Duisburg, Vulkanstrasse 26, Nicole (Mold, K204)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 26, Nicole (Mold, K204)

Wederom een geslaagde probe fahrt heute.

Nieuw talent ontdekt in eros 26. Nicolle is haar naam en komt uit Moldavië. Beetje girl next door type die met wat extra aandacht voor haar uiterlijk meteen een ontzettend lekker ding zou zijn. Helaas spreekt ze geen woord duits of engels, en was het dus met veel gebaren er uit proberen te komen. Maar hé, blasen en ficken verstaan ze allemaal.

Standaard nummertje dus, waar ik eigenlijk weinig bijzonders over te melden. Pijpen en neuken waren beide goed, en ik denk als deze dame de duitse taal machtig word het er alleen maar beter op zal worden.
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 16-12-11, 00:21.

Duisburg, Vulkanstrasse 26, K204, Nicole

Gisterenavond was ik voor de eerste keer op de Vulkanstrasse. Na een heel teleurstellend bezoekje aan een dame op de tweede verdieping in het gebouw aan de Julius Weber Strasse besloot ik te gaan kijken in de grote hal op nummer 26.
    Daar ben ik bij Nicole terecht gekomen. Zij staat op kamer 204, en ik kon hier geen recensie over haar vinden. Wel zag ik een recensie over een Russische Lisa op deze kamer, maar zij was er gisteren dus niet.
    Nicole komt uit Moldavie als ik het allemaal goed begrepen heb, want haar talen slecht. Ze spreekt een klein beetje Duits, een klein beetje Engels, en de communicatie verliep lastig. Haar glimlach en vriendelijke voorkomen deden het echter bij me, en voor 30 euro kon ik bij haar terecht voor het standaardpakket blasen en ficken.
    Ze heeft een Lolita uiterlijk, kleine cup b en superslank. Iets waar ik wel warm van word. Eenmaal op de kamer lag ze al snel naakt op het bed en ik ben er snel naast gaan liggen. Om haar daar alleen al zo te zien liggen was voor mij al voldoende om half hard te zijn, en Nicole schoof er meteen een jasje omheen. Eerst een poosje pijpen, wat goed was, maar niet bijzonder. Daarna verder in missio, wat wel erg lekker was. Ze is strak, doet lekker mee, maakt de juiste geluidjes en streelt ondertussen als ze niet haar hoofd naar achteren gooit. Daarna nog even Doggy style en het uitzicht op haar en via de spiegel was voor na even stoten al voldoende om in d'r klaar te komen.
    Nicole is een schone dame, zowel in uiterlijk als hygiene. Na de daad wastte zij zichzelf uitgebreid op het bidet. Fijne, vriendelijke dame waar ik nog wel een keertje naar terugga. (als ik weer in dat verre Duisburg ben)

Commentaar

Re: Vulkanstrasse 26, K204, Vulkanstrasse 26, Nicole(uitstekend)

Ik weet vrij zeker dat dit over dezelfde dame gaat als die ik al eens gerecenseerd heb. Alleen ik heb er Nicolle met dubbel L van gemaakt. Ook ik ondervond slechte kennis van de duitse dan wel engelse taal, en begreep dat ze moldavische is. Wat mij betreft kunnen de 2 recensies samen. http://www.hookers.nl/showthread.php?t=251208

Heb recensies samengevoegd en recensieformulier aangepast!
      Rummenigekaltz
      Laatst gewijzigd door rummenigekaltz; 19-10-11, 21:16.

Commentaar

Re: Vulkanstrasse 26, K204, Vulkanstrasse 26, Nicole(uitstekend)

Niet dat ik notities bijhoud hoor, het viel bij haar alleen enorm op omdat het de enige tattoo was die zij had en het er ook nog eens erg 'vers gezet' uitzag.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Nicole (K204)(uitstekend)

Afgelopen weekend weer eens een keertje bij Nicole naar binnen geweest. Al vanaf de eerste keer dat ik haar zag in eros 26 vond ik haar een zeer aantrekkelijke verschijning. Bij m'n eerste bezoek aan haar kwam ze behoorlijk onwennig over. Ivm de taal barriere helaas niet vast kunnen stellen of ze nieuw is in het vak. Desondanks toch een leuke ervaring met haar gehad.

