haren zwart geverfd. Ze geeft zelf aan dat ze af en toe van verandering houdt. Ze heeft een tatoeage in haar zij. Haar mooie harde tepels maken het helemaal compleet. Ben er nog niet helemaal zeker van of die helemaal naturel zijn. Ook haar lippen zijn misschien een beetje 'bijgewerkt'.

Haar pijpkunsten waren inderdaad zoals Hobbele zegt prima. Ze zuigt goed door en alleen dat al is een feest.

Na het pijpen vroeg zij aan mij of ze op me mocht komen. Natuurlijk mocht dat, want dat heb ik het liefst. Ze bewoog haar poesje alle kanten op. Soms hard, dan weer wat zachter en lekker diep erin daar heeft ze ook geen moeite mee.

Het kon dan ook niet anders dat ik heerlijk klaarkwam.

Nita is echt voor herhaling vatbaar en een van de toppers op de Vulkan. Het overige aanbod was inderdaad redelijk matig. Maar goed, nog steeds is er prima kwaliteit te vinden. Wel jammer dat de echte toppers vaak lang bezet zijn.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Nita

Laatste keer dat ik haar heb bezocht was maandag 28 december, zo net na de feestdagen. Was weer top.

Lekkere pijpsessie en ondertussen met die heerlijke borsten spelen. Daarna kwam ze op mijn pik zitten en begon me heerlijk te berijden. Zachtjes heen en weer en daarna flink hard door gehurkt boven mijn kleine Johannes plaats te nemen. Ontzettend lekker en ik kwam al snel klaar.

Nita is een lieve, aardige meid die zeker niet te beroerd is om een gesprek aan te gaan. Herhalingsgevaar is groot. Jammer dat ze bijna altijd bezet is.

Commentaar

Onlangs heb ik deze dame ook bezocht. Ik was er op een doordeweekse dag en omstreeks 19:00 uur verscheen ze in haar deuropening. Ik begreep echter dat ze normaal gesproken doordeweeks aan het einde van de middag al stopt. Ook zaterdagavond zie ik haar bijvoorbeeld niet vaak. Daarnaast is ze, bij aanwezigheid, vaak langdurig bezet door vaste klanten. Enig geluk of planning is dus wel nodig om haar zonder afspraak te treffen.

Ik had haar al langer op mijn lijstje staan (gezien de recensies hier) en heb haar vriendin Milana ook al eens bezocht. Het heeft echter dus even geduurd voordat ik haar aantrof. Ze had een nette jurk aan van stevige stof die niet erg haar lichaamsvormen volgde en ook weinig huid liet zien (iets wat dames prima op kantoor zouden kunnen dragen) dus ik had dan ook even de indruk dat ze nog niet begonnen was met werken maar dat was onterecht. Zelf kan ik het wel waarderen als een dame er stijlvol gekleed bijstaat, dat laat tenminste nog iets aan de verbeelding over en onderscheidend is het zeker gezien hoe de rest erbij staat of ligt. Ik ben graag bij daglicht aanwezig in Duisburg en vind het leuk om dan de dames te zien arriveren. Er zijn maar weinig dames die er op zo'n moment aantrekkelijk uitzien, Nita is daar wat mij betreft beslist één van.

De afspraken waren snel gemaakt, 70 Euro om elkaar wederzijds oraal te verwennen (pzc en beffen). Voor klasse dames als Nita, Milana, Melissa, Loredana en in het verleden Olga zijn dat normale prijzen. Toen ze uit de kleren ging was er toch wel een lichte teleurstelling gezien de soms euforische berichten hier. Ze heeft inderdaad een grote tatoeage aan de zijkant van haar lichaam en nog een paar kleinere op andere plaatsen (persoonlijk ben ik daar niet zo'n liefhebber van). Daarnaast is goed te zien dat ze richting de 30 jaar gaat. Haar (volgens mij bijgevulde) borsten zijn het gevecht met de zwaartekracht aan het verliezen en een beginnend buikje is duidelijk zichtbaar. De andere genoemde dames zijn ook niet allemaal even strak meer, maar kan ik desondanks uitermate sexy vinden, dus voor mij is dit niet perse bezwaarlijk. Als je echter een teenage hardbody zoekt dan kan je Nita beter overslaan.

De sex was echter bovengemiddeld. Het orale werk doet ze met de nodige variatie en ze gebruikt daar ook goed een hand bij. Haar vriendin Milana pijpt erg monotoon en traag wat mij niet tot een hoogtepunt brengt. Ik ken enkele dames in Duisburg die ik persoonlijk beter vind op het orale vlak, maar ze is bij mij wel op de shortlist gekomen voor als ik daar weer ben. Persoonlijk vind ik Nita iets te professioneel overkomen. Ze maakt duidelijke afspraken, let op de tijd en laat weinig van zichzelf zien in de gesprekjes die ik met haar had. Er zijn daar andere dames in dezelfde prijsklasse die een betere GFE geven, maar iedereen kan natuurlijk een andere klik hebben of iets anders zoeken in een dergelijk contact. Kortom; voor mij was dit een goede ontdekking en ik verwacht haar nog wel eens te bezoeken als de paar dames die ik hoger aansla niet aanwezig zijn.

Commentaar

Ook bij Nita geweest duurde tijdje voor ik dr eindelijk zag, was met vaste klandizie langdurig afgesproken, wat ze normaliter prefereert, maar was wachten meer dan waard...Ze kwam naar buiten om een champagne koeler terug te brengen, ik dacht nog effe langer wachten, want dr uitstraling sprak me gelijk aan.... mooie en spontane meid om te zien... tjonge wat een sexbeest is ze, en mooie is ze geniet in volle teugen mee.

Waarom hebben we niet meer van deze geweldige (Siberische/Russische) toppers dichterbij zitten? ??

Afgesproken voor 70 beetje massage om te beginnen, over gegaan in geile pijp sessie, ze lust hem rauw zo je zo denken, wat een mondje en wat ze ermee doet, geen puntje wordt overgeslagen, moet moeite doe om niet al te komen. ...
          Vervolgd met 69,er wat mooie en lekkere gerechten die je dan te proefden krijgt... Na tijdje over gegaan op missionaris en doggy om uiteindelijk met hen full hand massage tot een hoogtepunt te komen.
          Een echte aanrader, nog beetje na gekletst over oorsprong van dr, en ook de oorspronkelijke bewoners van dr thuisland....
          Ze is nu met vakantie tot cirka medio oktober vertelde ze me nog, gelijk afgesproken voor vervolg sessie 3e week oktober... (gelijk maar voor uurtje) Haar nog kleine tip extra gegeven, meer dan verdiend met zo'n inzet van dr...
          Jammer zo lang dr niet te kunnen bezoeken... aftellen is begonnen..
          Trouwens weekends werkt ze bewust niet, meestal doordeweeks zo rond 13 tot uur of 19 a 20..bijna hoofdzakelijk met dr vaste bezoekers op afspraak, maar met wat geduld kun je dr misschien keer tussendoor treffen....

Commentaar

Kamernummer is 609

Commentaar

Vanmiddag bij Nita weer samen sterren geschoten, niks aan toe te voegen, zie hierboven, is een van de grote Sterren hier op de Vulkahn, een echte aanrader, moet oppassen want haar orale kunsten zijn zo goed dat ik als ik niet oppas al over de finish ben...
              m

Commentaar

Aan het werk...
              X