Stammtisch Duisburg

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk geplaatst door mark-geluk Bekijk bericht
    Gisteten weer geweest wat wen elende.
    parkeerpkaats helemaal vol.
    alleennmaar turken en marokan.
    sexxpalace nog steeds gesloten.
    met een uurtje waren we weer weg was niks aan.
    weet iemand waar de dames die in sexxpalace zaten nu heen zijn?
    weet iemand of bv catwoman naar een andere plek is gegaan.
    of wachten al deze dames weer tot het open gaat.
    kon geen van de meiden in 1 vqn de andere gebouwen vinden.
    vraag me af waar die gok ik 50 meiden nu zijn.
    Ja die buurt begint steeds meer op een Arabische anclave te lijken..
    Die mannen komen schijnbaar nog al wat te kort.

Commentaar

• Maandagavond 17-9-18 veel wandelaars voor een doordeweekse dag,bezetting van de laufhausen matig,sexxxpalace nog steeds dicht,toch hier en daar nieuwe gezichten en enkele zeer mooie,het is toch nog altijd de moeite om de lange tocht naar de nog altijd gedoofde groene toren te maken

Commentaar

• sexxxpalace nog steeds dicht? is het de moeite nog om dik 450km (heen/terug) te rijden. Zijn er andere alternatieven? Niet als ik bang ben voor een paar kilometers, maar dan mag er wat mij betreft ook wat keuze zijn. Of alles opsparen en naar thailand. Kortom is het de moeite of zijn er veel ramen gesloten?

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door bluebee Bekijk bericht
          sexxxpalace nog steeds dicht? is het de moeite nog om dik 450km (heen/terug) te rijden[/B]
          Ik zal geen 450km gaan rijden voor het huidige aanbod in Duisburg.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider100 Bekijk bericht
            Ik zal geen 450km gaan rijden voor het huidige aanbod in Duisburg.
            Nee, zeker niet. Ik was zaterdag in Alkmaar, daar waren toch ook een aantal hele lekkere te zien.

Commentaar

• Lara (spanje) achter op parkeerplaats haus 26
              twee wkn terug op zaterdag was ze er niet...
              Dus voor niks naar duisburg gereden.
              ??????
              Heeft iemand haar afgelopen weekend gezien?

Gr P12

???

Commentaar

• Weet iemand of je ook een dp kan doen in Duisburg? Of een threesome met 2 dames?

tips?

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door said_wer Bekijk bericht
                  Of een threesome met 2 dames?
                  ja dat kan zeker, je moet het gewoon aan de dame vragen

Commentaar

• Maar nogmaals.
                    waar zijn de dames uit sexxpalace heen.
                    die moeten toch ergens heen zijn gegaan.

Commentaar

• *In munchen schijnt nog een laufhaus te zijn waar illegalen kunnen werken en sommigen zitten daar.
                      *Sexpalace was samen met 11-13-15 hét seksexploitatieparadijsje van mensenhandelaren op de vulkaan. De andere huizen zijn nog open omdat zij vermoedelijk veel strenger omgingen met vrouwen die niet helemaal zuiver (illegaal en/of geen registratie enz.) zijn. 11-13-15 werd ook streng vanaf 1 januari en het is om die reden dat een aantal dames uit 11-13-15 vanaf januari in het paleisje te vinden waren.
                      *Sommige meiden wachten tot paleis weer open is omdat de andere huizen in het buurtje ze niet bevalt.
                      Je mag gewoon meer als je meer betaalt.

Commentaar

• Het was gisteren een dagje die geheel anders verliep als gepland. Kwam rond 13.30 in Duisburg en was tegen 14.00 uur in de vulkanstrasse. Ik had best zin om alvast 1 dame te bezoeken waarna ik saunaclub Arabella zou gaan bezoeken om de dag daar verder door te brengen. Wat is het dan toch jammer dat s'middags het aanbod van vrouwen bijzonder laag is als je dit vergelijkt met de avond. Ik zag weinig vrouwen van mijn gading dus geen dame bezocht en eerder dan gepland de saunaclub bezocht. Daar werd ik geconfronteerd met een volgende teleurstelling want de dame met wie ik een kamergang wilde maken bleek ziek te zijn. Maar één kamergang met de meest aantrekkelijke dame gemaakt en daarna weer retour Duisburg (vulkanstrasse).