Leuk genoeg voor een 2de bezoek. Echt heel erg jammer is dat de communicatie nog steeds moeizaam verloopt. Weinig progressie in haar kennis van de duitse dan wel engelse taal. Vandaar dat het bij een standaard nr'tje gebleven is. Jammer, want ze ziet er zo schattig en lief uit dat ik wel wat meer wil. Anyway, laat je niet beïnvloeden door m'n geklaag over de taal barriere, want die zit bij nür blasen und ficken totaal niet in de weg. Mede door haar leuke koppie heb ik de neiging om beide (B&F) als goed tot zeer goed te beoordelen. Ook haar zeer zachte huid doet een goede duit in het zakje en de tederheid die ze aan de dag legt heb ik nog niet eerder meegemaakt. Daarnaast is er wat meer licht aan in haar kamer ten opzichte van m'n eerste bezoek aan haar, zodat je visueel ook wat meer aan je trekken komt. Daarmee wil ik niet zeggen dat Nicolle slechts een goede optikfick is. Voor mij is het meer. Haar uiterlijk, haar uitstraling, haar manier van handelen.... godver, wat ontzettend jammer dat er niet meer conversatie mogelijk is. Ik weet zeker dat ze een absolute topper zou zijn als ze mij (of ik haar) kon verstaan. Iemand aanwezig die Moldavisch spreekt...........?

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Nicole (K204)(uitstekend)

Na Nicole een al vaak genoeg gezien te hebben en de recensies hier dacht ik...waarom niet!

Jong, fris, relatief nieuw in het vak, eens kijken of ik er een mooie ervaring van kan maken .

Zoals wel vaker als ik denk er een leuke iets uitgebreidere tijd van te maken overhandig ik haar €50,- , ze mag het wisselgeld houden. Ze is rap uit de kleren en het plaatje is subliem, mooi lijf, mooi koppie alleen.........de uitstraling is niet helemaal mijn ding. Ach, niet verder bij nadenken, genieten van het moois!

Zoals schijnbaar vaak gebeurt denkt de dame dat het teveel betaalde is om gepijpt te worden zonder. Nou, ze stelde het voor en ze leek heel fris........laat dan maar eens zien wat je kan Nicole!

Dat beperkte risico op een chlamydia ( die normaal in de slijmvliezen van de keel zit als een dame er last van heeft ) hoef je bij haar niet bang voor te zijn. Nou weet ik dat het formaat van mijn kleine Jan niet de minste is, maar ze is ook niet abnormaal groot. Meer dan een beetje sabbelen aan het topje werd het niet. Ach, de lieverd deed haar best.

Tijd voor de wip. Een halve tube glijmiddel werd uitgewreven over kleine Jan . Ik denk nog, Jong, Fris, niet te lang in het vak. Ze zal het wel nodig hebben. Bij het binnendringen viel dat reuze tegen. De dame haar elastieken zijn door het werk hun veerkracht een beetje verloren en met die hoeveelheid glijmiddel was het gevoel minimaal.

Na een tijdje maar overgegaan op doggy, om uiteindelijk haar plat op haar buikje met de benen tegen elkaar geklemd heerlijk te nemen.

Het plaatje moest het hem doen. Dat zag er allemaal goed uit. Het gevoel bij het neuken, de inzet van de dame, het ontbreken aan spel, verleiden en de rest maken dat ik er niet meer naartoe ga.

Nicole is aardig, mooi, en ze laat het prima gebeuren allemaal. Geen tijdsdruk, gezeur over bijbetalen of dat je tijd om is maar een topper wordt het niet denk ik.

Voor wie een woordje wil wisselen, in Moldavië spreken ze dus gewoon ROEMEENS! Wie de taal een beetje machtig is kan prima een woordje met haar wisselen. Daar wordt het allemaal niet heel veel interessanter van wat mij betreft.

Mooie optick-fick, voor mij geen herhalings-gevaar. Daarvoor zit er te veel top in DB waar ik veel betere tijden mee heb!
            Don't like me??? Good! I did not wake up this morning to impress YOU !!!

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Nicole (Mold, K204)(goed)

has somebody new information about her? she looks really great and always smiling when i walk the middle path.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Nicole (Mold, K204)(goed)

Gisteren bij deze Moldavische schone langs geweest. Het is inderdaad een heel mooi meisje maar daar blijft het dan ook wel bij. Het pijpen viel op zich nog wel mee maar tijdens het neuken was er totaal geen inzet van haar kant. In doggy style vroeg ze zelfs om voorzichtig te zijn en ik ben helemaal niet groot geschapen (denk ik toch). Ondanks ik toch lekker geil stond heb ik toch serieus moeite moeten doen om klaar te komen. Het was alsof ik een pop aan het neuken was.
                Mij ziet ze in ieder geval niet terug.

Ciao
                Soze

Commentaar

Aan het werk...
                X