Stammtisch Duisburg

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Na 4 maanden vandaag weer eens de Vulkan bezocht. Het was er druk. Ontzettend veel wandelaars. Bezetting was oké, maar veel dames natuurlijk bezet. Er zaten genoeg toppers bij. Ook meiden die ik al een tijd niet had gezien, zoals Elisa uit Roemenië. Daar had ik altijd wel een klik mee. Vooral Haus 16/17 was goed bezet. De loods op 26 was minder, vooral het buitenstuk bijna niemand. Omdat ik iemand bij me had en het niet te laat wilde maken alleen nog Haus 25 gedaan. Dit was ook goed bezet. Helaas Anna aus Cuba vandaag vrij. In Haus 16/17 een sessie gedaan met Luna uit de Dominicaanse Republiek. Ze had een mooie lekkere grote reet.
    De Vulkan is zeker niet dood. Lijkt of er langzaam meer leven in begint te komen. Of het echt wordt zoals vroeger weet ik niet, maar misschien moeten we met iets minder tevreden zijn. Het blijft een koopje om voor 30 euro een pleziertje te beleven. Mooie meiden zijn er echt nog zat. Kritisch mogen we zeker zijn, maar laten we ook weer niet te negatief zijn als het over het Duisburgse Rotlichtviertel gaat.

Commentaar

• Gisteren 11-12-2018 nog eens naar Duisburg gaan wandelen onder de groene toren ,deze is weer zichbaar,ook haus 21 is weer helemaal open en mooi vernieuwd,alleen de toppers van dit mooie haus waren niet aanwezig zoals Alina erdbeer,Bianca Brazil en de blonde Daria,wel nieuwe dames waaronder enkele Africaanse,het blijft een aantrekkelijk redlight district

Commentaar

• Afgelopen vrijdag was ik er begin van de avond en de bezetting was heel erg goed. De dames klaagde alleen over weinig klanten. Ikzelf vond het wel prettig dat het rustig was en dat ik niet tussen groepjes vervelende gastjes hoefde te lopen die toch niet naar binnen gaan en alleen die vrouwen lopen te vervelen. Uiteindelijk bij Anna (Cub) naar binnen gegaan. Dat is altijd wel een feestje.

Commentaar

• Weet iemand de naam van de dame die in 48zit en dan deur nummer 3. Vergeten te vragen maar wil een recensie schrijven.
          als dit niet de plek is hoor ik het wel.

Commentaar

• 48? met nummer 3?
            Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 19-12-18, 07:31.

Commentaar

• Stond nummer 48 op het pand en nummer 3 op de deur. Het waa een Poolse dame.
              Ben nogal nieuw in Duisburg dus ken alle bamen niet.
              Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 19-12-18, 07:31.

Commentaar

• Monika heet zij
                Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 19-12-18, 07:30.

Commentaar

• Mann zusammengeschlagen und beraubt im Duisburger Rotlichtviertel
                  https://www.waz.de/staedte/duisburg/...216075099.html

Commentaar

• Het was de bedoeling om vanavond na vulkan te gaan. Helaas zegt een kameraat voor vanavond af. Ik vraag mezelf af om morgen in de avond te gaan. De vraag is? Is er voldoende aanbod dat aantrekkelijk is om op 1ste kerstdag te gaan. Of zeggen jullie beter na de kerst gaan?

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door stuntpiloot020 Bekijk bericht
                      De vraag is? Is er voldoende aanbod dat aantrekkelijk is om op 1ste kerstdag te gaan. Of zeggen jullie beter na de kerst gaan?
                      na de kerst gaan lijkt mij een beter plan denk ik, jaren terug was ik daar met eerste kerstdag
                      en de bezetting van de dames was toen niet heel erg denderend moet ik zeggen

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024 Bekijk bericht
                        na de kerst gaan lijkt mij een beter plan denk ik, jaren terug was ik daar met eerste kerstdag
                        en de bezetting van de dames was toen niet heel erg denderend moet ik zeggen
                        Dan zal ik dat maar aannemen. Ik ben de laatste paar weken geweest. Moet zeggen dat het aanbod zeer minimaal was. Steeds hetzelfde aanbod, na drie keer dezelfde te hebben gehad ben ik er wel klaar mee. Afgelopen week was ik er meer deuren gesloten dan dat ze open stonden.

Commentaar

Ik ben de laatste paar weken geweest. Moet zeggen dat het aanbod zeer minimaal was. Afgelopen week was ik er meer deuren gesloten dan dat ze open stonden.
                          in de december en januari maand is de bezetting altijd wat aan de magere kant omdat veel dames terug gaan naar hun thuisland om kerst en oud en nieuw te vieren met hun familie, de bezetting word beter aan het einde van januari wanneer merendeels van de dames weer terug zijn van vakantie

Commentaar

• Ik ben twee weken geleden geweest en voor een dinsdag vond ik het niet tegenvallen. Wat nieuwe dames gezien hier en daar. Als na een half jaar sexpalace weer open gaat lijkt het me toch prima vertoeven straks.

Heb geen recensie geschreven van
                            laatsten bezoeken hier en daar. Zal weer eens gaan updaten...

Commentaar

• Zijn er dan signalen dat paleis over een half jaar weer geopend is? Ik heb er nog niets over gehoord, alleen dat de manager in de bajes zit.
                              Je mag gewoon meer als je meer betaalt.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door BastaardZoon Bekijk bericht
                                Zijn er dan signalen dat paleis over een half jaar weer geopend is? Ik heb er nog niets over gehoord, alleen dat de manager in de bajes zit.
                                Nee, geen enkel signaal. Het enige signaal tot nu toe is dat het nooit meer opengaat.

Commentaar

• Mijn enige bron is de dame waar ik was die me dat vertelde.

Commentaar

• Een toko kan alle juiste papieren hebben, maar een tent kan ook gesloten worden als er gedeald wordt binnenshuis. Ik had dit ergens gelezen, een van de huizen is daarom gesloten als ik me eigen niet vergis. Zal het eens keer opzoeken en hier plaatsen.

Commentaar

• Is er iemand die morgenavond of zondagavond naar vulkan mee wil gaan. Je kan mee rijden als je wilt en anders alleen de wandelgangen bewandelen.

Commentaar

Een toko kan alle juiste papieren hebben, maar een tent kan ook gesloten worden als er gedeald wordt binnenshuis. Ik had dit ergens gelezen, een van de huizen is daarom gesloten als ik me eigen niet vergis. Zal het eens keer opzoeken en hier plaatsen.
                                        https://www.presseportal.de/blaulicht/pm/50510/4123161 hierbij de link.

Commentaar

• @stuntpiloot020
                                          Ik denk dat met kerst weinig dames zullen werken. Ook 24.12 is niet aan te bevelen, omdat ik Duitsland dan traditioneel kerstavond (met cadeaus) gevierd wordt. Maakt het voor velen lastig om op dit tijdstip een excuss te verzinnen dat ze even thuis weg moeten...

Commentaar

• Geachte beren/spesjalisten, ik ben al een tijdje op zoek naar pareltjes met grote borsten en dan bedoel ik ook groot mag naturel mag ook plasticboembastic liefst naturel natuurlijk maar lichaam moet dan niet mollig zijn als je begrijpt wat ik bedoel! Iemand enig idee waar ik ze kan vinden of enig idee waar ik moet zijn? ...