Tjonge wat een wereld van verschil als je in de avond komt. De ene mooie meid na de ander en het maken van de juiste keuze is dan moeilijk gemaakt. Pand 17-19 achter met de nummers 500 t/m 700 herbergt een hoop aantrekkelijke dames. Ik zag bovenin op 704 Ari; een latina met flinke kont maar ze was wat serieus dus niet bij haar naar binnen gegaan. Links van haar op 703 Wanda. Even kort met haar gesproken. Zeer aantrekkelijke en vriendelijke jonge dame maar ook haar liet ik met rust. Overal in dat pand trouwens veel mooie dames en ik als liefhebber van zandloperfiguren dus dames met brede heupen en kont kwam goed aan mijn trekken. Ook eros 26 kent een aantal aantrekkelijke dames en ook boven was het goed gevuld. Heb toch gekozen voor zekerheid en Georgiana in pand 25 bezocht.

Wat is het trouwens toch jammer dat het pand in de Julius Weberstrasse (Sexxpalace) nog steeds gesloten is. Ik kwam daar voorheen veel mooie dames tegen en met al die hoekjes en smalle gangen had je snel contact. Toch wel een aderlating het wegvallen van de Sexxpalace want ik was wel even zoet om dit pand met al zijn treden grondig te verkennen en ik kan wel zeggen dat 1/3 van het aanbod is weggevallen door het sluiten van de Sexxpalace. Ook pand 21 (Haus Gabi) waar ik vroeger veel moois zag was dicht.

Het was trouwens lekker weer dus de rest van de dag nog afgesloten met een cafébezoek om buiten, onder het genot van een Erdinger, naar Duits voetbal te zitten kijken op een groot beeldscherm.

Nog even gekeken of Mia in pand 11 terug was maar niet gezien en haar naam heb ik nergens kunnen vinden. Pand 11 sowiezo slecht gevuld en waar voorheen veel slanke donkere dames vertoefden zag ik er nu geen.

Commentaar

• Pfoe, 1/3e van het aanbod weg zegt doublethopper ! Wordt dat beeld ook gedeeld door anderen hier?

Ik vermoed dat het met 2/3 van het aanbod nog steeds een groter Redlight District is dan wat je in Nederland of Belgie hebt? Zonder Sexxxpalace is het wel een stuk minder aantrekkelijk om bijna 2 uur in de auto te gaan zitten voor mij. Hoewel in alle eerlijkheid, ik ook wel snap dat het dicht gegooid wordt. Als er daadwerkelijk zoveel uitbuiting van meisjes daar plaatsvind... Hoop dat het ooit nog eens met degelijke regulering open kan gaan, en de kamers dan gevuld worden met meiden die er vrijwillig voor kiezen om er te gaan staan! Of is dat een utopie?

Commentaar

• Ik ben van plan eind deze week ook weer eens te gaan. Zal verslag doen!

Commentaar

• De laatste keren dat ik er was moet ik zeggen dat het wel minder was dan vroeger maar nu ook niet leeg.

Ik ben een beetje lui aan het worden. Dus in de Laufhauser probeer ik zo min mogelijk trappen te lopen. Probleem is dat je naar 15-20 min in principe helemaal bezweten bent en je beenspieren beginnen zeer te doen. Dus ben ik meestal op de begane grond en de eerste verdieping bezig. In Duisburg pakt dat voor mij prima uit. Ik kijk vaak in de loods (en draai ook boven een rondje) en dan de contacthof tegenover en dan ook nog in nr. 17 het achtergebouw. Zo nu en dan loop ik ook nog door huis 11-13-15 maar dan meestal op de begane grond. Sexxpalace kwam ik niet zo vaak omdat ik het te onoverzichtelijk vindt.

Wat moet ik zeggen: het valt niet tegen. Ja - een paar jaar geleden, voordat de motorbendes elkaar het leven gingen zuur maken, was het duidelijk drukker. Vergeleken daarmee is het aanbod om 40% gedaald. En begin van het jaar (door de nieuwe wetgeving) werd het er ook minder. Maar dat is weer over.

Nu is het een beetje constant.

Voor mij is het soms op weg naar klanten in Duitsland mogelijk om op de heenweg even langs te wippen ;-) Op de terugweg doe ik dat minder graag, omdat je af en toe van de dames hebt, die heel veel parfum dragen. Dan moet ik aan mijn vrouw vertellen dat weer een dame bij de klant jarig was en ik haar moest zoenen. Maar daar trapt ze echt niet iedere keer in ....
                              Dus ben ik er vaak zondagavond of op een doordeweekse dag 's avonds (eerst neuken, dan nog verder rijden, hotel, klant en weer terug) op de Vulkan.

En dan valt het mee. Ik heb er in principe een lijst van dames waar ik binnen ga. Als ze er niet zijn loop ik een beetje rond en zo nu en dan kies ik ook een nieuwe dame - nadat ik eerst hier en op duitse forums gekeken heb. Dus normaliter ben ik in een half uur klaar. Naar mijn idee is er genoeg keuze.
                              En als je een keer 30E betaalt en het is waardeloos, dan vergaat de wereld echt niet.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door pnetratie Bekijk bericht
                                En als je een keer 30E betaalt en het is waardeloos, dan vergaat de wereld echt niet.
                                Zo is het, de ene keer krijg je (veel) meer dan een andere keer voor die 30 euro. Helaas vind ik het aanbod in Duisburg nog steeds matig in vergelijking met een paar jaar geleden. Ik kwam tussen 2008 en 2016 hier heel regelmatig en vanaf 2017 niet meer zo vaak. Het is nog altijd beter dan welke raambuurt in Nederland dan ook, maar de gouden tijden zijn voorbij, ook voor Duisburg. En dat komt niet meer goed.

Commentaar

• Vorige week donderdag in Duisburg geweest. Het viel me op dat in sexxpalace (sommige gedeeltes) de lampen aan waren en er ook op de kamers - door de gaten van de rolluiken heen - licht Brande. Ook heb ik personen in en uit zien gaan (geen wandelaars). Dit heeft uiteraard niets te zeggen of sexxpalace open gaat er is in ieder geval beweging.

Tevens was het een druk bezette avond. De panden waren goed bezet en veel moois gespot. De loods en 17-19 zat lekker vol en een goede keuze gemaakt :-)!!

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door pnetratie Bekijk bericht
                                    (...)

Ik ben een beetje lui aan het worden. Dus in de Laufhauser probeer ik zo min mogelijk trappen te lopen. Probleem is dat je naar 15-20 min in principe helemaal bezweten bent en je beenspieren beginnen zeer te doen. (...)
                                    Gehehe, als ik er ben loop ik ALLE kamers bij langs, daarna heb ik wel een aantal leuke dames gezien en ga ik even checken welke nog aanwezig zijn. En loop ik zo nog een paar keer heen en weer, dan een wipje ergens maken. Daarna wat eten en nogmaals een selectief rondje lopen om mijn tweede keuze te bezoeken.
                                    Hoe dan ook, het is ergens wel topsport.

Commentaar

• Ja het is ook nog heel goed voor je conditie... Veel bewegen is het daar, soort fitnesscentrum..
                                      Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 16-10-18, 09:28.

Commentaar

• Herkent iemand van jullie Duisburg gangers een Roemeense dame genaamd Carla? Zij heeft sluik lang blond haar, bijna witte kleur, een top slank figuurtje als van een catwalk model. Zeer elegant, beschaafd en charmant poppetje. Bepaald geen type uit de Roemeense klei getrokken boerin. Denk dat ze van betere afkomst moet zijn.
                                        Echt een super mooie dame. Was gisteren bij haar op de Wallen in Amsterdam in La Vie en Rose kamer 2. Top service gehad en leuk gesprek achter af. Tijdens dat gesprek vertelde ze me voor heen werkzaam te zijn geweest in Duisburg te weten het Vulkaan huis.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door hansgelderland Bekijk bericht
                                          Zo is het, de ene keer krijg je (veel) meer dan een andere keer voor die 30 euro. Helaas vind ik het aanbod in Duisburg nog steeds matig in vergelijking met een paar jaar geleden. Ik kwam tussen 2008 en 2016 hier heel regelmatig en vanaf 2017 niet meer zo vaak. Het is nog altijd beter dan welke raambuurt in Nederland dan ook, maar de gouden tijden zijn voorbij, ook voor Duisburg. En dat komt niet meer goed.
                                          Raamburten in NL???
                                          De Wallen zijn bijna uitsluitend voor toeristen. In Den Haag kom ik nog wel eens in de Doubletstraat maar ik heb het gevoel dat de huizen er bijna op instorten staan (en sommige dames zijn er al zo lang - die hebben de bouw van deze huizen nog zelf mee gemaakt). Utrecht is weg. Alkmaar is voor mij te ver en dat is ook zo voor Groningen en Leeuwarden.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Sequoia Bekijk bericht
                                            Herkent iemand van jullie Duisburg gangers een Roemeense dame genaamd Carla? Zij heeft sluik lang blond haar, bijna witte kleur, een top slank figuurtje als van een catwalk model. Zeer elegant, beschaafd en charmant poppetje. Bepaald geen type uit de Roemeense klei getrokken boerin. Denk dat ze van betere afkomst moet zijn.
                                            Echt een super mooie dame. Was gisteren bij haar op de Wallen in Amsterdam in La Vie en Rose kamer 2. Top service gehad en leuk gesprek achter af. Tijdens dat gesprek vertelde ze me voor heen werkzaam te zijn geweest in Duisburg te weten het Vulkaan huis.
                                            Zij heeft in Eros26 gewerkt midden pad